Gjest Madeline Skrevet 31. mars 2006 #281 Skrevet 31. mars 2006 Så moro at du skal bli tante igjen . Du får ha en riktig flott helg .
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #282 Skrevet 31. mars 2006 Så gøy at du skal bli tante igjen Jeg skal bli tante for 2.gang i slutten av april! Storesøs har fått en gedigen mage, men veldig pen da! Håper resten av kvelden og helga blir fin!
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 #283 Skrevet 31. mars 2006 Heisan og hoppsan og fallerallera! Ønsker deg og dine en fantastisk helg!
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 Forfatter #285 Skrevet 1. april 2006 Turid -laila Pondusa har inntatt boka...dødsbra bilde!! Nuh har jeg vært i alles bøker omtrent bare ikke min egen så nå måtte jeg snike meg inn her også! Jobbhelg i helga jaaaaa på legevakta utrolig mye syke folk igår kveld var en rolig natt men nå på morran siden kl 8 har jeg hatt 12 hendvendelser og nuh kommer det fler
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #286 Skrevet 1. april 2006 Så koselig at du skal bli tante, igjen...denne gangen kanskje til ei lita jente!
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 Forfatter #288 Skrevet 1. april 2006 Så koselig at du skal bli tante, igjen...denne gangen kanskje til ei lita jente! ← Hadde vært kos om veslemor fikk ei jente å leke med også,er bare gutter i familien for ellers Anell er først jenta på 25 år
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 Forfatter #289 Skrevet 1. april 2006 jepp, here I am...... ← digger a Laila ass......
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #290 Skrevet 1. april 2006 Hadde vært kos om veslemor fikk ei jente å leke med også,er bare gutter i familien for ellers Anell er først jenta på 25 år ← Oisann! Høres ut som du kommer fra en skikkelig guttefamilie! Her i vår familie, på pappa sin side, går det i generasjoner...så og si... Pappa har to søsken, en av hver, men hans far igjen hadde bare brødre (8 stykker) og moren hadde bare søstre. Nu vel, det som er enda litt mer vittig er at både pappa og broren hans igjen har bare fått jenter, og disse jentene - altså kusinene mine og søstrene mine, inkl. meg selv, har bare fått gutter! :klø: Rart med det... Er det tilfeldig eller er det liksom sånn skifte for hvert trinn!?? Hehe, vi må vel bare forsøke å få minst to barn, jeg og mannen da, og se om det blir en selvskreven gutt til eller ikke! Forresten, når jeg tenker meg om, så er det litt spes hos mannens familie også - han har to søstre og en bror. Eldste søsteren har bare jenter, broren har en gutt og mannen selv får nå en gutt...lillesøsteren har ikke barn enda, men skal bli spennende å se om hun får jente eller gutt når den tid kommer. Nå sporet jeg helt av her, så nå sniker jeg meg ut av dagboken din igjen! :grine2:
Jettes Skrevet 1. april 2006 #291 Skrevet 1. april 2006 Gratulere med at du skal bli tante da Håper anell er bedre
Gjest Malina Skrevet 1. april 2006 #292 Skrevet 1. april 2006 Så koselig at du skal få ett tantebarn til Ha en trivelig helg!
Midnattsol Skrevet 1. april 2006 #293 Skrevet 1. april 2006 Så koselig. Håper du har en fin lørdagskveld.
Gullet26 Skrevet 2. april 2006 Forfatter #294 Skrevet 2. april 2006 Oisann! Høres ut som du kommer fra en skikkelig guttefamilie! Her i vår familie, på pappa sin side, går det i generasjoner...så og si... Pappa har to søsken, en av hver, men hans far igjen hadde bare brødre (8 stykker) og moren hadde bare søstre. Nu vel, det som er enda litt mer vittig er at både pappa og broren hans igjen har bare fått jenter, og disse jentene - altså kusinene mine og søstrene mine, inkl. meg selv, har bare fått gutter! :klø: Rart med det... Er det tilfeldig eller er det liksom sånn skifte for hvert trinn!?? Hehe, vi må vel bare forsøke å få minst to barn, jeg og mannen da, og se om det blir en selvskreven gutt til eller ikke! Forresten, når jeg tenker meg om, så er det litt spes hos mannens familie også - han har to søstre og en bror. Eldste søsteren har bare jenter, broren har en gutt og mannen selv får nå en gutt...lillesøsteren har ikke barn enda, men skal bli spennende å se om hun får jente eller gutt når den tid kommer. Nå sporet jeg helt av her, så nå sniker jeg meg ut av dagboken din igjen! :grine2: ← ja du er ikke den eneste som sporet av
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #297 Skrevet 2. april 2006 Du jobber og står på skjønner jeg.... Flink du... Mye å gjøre? Koselig å høre at du skal bli tante igjen da! til deg!
Isola Skrevet 3. april 2006 #299 Skrevet 3. april 2006 Måtte bare kikke innom her jeg... Nysgjerrig gitt... Gratulerer så mye med at du skal bli tante igjen! Også håper jeg dattera di er frisk nå?
Gullet26 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #300 Skrevet 3. april 2006 Du jobber og står på skjønner jeg.... Flink du... Mye å gjøre? Koselig å høre at du skal bli tante igjen da! til deg! ← ja var nok å gjøre i går ganske stille frem til 18 men så ramla det inn alt mulig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå