Gå til innhold

Å behandle kvinner slik jeg har blitt behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner går vanligvis ikke rundt og sjekker opp menn på gata eller i butikken. På disse plassene ser vi på andre som medmennesker. Får du er smil eller noen ord fra en kvinne i butikken, så er det ikke fordi de prøver å sjekke deg opp, men fordi de ønsker å være hyggelige mot folk rundt seg. Er du da sur tilbake, så tar de det ikke som en avvisning. De vil bare tenke at du har en dårlig dag eller at du er en litt rar/sur person. Den sure minen din vil derfor ikke gjøre noe som helst med selvbildet deres. 

 

Anonymkode: 904cf...296

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

?

Fått sjekka hodet i det siste?

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinner går vanligvis ikke rundt og sjekker opp menn på gata eller i butikken. På disse plassene ser vi på andre som medmennesker. Får du er smil eller noen ord fra en kvinne i butikken, så er det ikke fordi de prøver å sjekke deg opp, men fordi de ønsker å være hyggelige mot folk rundt seg. Er du da sur tilbake, så tar de det ikke som en avvisning. De vil bare tenke at du har en dårlig dag eller at du er en litt rar/sur person. Den sure minen din vil derfor ikke gjøre noe som helst med selvbildet deres. 

 

Anonymkode: 904cf...296

Dette! 

Ups, han var en snåling som tydeligvis har noe psykiske issues ville jeg tenkt, og kanskje et vagt "Stakkars!', og så ikke tenkt mer på den saken. Tror det er den vanligste reaksjonen på slik oppførsel. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du gikk rundt og så ut som en dass tidligere, så forventet du likevel at damer ville ha deg, men du ble avvist... så nå tror du liksom at du har "makt" til å hevne deg? TRYNET ditt er fremdeles det samme. Det er lite å få gjort noe med. Tviler på at du innehar særlig mye av den makta du tror du har bare pga noen kvinner satte seg i nærheten av deg på bussen eller stilte deg et spørsmål i grønnsaksavdelingen...

Anonymkode: cdbb9...9d7

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra gjort broder :fnise: Det var på tide at dem smakte på sin egen medisin. Fortsett med å avvise dem, ikke få dårlig samvittighet, ingen av dem fikk dårlig samvittighet da dem avviste deg. Jeg gjør det samme som deg. Kjøp dyre solbriller, dyre parfymer, dyre klær osv. Jeg er glad for at du har våknet opp. MVH Brotherhood.

Anonymkode: 28e3a...5ff

Er dette tull?

Hvorfor skal noen ha dårlig samvittighet for å ikke være tiltrukket av noen? Å hvordan vet du at de ikke syns det er ekkelt? Å hvordan kan du forvente at noen sier noe annet enn nei om de ikke føler noe?

Å hvilken betydning har dyr parfyme, solbriller og klær? Skal noen bli lei seg for at du har brukt penger på degselv? Tror du jeg går å tenker på hvor mange menn jeg skal avslå når jeg kjøper meg solbriller? Jeg tenker prat de beskytter øyene mine og at de kler meg, thats it 🤷‍♀️ 

Dette er ikke hevnen dere tror det er, for å respektere avslag er høyt på lista over selvfølgeligheter vi alle må lære oss å respektere. Å om de hadde funnet ut at denne tankegangen gjemte seg, hadde de ønsket å forbli i relajsonen? Jeg hadde fått vondt i hodet å gått. 

Anonymkode: dd54d...b15

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har det veldig enkelt når det kommer til kjærlighet. Det er mange flere menn enn kvinner i Norge, både naturlig og gjennom innvandring. De må bare bo på riktig sted. Så holde seg noenlunde normalvektige og tilgjengelig. Så kommer han.

Idealet for menn er mye tøffere. Høyde (ingen ting å gjøre noe med), hårfarge, kjeveparti (lite å gjøre noe med), muskler osv. Du blir ikke ettertraket viss du ikke er unormalt attraktiv. Så du må arbeide hardt for å få en partner. 

Det blir en del bitterhet når du ikke blir møtt med respekt når du prøver å bli kjent med noen eller sjekker noen opp.

Endret av Hermann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Trist, morsomt og interessant. Er mann selv og har hysterisk nok opplevd det samme du beskriver, ha! Jeg trodde jeg var alene om det!

Jeg begynte slik selv også, for jeg utviklet aversjon mot kvinner. Er i dag samboer med to barn. Men hadde helt klart en periode med dårlig forhold til kvinner. Det du beskriver stemmer så godt. Vet ikke om jeg skal le eller gråte

Anonymkode: 317ac...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så mens du så ut som en dass, kledde deg dårlig, så dårlig ut osv så forventet du allikevel at kvinner skulle kysse bakken du gikk på? Og nå som du tar normalt vare på deg selv, som alle andre oppegående folk gjør, skal du leke diva og «ta igjen»? Altså. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Nei, ingen skylder deg noe. 

Anonymkode: 7a0c8...655

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist bitterkuk som mest sannsynlig vil misse ut på drømmedama fordi du har lavt selvbilde og liten selvinnsikt. 
 

Lykke til 🤗

Om en fyr hadde oppført seg som deg hadde ikke jeg blitt såret, men tenk «Thank god I dodged a bullet!”

