Gullet26 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #301 Del Skrevet 3. april 2006 ← halla berta Måtte bare kikke innom her jeg... Nysgjerrig gitt... Gratulerer så mye med at du skal bli tante igjen! Også håper jeg dattera di er frisk nå? ← takk takk koselig at du stakk innom meg da...velsemor er i farta ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 3. april 2006 Hallais... nok en jobbe helg er over men gir meg ikke der på``n igjen kl15 i dag..blitt penge grisk neida ikke så ille men må stå på litt nå for å kunne nyte påskefri++ nå er frokosten inntatt og skal pile på badet mens veslemor enda er rolig i grinda si...varer ikke så lenge bestandig ukemeny: Mandag:jobber Tirsdag:Kjøttkaker -> fulgte over fra forrig uke da det ble så mye jobb/sykdom =) Onsdag:jobb Torsdag:fiskeboller+ potet+gulerot Fredag+lør+søn=hytta,litt grilling og div med salat sikkert dagens sunne har falt litt en stund men kommer sterkere tilbake om ikke så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. april 2006 #303 Del Skrevet 3. april 2006 Ha en fin dag, darling! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #304 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 3. april 2006 #305 Del Skrevet 3. april 2006 Hei på deg snuppelura! Nytt ytre, samme indre her i gården... Noen jeg trodde jeg endelig hadde sluppet unna (jenter), begynte å bli litt vel innpåslitne i helga - så måtte ta vekk dagboka mi og litt sånt... Teit at det jo da går utover de som har skrevet hos meg og sånt også, men... SUKK! Jeg kommer sterkere tilbake i kveld, da skal jeg åpne ny bok og gjøre profilen min litt mer hjemmekoselig igjen :-D Vil jo fortsatt ha samme kontakten med DEG Stor fra RØDTOPPEN! Trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. april 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 3. april 2006 Hei på deg snuppelura! Nytt ytre, samme indre her i gården... Noen jeg trodde jeg endelig hadde sluppet unna (jenter), begynte å bli litt vel innpåslitne i helga - så måtte ta vekk dagboka mi og litt sånt... Teit at det jo da går utover de som har skrevet hos meg og sånt også, men... SUKK! Jeg kommer sterkere tilbake i kveld, da skal jeg åpne ny bok og gjøre profilen min litt mer hjemmekoselig igjen :-D Vil jo fortsatt ha samme kontakten med DEG Stor fra RØDTOPPEN! Trinemor ← halla snuppa....skjønte at det var noe!!!Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 #307 Del Skrevet 3. april 2006 Håper du får en strålende ny og fin uke! Jeg tar sats og håper jeg snart forsvinner fra forumet for noen dager...men vi tastes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 3. april 2006 #308 Del Skrevet 3. april 2006 Hei og hopp! Nå er jeg tilbake, ny utapå, den samma inni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. april 2006 #309 Del Skrevet 4. april 2006 Hei og hopp! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. april 2006 #310 Del Skrevet 4. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 4. april 2006 #311 Del Skrevet 4. april 2006 God morgen til deg! fra meg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 4. april 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 4. april 2006 i dag flyr vi rundt å måler,jeg skal ha ny persienne på badet og veslemor skal få rullgardiner på rommet sitt og de persienne hun har der skal jeg flytte en til kjøkken vindu og en inn på soverommet vårt....Hun får morgen solen inn på rommet sitt så det blir ganske varmt om sommeren så greit å få opp rullgardiner som stenger sola litt ute...og på kjøkkenet kommer sola om ettermiddagen *pheeew* varmt nok det også ja!! greit og kunne ommøblere litt på ting så man ikke må kjøpe alt nytt...ting koster!!I dag er det fri jobbings i morgen og natt til fredag så får prøve å finne på litt gå tur med veslemor og div er ikke sol og pent men ikke kaldt heller så,regner hvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 4. april 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 4. april 2006 Hei og hopp! Ha en flott dag! ← ← God morgen til deg! fra meg! hehe ← til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. april 2006 #314 Del Skrevet 4. april 2006 Hei. Ha en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2006 #315 Del Skrevet 4. april 2006 Du får ha en flott dag, Gullet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. april 2006 #316 Del Skrevet 4. april 2006 Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. april 2006 #317 Del Skrevet 4. april 2006 Har du fått shoppa persienner og rullegardiner? Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 5. april 2006 Hei. Ha en finfin dag. ← takk takk håper du hadde det også.... Du får ha en flott dag, Gullet . ← Håper du har hatt en fin dag ← jupp dagen har flydd av sted Har du fått shoppa persienner og rullegardiner? Ha en finfin dag! ← nei hehe kom så langt som å måle opp og sjekke pris på ikea også gikk jeg en tur på 45min me veslemor når a skulle sove og når vi kom hjem sov hu ute litt til i vogna si og jeg vaska gangen og skifta gardiner der og fikk lufta godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 5. april 2006 I dag snør det faktisk..jau jau skit au samma er det, store fine fillene!!I går gikk dagen unna,ble gåtur ,vasking også kom mamma og vi lagde kjøttkaker,kålstappe and potatis KJøttkaker: 1kg kjøttdeig 4ss hvetemel 3ss potetmel 2ts suppebuljong ca 1.5dl melk litt raspa muskat.salt og pepper *nam.nam* kvelden gikk med til litt rydding og klesvask og vi pakka sammen kalosjen til båten den skal sendes til et firma i hønefoss for vi skal ha ny i blå....det kommer til å bli fint på båten har sett bilder av andre med blå!Avslutta me csi I dag er det jobb igjen kl15 så blir bare å ta litt oppvask også slappe av med veslemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2006 #320 Del Skrevet 5. april 2006 Kjøttkaker er godt. Det skal jeg lage til middag i dag . Ha en flott dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå