Gå til innhold

Å behandle kvinner slik jeg har blitt behandlet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bra at noen menn endelig tørr og stå på krava i denne vaginalstaten!

Anonymkode: 6e734...df8

Vi har en vagina- kuk stat, for kvinner bestemmer ikke alene. 

Anonymkode: dd54d...b15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er sannt faktisk, å fint at du sier. Har sett andre, spesielt når noen går fra å være rund til å bli tynn og omgivelsene behandler dem anderledes, og også bedre, at de får en liten knekk og tviler på andre. Det er jo synd å merke hvor dårlig du ble likt før, en sorg å innse hvor overfladisk verden kan være noen ganger. Husker når jeg gikk fra å være hun kleine som ikke pyntet seg, til å farge håret, bruke sminke, trene på ungdomskolen. Følte meg bedre, men tenkte negativt om de jentene som plutserlig lurte på hvorfor vi ikke var venner. Å stolte ikke på folk når de i gruppe kom for å prate med meg, da jeg satt mye alene før det uten at noen tok kontakt. Det var fordi de ikke aksepterte meg før. Var ikke skitten da, bare rar frisyre og tomboy klær 😅 Kan være andre grunner, som at jeg trakk meg unna. Hvordan vi opptrer har mye å si.

Men syns det er dumt å ta noen han kanskje ikke liker, om det er det du mener? Han kan jo finne dem hvor det er gjensidig attraksjon. 

Og akkurat sånn er det for veldig mange. Det er egentlig en bra periode hvor man kan lære å stå opp for seg selv, sette grenser, og til slutt se at det er mulig å behandle folk med respekt selv om de ikke er eller gjør som en selv skulle ønske.

Jeg vil aldri mene at noen skal være med noen de ikke liker. Tiltrekning må alltid være gjensidig, og det er et godt sted å være når man ser at dette faktisk er en ganske spesiell og magisk greie

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Egutt skrev (11 minutter siden):

Og akkurat sånn er det for veldig mange. Det er egentlig en bra periode hvor man kan lære å stå opp for seg selv, sette grenser, og til slutt se at det er mulig å behandle folk med respekt selv om de ikke er eller gjør som en selv skulle ønske.

Jeg vil aldri mene at noen skal være med noen de ikke liker. Tiltrekning må alltid være gjensidig, og det er et godt sted å være når man ser at dette faktisk er en ganske spesiell og magisk greie

Godt å høre at du også tenker det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har du jobbet for å bli mer attraktiv, og da skal du være uhøflig og si stygge kommentarer til damer? Da kan du heller ikke klage på og si senere at «det er så vanskelig å få dame» osv. Du ville ha mer oppmerksomhet fra damer, og når du nå får det - så skal du være uhøflig mot de? Som straff for at du ikke fikk nok oppmerksomhet tidligere? 😄Men det er bra du holder damer unna slik at ingen innleder et forhold med deg- siden du er såpass mentalt ustabil.

Anonymkode: 34d4f...810

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan være så stilig du bare vil men du ødelegger for deg selv med å være bitter

Anonymkode: 4ee8e...dc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når du hevner deg på kvinner med å oppføre deg som en galning på bussen og nekte å fortelle hvor vårløken er. :ler: 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeesus, dude… ro deg ned! 😄

Greit nok, du har skjønt at kvinner stort sett er brautende, ufyselige og ikke noe å ta seriøst. Gratulerer med innsikten. Men hvorfor skal du "hevne" deg av den grunn?

Folk har faktisk lov til å være rævva mennesker!

Her er du selv en like stor dritt som dem.

Og ikke finner du fred med deg selv heller.

Hør: Si som så til deg selv at du har ett eneste liv å leve, med ett eller annet bestemt antall sekunder å oppleve, og så gjør det beste ut av det du får.

For hva oppnår du med den adferden du beskriver?

Hvordan blir tiden du har til rådighet bedre av dette?

Hva er det du tror?

At du skal "fikse" samfunnet gjennom å være kjip?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (21 minutter siden):

Jeeesus, dude… ro deg ned! 😄

Greit nok, du har skjønt at kvinner stort sett er brautende, ufyselige og ikke noe å ta seriøst. Gratulerer med innsikten. Men hvorfor skal du "hevne" deg av den grunn?

Folk har faktisk lov til å være rævva mennesker!

Her er du selv en like stor dritt som dem.

Og ikke finner du fred med deg selv heller.

Hør: Si som så til deg selv at du har ett eneste liv å leve, med ett eller annet bestemt antall sekunder å oppleve, og så gjør det beste ut av det du får.

For hva oppnår du med den adferden du beskriver?

Hvordan blir tiden du har til rådighet bedre av dette?

Hva er det du tror?

Samfunnet trenger ikke å fikses. DERE trenger å fikses, men det er dessverre litt for sent. Ellers enig med deg. Å være kjip mot vanlige mennesker bare fordi de er av et bestemt kjønn, er imbesilt.

Anonymkode: ef6b3...19a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samfunnet trenger ikke å fikses. DERE trenger å fikses, men det er dessverre litt for sent. Ellers enig med deg. Å være kjip mot vanlige mennesker bare fordi de er av et bestemt kjønn, er imbesilt.

Rekordmange single, fødselstallene stuper, og nesten alle er enige om at datingmarkedet er blitt til et helvete… jo, dette går veien, dere! 😂

Men selv den mest ufyselige drittkjerring har tre hull og systemet som holder dem varme. Og ingen setter så stor pris på å bli dominert på soverommet som nettopp en feminist. Så her er det uendelige muligheter for vennlighet.

Å være en bitchy liten dritt som mann er bare dumt.

Endret av KallePils
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt.  

Anonymkode: bf20e...dc3

For mange kvinner er det nok ikke unødvendig, snarere et resultat av uønsket oppmerksomhet over tid, en slags forsvarsmekanisme. Finnes jo såklart noen som bare ER arrogante og overlegne, da. Og de oppfører seg sånn mot alle de anser som dårligere enn dem selv, enten det er fyren på utestedet eller betjeningen i butikken.

Jeg vil beskrive meg selv som en hyggelig dame, og jeg får mye positiv oppmerksomhet fra menn. Men om jeg hadde smilt mot en fyr og han bare snudde seg, vel..jeg hadde jo ikke brydd meg, hadde ikke ofret det en tanke i etterkant🤷‍♀️Og det gjør nok ikke kvinnene du er overlegen mot, heller. Du overdriver din egen betydning her. 

Anonymkode: e64e0...5f3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Å hva får du egentlig ut av dette her? Annet enn et dårlig rykte om at du har blitt kokko?

Anonymkode: 138f3...bbe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå mangler du bare å fikse personligheten, for du er styggere på innsiden enn du var før. 

Ei smilte til deg? Hun prøvde å være hyggelig. Noen setter seg bak deg på bussen? Jaha, det var vel der det var plass. Og hun stakkars dama som sikkert ikke vet hvordan en vårløk ser ut, trodde sikkert du jobba der.

Anonymkode: 710ef...2c8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (43 minutter siden):

Hva er det du tror?

Det er vel ikke det han sier, men at han tar igjen. Etter årene han har blitt avvist så avviser han alle,og skaper en fremtid der han sitter alene, bitter og sur. Og alene sitter han der og tenker kansje nei ingen vil jo ha meg uansett hvordan jeg ser ut. 👹 Så fæle disse damene er. Men så er sannheten at han skaper ensomheten selv

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bra at noen menn endelig tørr og stå på krava i denne vaginalstaten!

Anonymkode: 6e734...df8

Ja, flere bør tørre å ikke fortelle hvor vårløken er i butikken. Menn har vært nødt til å finne den selv i århundrer, da er det bare rimelig at kvinner begynner å gjøre det også. Vi trenger en vårløkrevolusjon.

Anonymkode: bd1cc...5fc

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke det han sier, men at han tar igjen. Etter årene han har blitt avvist så avviser han alle,og skaper en fremtid der han sitter alene, bitter og sur. Og alene sitter han der og tenker kansje nei ingen vil jo ha meg uansett hvordan jeg ser ut. 👹 Så fæle disse damene er. Men så er sannheten at han skaper ensomheten selv

Men det besvarer ikke spørsmålet.

What’s the end goal?

Ut over å få utløp for følelsene sine som en trassig unge, hva er det han ultimativt jobber mot på denne måten?

Dette er et spørsmål som kan få ham til å se ting i et nytt lys.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Men helt alvorlig..folk tar seg ikke så nær av at du ikke sier hei eller svarer og sånn.. Jeg blir ihvertfall ikke lei meg når folk ikke svarer, og når folk ignorerer meg eller ser rart på meg uten grunn så tenker jeg bare uff så trist at de har det så vanskelig, og håper at de vil føle seg bedre snart. Eller kansje de bare trenger en snickers. 😂 ( jeg har en nabo som alltid ser surt på meg når jeg sier hei. Jeg pleier å si hei uansett for å sjekke om humøret er bra igjen neste dag. Men det er det aldri. 😂🙏)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde du sagt noe av det her rundt meg hadde jeg bare tenkt "han passer bedre inn på lukket avdeling med pasientene jeg tar hånd om, enn ute blant folk".

Ingen tar seg nær av oppførselen din, de drar bare parraleller til folk man møter på jobb....

Anonymkode: 209a1...a00

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (10 minutter siden):

Men det besvarer ikke spørsmålet.

What’s the end goal?

Ut over å få utløp for følelsene sine som en trassig unge, hva er det han ultimativt jobber mot på denne måten?

Dette er et spørsmål som kan få ham til å se ting i et nytt lys.

Skal jeg tolke han rett da, så har han en floke i følelsene pga årevis med avvisning. I stedet for å gå til psykolog, så er han fast i sinnet sitt og vil "straffe" samfunnet som en helhet. 

Men sannheten er jo at når vi blir voksne og er litt oppi åra, så lærer vi at folk har sår som gjør at de handler på en viss måte, og at det ikke egentlig er nødvendig å bli lei seg når noen ikke sier hei (eller er hjelpsom i butikken) så taktikken vil bare fungere på usikre unge mennesker. Folk flest vil jo bare tenke at vedkommede skulle hatt litt terapi. De tenker jo ikke at det er noe personlig. 🤪

Jeg vet jo at jeg ikke har gjort noe mot min sure nabo, feks. Hun er bare full i surhet og bitterhet. Så jeg blir jo ikke lei meg. 

Endret av lillevill
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (1 time siden):

Rekordmange single, fødselstallene stuper, og nesten alle er enige om at datingmarkedet er blitt til et helvete… jo, dette går veien, dere! 😂

Men selv den mest ufyselige drittkjerring har tre hull og systemet som holder dem varme. Og ingen setter så stor pris på å bli dominert på soverommet som nettopp en feminist. Så her er det uendelige muligheter for vennlighet.

Å være en bitchy liten dritt som mann er bare dumt.

Sååå bitter. Stakkars deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...