Mannehatere og kvinnehatere er trist. Å måtte gå igjennom livet med så mye bitterhet må være så ensomt.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en psykopat. Mennesker som har opplevd kjipe ting men har empati er snill med mennesker rundt seg. Stakkars foreldrene dine som har fått til et sånt mesterverk 😳

Anonymkode: 71492...939

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Du var og er fremdeles et "waste of space". Ingen trengte deg da du ikke tok vare på deg selv og nå som du kanskje gjør det (begynt å trene?) så er du fremdeles ikke spesiell. Ha en fint liv. 

Anonymkode: caa74...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Rart innlegg. Jeg ville ha guidet dama i butikken i retning vårløk og har ingen problemer med at det sitter folk bak meg i bussen. Jeg forsto absolutt ikke det med "passiv agressiv for god for ditt åsyn atferd". Egentlig har du så rare holdninger at jeg tviler på om du klarer å bli bestemor før du fyller 40.

Endret av I Grosny
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra gjort broder :fnise: Det var på tide at dem smakte på sin egen medisin. Fortsett med å avvise dem, ikke få dårlig samvittighet, ingen av dem fikk dårlig samvittighet da dem avviste deg. Jeg gjør det samme som deg. Kjøp dyre solbriller, dyre parfymer, dyre klær osv. Jeg er glad for at du har våknet opp. MVH Brotherhood.

Anonymkode: 28e3a...5ff

Dyre solbriller? Hugo Boss! Rene røverkjøpet på Gardermoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de var i godt humør fordi det er fint vær. 

Anonymkode: 9ee63...883

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste.

I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk.

Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. 

I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. 

Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. 

Anonymkode: bf20e...dc3

Det blir jo litt som de sier "å gi tilbake" bare at du sprer gru og galle, og ikke godhet. 

Jeg tror ikke det er lurt å være i dating markedet om man har problemer og er der bare for å være fæl med folk. Det er tøft nok som det er egentlig. Men jeg forstår at du er sint altså, det er bare ikke ok å ta det ut over andre.  Og om du føler deg bra når du sårer andre, så trenger du terapi. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (2 timer siden):

Trist bitterkuk som mest sannsynlig vil misse ut på drømmedama fordi du har lavt selvbilde og liten selvinnsikt. 
 

Lykke til 🤗

Om en fyr hadde oppført seg som deg hadde ikke jeg blitt såret, men tenk «Thank god I dodged a bullet!”

Mannehatere og kvinnehatere er trist. Å måtte gå igjennom livet med så mye bitterhet må være så ensomt.

 

Dette var et godt poeng. Det er noen som ikke fikser egne traumer og dermed er sint på (eller redd for..) absolutt alle, og skyver de bort og blir alene resten av livet. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det beste er nok å få det godt med deg selv TS. Den frustrasjonen din kjenner nok alle på en gang, dog kanskje ikke så sterkt som du gjør nå. Ingen kan få alle, og da er det dumt å ikke ta de/den du får. 
Du vil få det mye bedre når selvfølelsen din blir bra. Kanskje du har godt av en slik periode nå? Kjenne at også du er i stand til å avvise?
 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med meg tipset om å nekte å si hvor vårløken er neste gang jeg er sint på verden😂👍🏻Altså seriøst ts. Ingen, hverken menn eller kvinner skylder deg noe, eller kan tvinges til å finne det attraktiv. Ville du selv likt å bli tvunget og straffet av en kvinne du overhodet ikke hadde vært tiltrukket av? Hadde du følt du hadde skyldt henne å ville ha henne? 

Anonymkode: 7a0c8...655

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egutt skrev (5 minutter siden):

Det beste er nok å få det godt med deg selv TS. Den frustrasjonen din kjenner nok alle på en gang, dog kanskje ikke så sterkt som du gjør nå. Ingen kan få alle, og da er det dumt å ikke ta de/den du får. 
Du vil få det mye bedre når selvfølelsen din blir bra. Kanskje du har godt av en slik periode nå? Kjenne at også du er i stand til å avvise?
 

Det er sannt faktisk, å fint at du sier. Har sett andre, spesielt når noen går fra å være rund til å bli tynn og omgivelsene behandler dem anderledes, og også bedre, at de får en liten knekk og tviler på andre. Det er jo synd å merke hvor dårlig du ble likt før, en sorg å innse hvor overfladisk verden kan være noen ganger. Husker når jeg gikk fra å være hun kleine som ikke pyntet seg, til å farge håret, bruke sminke, trene på ungdomskolen. Følte meg bedre, men tenkte negativt om de jentene som plutserlig lurte på hvorfor vi ikke var venner. Å stolte ikke på folk når de i gruppe kom for å prate med meg, da jeg satt mye alene før det uten at noen tok kontakt. Det var fordi de ikke aksepterte meg før. Var ikke skitten da, bare rar frisyre og tomboy klær 😅 Kan være andre grunner, som at jeg trakk meg unna. Hvordan vi opptrer har mye å si.

Men syns det er dumt å ta noen han kanskje ikke liker, om det er det du mener? Han kan jo finne dem hvor det er gjensidig attraksjon. 

Anonymkode: dd54d...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at noen menn endelig tørr og stå på krava i denne vaginalstaten!

Anonymkode: 6e734...df8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...