Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

:vinke:

halla berta

:vinke:

Måtte bare kikke innom her jeg... Nysgjerrig gitt... :sjenert:

Gratulerer så mye med at du skal bli tante igjen! :hoppe:

Også håper jeg dattera di er frisk nå?

:klem:

takk takk koselig at du stakk innom meg da...velsemor er i farta ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallais...

nok en jobbe helg er over men gir meg ikke der på``n igjen kl15 i dag..blitt penge grisk :ler: neida ikke så ille men må stå på litt nå for å kunne nyte påskefri++

nå er frokosten inntatt og skal pile på badet mens veslemor enda er rolig i grinda si...varer ikke så lenge bestandig

ukemeny:

Mandag:jobber

Tirsdag:Kjøttkaker -> fulgte over fra forrig uke da det ble så mye jobb/sykdom =)

Onsdag:jobb

Torsdag:fiskeboller+ potet+gulerot

Fredag+lør+søn=hytta,litt grilling og div med salat sikkert :ler:

dagens sunne har falt litt en stund men kommer sterkere tilbake om ikke så lenge!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Hei på deg snuppelura!

Nytt ytre, samme indre her i gården... Noen jeg trodde jeg endelig hadde sluppet unna (jenter), begynte å bli litt vel innpåslitne i helga - så måtte ta vekk dagboka mi og litt sånt... :grine::grine:

Teit at det jo da går utover de som har skrevet hos meg og sånt også, men... SUKK! Jeg kommer sterkere tilbake i kveld, da skal jeg åpne ny bok og gjøre profilen min litt mer hjemmekoselig igjen :-D Vil jo fortsatt ha samme kontakten med DEG :sjarmor:

Stor :klem: fra RØDTOPPEN! Trinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg snuppelura!

Nytt ytre, samme indre her i gården... Noen jeg trodde jeg endelig hadde sluppet unna (jenter), begynte å bli litt vel innpåslitne i helga - så måtte ta vekk dagboka mi og litt sånt...  :grine:  :grine:

Teit at det jo da går utover de som har skrevet hos meg og sånt også, men... SUKK! Jeg kommer sterkere tilbake i kveld, da skal jeg åpne ny bok og gjøre profilen min litt mer hjemmekoselig igjen :-D Vil jo fortsatt ha samme kontakten med DEG  :sjarmor:

Stor  :klem:  fra RØDTOPPEN! Trinemor

halla snuppa....skjønte at det var noe!!!Du har pm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en strålende ny og fin uke! ;)

Jeg tar sats og håper jeg snart forsvinner fra forumet for noen dager...men vi tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag flyr vi rundt å måler,jeg skal ha ny persienne på badet og veslemor skal få rullgardiner på rommet sitt og de persienne hun har der skal jeg flytte en til kjøkken vindu og en inn på soverommet vårt....Hun får morgen solen inn på rommet sitt så det blir ganske varmt om sommeren så greit å få opp rullgardiner som stenger sola litt ute...og på kjøkkenet kommer sola om ettermiddagen *pheeew* varmt nok det også ja!! :sjarmor:

greit og kunne ommøblere litt på ting så man ikke må kjøpe alt nytt...ting koster!!I dag er det fri jobbings i morgen og natt til fredag så får prøve å finne på litt gå tur med veslemor og div er ikke sol og pent men ikke kaldt heller så,regner hvertfall ikke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Hei.  Ha en finfin dag.  :)

takk takk håper du hadde det også....

Du får ha en flott dag, Gullet :klem:.

Håper du har hatt en fin dag  :klem:

jupp dagen har flydd av sted

Har du fått shoppa persienner og rullegardiner?

Ha en finfin dag!  :klem:

nei hehe kom så langt som å måle opp og sjekke pris på ikea også gikk jeg en tur på 45min me veslemor når a skulle sove og når vi kom hjem sov hu ute litt til i vogna si og jeg vaska gangen og skifta gardiner der og fikk lufta godt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snør det faktisk..jau jau skit au samma er det, store fine fillene!!I går gikk dagen unna,ble gåtur ,vasking også kom mamma og vi lagde kjøttkaker,kålstappe and potatis

KJøttkaker:

1kg kjøttdeig

4ss hvetemel

3ss potetmel

2ts suppebuljong

ca 1.5dl melk

litt raspa muskat.salt og pepper *nam.nam*

kvelden gikk med til litt rydding og klesvask og vi pakka sammen kalosjen til båten den skal sendes til et firma i hønefoss for vi skal ha ny i blå....det kommer til å bli fint på båten har sett bilder av andre med blå!Avslutta me csi :)

I dag er det jobb igjen kl15 så blir bare å ta litt oppvask også slappe av med veslemor :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...