Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvordan er formen deres? Håper dere blir fort friske. God bedring! ← joda slenger i vei...jeg er da på jobb hvertfall og Anell sover søtt i følge pappan så da er det bare å håpe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. mars 2006 #262 Del Skrevet 28. mars 2006 matvrak ....... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. mars 2006 #263 Del Skrevet 29. mars 2006 Uff, her sitter jeg på slankern, og så snakker dere om matvrak? *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 29. mars 2006 Uff, her sitter jeg på slankern, og så snakker dere om matvrak? *stønn* ← må ha en kosedag i uka da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 29. mars 2006 en ny dag .......igjen!!! Snart er det påske wehuuuuu da skal jeg eta godis til det tyter ut av øret på meg ,håper påskeharen kommer innom! Formen begynner å komme seg både hos meg og nurket mitt,hun har sovi i hele natt for 1 gang på ja huser itte jeg DAGENS LILLE SUNNE Fettsyrer er gunstig om du vil ned i vekt.Kosttilskudd som inneholder omega -3(600-800mg)anbefales.Det balanserer stoffskifte og gjør at forbrenningen øker I dag er det litt matshopping++bleier ++...... Kontantstøtta kom i går og den kom på et bra tidspunkt!!Så da er det bare å fylle opp for en goooood stund fremover,svigermor skal til sverige på lørdag så jeg skal få hu til å kjøpe med litt div også er det jobb kl 15 *pheeew* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 29. mars 2006 #266 Del Skrevet 29. mars 2006 God morgen på deg! Må jo innom og si HEI her også veit du! Gleder meg til påske selv jeg, da blir det hytta i Valdres, pils og grillings i solveggen (håper jeg). Og snop da så klart!!! Du får kose deg med matshopping og bleier før jobb i dag du da Her blir det litt rydding og vasking før vi skal til huset vi skal ta over og være med på takstering... Du får ha en fortreffelig dag i detta grå været i hvert fall fra Trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 30. mars 2006 #267 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei snuppa! Ville bare stikke innom med en til deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 30. mars 2006 #268 Del Skrevet 30. mars 2006 Tittitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. mars 2006 #269 Del Skrevet 30. mars 2006 Håper alt står bra til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hellu babes..... Trinemor En stor til deg også..... Malina så kos at du er innom,håper det går bra Hannen Ting er litt bedre i dag enn i går ja... ja da i går plutslig ble Anell skikkelig slapp og bare gråt og feberen steg helt uten videre...Lå helt slakt i fanget en times tid etter stikkpille også plutslig var det ok igjen gikk slag i slag til kvelden sovna kl 7 og ser ut til å være i fin form igjen idag,var ikke tett i nesa når hun våkna men nå begynner den å tette seg litt igjen så ikke godt å si hva som skjer!!Hvis det fortsetter i flere dager igjen så blir det legetur til mandag vet jeg for nå har hun gått så lenge og i og med at hun plutslig føk opp i temp i går sååå ja,jeg skal jobbe i helga så sambo får ta a med hvis hun blir skikkelig feber heit igjen så legen får se på a og ta en crp og lytte litt føler jeg!! Så det ble bare kos å stell i går fikk besøk av mamma og hun ordner opp me veslemor...hva skulle man gjort uten besteforeldre innimellom?? I dag så plask regner det her og det er BRA!!!! For da smelter snøen *tralalalala* og våren vil komme før 1 mai forhåpentligvis Sendt omslagsarket mitt til høgskolene også nå med 25 vedlegg*pheew* litt av en jobb og føre og regne og antall timer og blabla men jeg håper det er verdt det!!! ER SÅ SPENT Dagen idag blir rolig vi får holde oss inne siden det er drit vær..Bare kose oss frem til jeg skal på jobb Nuh skal jeg inn på www.virrevapp.no fikk en liten brosjyre i går masse barneklær der Endret 31. mars 2006 av Gullet26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2006 #271 Del Skrevet 31. mars 2006 Ha ei fantastisk helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #272 Del Skrevet 31. mars 2006 GOOOOOOOD HEEEEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 31. mars 2006 Ha ei fantastisk helg! :-D ← GOOOOOOOD HEEEEEEELG! ← TAKK TAKK :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #274 Del Skrevet 31. mars 2006 Lykke til med søknaden! Og ha en KJEMPEFIN helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 31. mars 2006 Lykke til med søknaden! Og ha en KJEMPEFIN helg!!! ← Takker og bukker snuppa ha en strålende helg du også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #276 Del Skrevet 31. mars 2006 Lykke til med søknaden!! Ønsker deg en GOOOD helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 31. mars 2006 Lykke til med søknaden!! Ønsker deg en GOOOD helg ← flott med lykke ønskninger altså ...tuuuusen takk!!God helg til deg også minimamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 31. mars 2006 JEG SKAL BLI TANTE IGJEEEEENNNNNN.....NR.3 bruttern er slik en sengemaskin de har to gutter og nå trodde jordmor at det ble jente...kos for dem da HUn skal ha i august de har venta med å si noe for de mista for 1 år siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 31. mars 2006 #279 Del Skrevet 31. mars 2006 Må jo innom for å ønske deg en god jobbehelg! Masse masse masse lykke til med søknaden i forbindelse med sykepleien, jeg krysser alt mulig her for deg! Og så stas med å bli tante igjen da!!! GRATULERE så mye!!! Her blir det KG-pause i helga, sambo har gjort beslag på maskina i helga gitt Uansett snuppa, ha en bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 31. mars 2006 sikkert sunt med litt kg fri hehe....måkke krysse for mye da gubben din kan jo bli snurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå