Gå til innhold

Å behandle kvinner slik jeg har blitt behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

🧌

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rikelig med norske damer som er kjipe mot andre damer også. Det er ikke kun forbeholdt dere menn. Alt fra å konsekvent forsøke å hevde seg/være bedre enn andre kvinner, til å påpeke/bebreide hva andre gjør til enhver tid.

Hilsen dame

Anonymkode: 81215...2f7

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Andro said:

Å hevne seg på tilfeldige folk fordi du har feiltolka andres adferd virker veldig umodent og rovdyraktig.

Det er "rovdyraktig" å ikke gi oppmerksomhet til kvinner som prøver å få kontakt? :klo:

Du har ikke krav på menns oppmerksomhet eller tid, du må lære deg å ta et nei for et nei

Anonymkode: 01482...393

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er "rovdyraktig" å ikke gi oppmerksomhet til kvinner som prøver å få kontakt? :klo:

Du har ikke krav på menns oppmerksomhet eller tid, du må lære deg å ta et nei for et nei

Anonymkode: 01482...393

Det var ikke det hun skrev. Hun siktet vel til siste delen av innlegget til TS, der han skrev: Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Jeg skjønte egentlig ikke problemet i HI. Er han sur for at damene har begynt å behandle han bedre etter at han gikk inn for å se penere ut? Eller er han sur for at jenter og damer våger å være hyggelig  mot han eller bare våger å sette seg i nærheten av han på bussen?
Jeg har blitt både mobbet og behandlet dårlig i gjennom livet, men jeg hevner meg jo ikke på andre folk av den grunn.

Endret av Ardwinna
Kom borti send før jeg var ferdig å skrive
  • Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

 Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Vi tar oss ikke så nær av det - vi skjønner jo at du feiler noe og kanskje trenger profesjonell hjelp😊

Anonymkode: 1b09e...3fd

  • Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et sekund av deres liv, jeg tviler på at de forstår at dette er noe du gjør fordi du er sinnt på en gruppe. 

Hadde en sett sinnt på meg har jeg tenkt det var av andre grunner, som at jeg tok vårløken han skulle ha, det er stygt å ta på vårløken etter corona, har jeg noe i ansiktet? Trodde han jeg var ei han kjenner? Har han hørt rykter jeg  ikke har hørt? Har jeg på bukse? Ser jeg sur ut? Sa jeg noe stygt høyt? Er han bare bitchy? Om jeg hører musikk, er det lyd fra mobilen oh ikke øreproppene? Tenkte han på noe annet eller er det bare sånn han ser ut? Trodde han at jeg likte han?  Jeg smiler til flere. Har han blitt trakkasert eller stalket? 

Det er normalt å kikke vekk når noen smiler. Jeg tenker ikke så mye på å få et smil tilbake. Rekker heller ikke alltid å smile før noen har passert. Kommer heller ikke til å smile om noen smiler på en, jeg skal ha kontakt med deg måte, fordi jeg er usosial og kvier meg for å prate med fremmede. Anerkjenner du ikke andre sine indre liv og at mye foregår i dem, at de ikke er på leting etter date eller ikke føler det samme uten at det skal bety noe dumt om deg. 

Å flytte seg på bussen, om du føler deg truet eller blir sosialt utsatt forstår jeg den. Eller om du trenger stikk kontakt. Eller vil ha vindus sete, eller vil stå nærmere utgangen. Ikke sikkert jentene registrerte at du flyttet deg. Folk legger somregel ikke bånd på andre hvor de personlig vil ha deg i nærheten, en fremmed må få flytte seg. 

Er 30, men hadde ikke blitt fornærmet av deg. Hadde tenkt du forstyrrer freden min. 

Du mangler respekt for andres grenser. Det er fullt lov å ikke ønske kontakt.

Anonymkode: dd54d...b15

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er "rovdyraktig" å ikke gi oppmerksomhet til kvinner som prøver å få kontakt? :klo:

Du har ikke krav på menns oppmerksomhet eller tid, du må lære deg å ta et nei for et nei

Anonymkode: 01482...393

Det er fordi du er sur. En vanlig mann tar det ikke serriøst at en kvinne sier nei, han respekterer det. Du har lyst på hevn, da er det noe som ikke stemmer i deg. Du tar det personlig og syns du burde hatt rett på noens tid eller kropp og blir sinnt av at noen ikke ser deg i øynene. Eller har lyst på deg. Det er rart. 

Anonymkode: dd54d...b15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er rikelig med norske damer som er kjipe mot andre damer også. Det er ikke kun forbeholdt dere menn. Alt fra å konsekvent forsøke å hevde seg/være bedre enn andre kvinner, til å påpeke/bebreide hva andre gjør til enhver tid.

Hilsen dame

Anonymkode: 81215...2f7

Uff... ja jeg signerer på denne. Damer er nådeløse mot hverandre treffer man de "rette". 

Anonymkode: 77914...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Høres ut som du har noen issues som trenger å jobbes med.

Btw, jeg var bestemor da jeg var 38, så du kunne ikke gjort så mye med selvbildet mitt. Ikke at jeg går på bar i utgangspunktet heller da. Men du burde kanskje jobbe litt med ditt eget selvbilde... 😉

Forresten, har hatt tilbud fra unge menn i midten av 20 åra etter jeg fylte 40, og tviler på jeg er alene om det, så ikke mye du får gjort med selvfølelsen vår med å komme med en tåpelig kommentar.

Endret av Bromance
lagt til avsnitt
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tror det tjener deg å oppføre deg på den måten, er det ingen som kan stoppe deg fra det.

Anonymkode: a358b...999

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ardwinna skrev (10 minutter siden):

Det var ikke det hun skrev. Hun siktet vel til siste delen av innlegget til TS, der han skrev: Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Jeg skjønte egentlig ikke problemet i HI. Er han sur for at damene har begynt å behandle han bedre etter at han gikk inn for å se penere ut? Eller er han sur for at jenter og damer våger å være hyggelig  mot han eller bare våger å sette seg i nærheten av han på bussen?
Jeg har blitt både mobbet og behandlet dårlig i gjennom livet, men jeg hevner meg jo ikke på andre folk av den grunn.

Altså, jeg fikk MYE oppmerksomhet fra MANGE menn når jeg var 30 år og veide 55 kilo. Nå er jeg 42 år og har gradvis lagt på meg 15 kilo. Skal jeg liksom begynne å hate alle menn, bare fordi ingen av dem flørter med meg lenger? 😂 Jeg skjønner jo innmari godt at det er mest gøy å flørte med de som er attraktive, det syns jo jeg også, så hvorfor i all verden skal jeg hate alle menn fordi jeg har blitt eldre og fordi jeg har lagt på meg?

*Og i motsetning til for 13 år siden, så har jeg nå opparbeidet meg en særdeles viktig stilling på arbeidsplassen og de mennene som før bare kikket på rumpa mi kommer nå til meg med lua i hånda for veiledning og råd; altså jeg ville aldri ha byttet dagens status mot den jeg hadde for 13 år siden 😇)

Anonymkode: 81215...2f7

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit du har glemt å jobbe med personligheten din, ts. Siden du nå har anskaffet deg et utseende som ikke er direkte skremmende et det på tide å shine opp personligheten din og hvordan du behandler andre. Stå på, du kommer sikkert i mål til slutt!

Anonymkode: c74b6...ae7

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er "rovdyraktig" å ikke gi oppmerksomhet til kvinner som prøver å få kontakt? :klo:

Du har ikke krav på menns oppmerksomhet eller tid, du må lære deg å ta et nei for et nei

Anonymkode: 01482...393

Det er absolutt rovdyraktig å hevne seg på tilfeldige personer fordi du ikke skjønner at folk flytter seg unna fordi de er usikre, og du later som om det er et slags personangrep.

Nei, det er ikke rovdyraktig å ikke gi andre oppmerksomhet, men basert på konteksten så kan det framstå som veldig underlig. Å sette seg i nærheten av noen på offentlig transport er forresten ikke en bønn om kontakt, og det å velge et annet sete er ikke en avvisning med mindre du har gjort et uønsket framstøt.

Endret av Andro
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2024 at 4:37 PM, AnonymBruker said:

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Ok. Mener du at du har krav på flørt og oppmerksomhet av det motsatte kjønn når du ser ut som en uteligger? Vi tiltrekkes av utseende, renslighet og utstråling. At du ikke har klart å dusje, klippe håret eller bruke ordentlige klær er ikke damenes feil 

Endret av jane78
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#bitter

Anonymkode: 7a0c8...655

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror denne oppførselen ødelegger en kvinnes selvbilde, så tar du feil. De fleste av oss vil bare lure på hva faen som feiler deg 🤷‍♀️

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...