Gå til innhold

Foretrekker du akademikere eller blue-collar menn?


AnonymBruker

Hvilke menn foretrekker du?  

134 stemmer

  1. 1. Hvilke menn liker du best?

    • Akademikere
      64
    • Blue-collar
      34
    • Samma for meg
      36


Anbefalte innlegg

senior skrev (På 30.4.2024 den 10.35):

Hva med en akademiker som også er utpreget handyman og fikser det meste . . .

Spør for en venn . . . 😁

En akademiker uten intellektuell legning er ikke noe for meg. Handy er greit nok, men ikke som erstatning for viktigere ting.

Anonymkode: 40756...a7d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha en arbeidskar med intelligens, nysgjerrighet, kreativitet og humor!

Bare akademisk intelligens er (i mine øyne) utrolig kjedelig, og jeg er handy og kreativ selv, så det hadde vært gøy å jobbe på prosjekter sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sosialt oppegående, hummoristiske og omsorgsfulle menn. Hva han jobber med har null betydning så lenge han trives med jobben sin. Jeg omgås både akademikere og "håndverkere" i hverdagen, og det er absolutt ikke den delen som avgjør hvem av dem jeg liker best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en kirurg, han er både akademiker og håndverker slik som alle andre kirurger😄 Så ja takk begge deler😉

Anonymkode: 2006e...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som er samfunnsinteressert og interessant å snakke med.
Hva vedkommende jobber med er egentlig uinteressant. Det er personligheten som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha en mann som er "blue collar" / arbeidskar. Syns de er mer maskuline og ofte virker for å være mer sosiale enn sånne "akademikere". Jeg syns også det er fint, fordi ofte så kan de en god del forskjellige praktiske ting i tillegg til de praktiske tingene som de kan pga. jobben de har.

MEN, jeg vil gjerne at de også skal være litt kunnskapsrike og ha gode holdninger. Fordi der kan det skurre litt hos noen av disse "blue collar" karene. Fra erfaring så er en god del av de (spesielt av den eldre sorten) litt gammeldagse i holdninger og kan være litt harde/ufine i kjeften. (sånne typer som kommer med rasistiske vitser eller vitser om hvor udugelige eller dumme kvinner er, eller at kvinner kun er bra for sex, osv.)

Så hvis du er heldig og finner en "blue collar" mann som respekterer deg og ikke er ufin i kjeften så har du funnet en bra kar. Tenker jeg hvertfall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er gift med en kirurg, han er både akademiker og håndverker slik som alle andre kirurger😄 Så ja takk begge deler😉

Anonymkode: 2006e...593

Min bror er kirurg, og han er en aldeles strålende håndverker. Men han har dessverre knapt lest en bok (bortsett fra fag)..

Anonymkode: 40756...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er gift med en kirurg, han er både akademiker og håndverker slik som alle andre kirurger😄 Så ja takk begge deler😉

Anonymkode: 2006e...593

Av nysgjerrighet, hvordan er han som person? Er han empatisk? Lurer sånn på om noen med mye omtanke takler å operere noen. 

Anonymkode: eb6d0...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...