Gå til innhold

Bruke tynn strømpebukse til skjørt om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At det er mye finere uten strømper gjelder bare om beina er fine. Om de er blåhvite med sprengte blodkar og åreknuter er det ikke mye pent med bare legger og fin kjole. Selv føler jeg meg mest vel i bukser eller tette svarte strømpebukser.

Alle dere som nærmest ser på strømpebukser som en dødssynd, husk at det ikke nødvendigvis handler om dårlig stilsans, alle har ikke bein til å vise fram...

 

 

 

Anonymkode: 7996f...a18

Så hvis det er over 20 grader og sol, veldig varmt så må man uansett dekke til beina i tilfelle noen ikke syns det du nevnte er noe fint? Det går da ikke an å leve sånn? Tenker at det er sånt man overser og kler seg som man vil uten å tenke på hva andre måtte mene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iso1 skrev (28 minutter siden):

Så hvis det er over 20 grader og sol, veldig varmt så må man uansett dekke til beina i tilfelle noen ikke syns det du nevnte er noe fint? Det går da ikke an å leve sånn? Tenker at det er sånt man overser og kler seg som man vil uten å tenke på hva andre måtte mene. 

Joda, greit. Men her inne er det jo som regel tvert om som er "problemet". Nemlig at alle oss som liker å ikle oss strømper hele tiden blir mobbet for at vi bruker det. Og ikke minst om noen er så dumme å spør om de kan bruke strømpebukser til forskjellige anledninger! Så her tror jeg absolutt begge parter bør slutte å kommentere dette, og holde meningene for seg selv. Nok ufred i verden uten at man skal lage stor sak om strømpebukse vs ikke strømpebukse?? Så igjen,- har du lyst til å ta på strømper,- så gjør det, og ikke spør om det😊

Anonymkode: 3dd69...522

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Joda, greit. Men her inne er det jo som regel tvert om som er "problemet". Nemlig at alle oss som liker å ikle oss strømper hele tiden blir mobbet for at vi bruker det. Og ikke minst om noen er så dumme å spør om de kan bruke strømpebukser til forskjellige anledninger! Så her tror jeg absolutt begge parter bør slutte å kommentere dette, og holde meningene for seg selv. Nok ufred i verden uten at man skal lage stor sak om strømpebukse vs ikke strømpebukse?? Så igjen,- har du lyst til å ta på strømper,- så gjør det, og ikke spør om det😊

Anonymkode: 3dd69...522

Det er jeg enig i. De som vil går i strømpebukser. Ingen har noe med det å gjøre. Men ingen har med det å gjøre hvis noen går med blekhvite bein og shorts/kjole heller. Jeg blir veldig brun på armene og lite brun på beina, soler meg aldri. Og jeg bryr meg ikke om det. Og hvis noen syns det er stygt og derfor syns at jeg må bruke strømper pga det blir også feil. Så bare la hverandre være syns jeg er det beste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (9 minutter siden):

Det er jeg enig i. De som vil går i strømpebukser. Ingen har noe med det å gjøre. Men ingen har med det å gjøre hvis noen går med blekhvite bein og shorts/kjole heller. Jeg blir veldig brun på armene og lite brun på beina, soler meg aldri. Og jeg bryr meg ikke om det. Og hvis noen syns det er stygt og derfor syns at jeg må bruke strømper pga det blir også feil. Så bare la hverandre være syns jeg er det beste. 

 Så her tror jeg absolutt begge parter bør slutte å kommentere dette, og holde meningene for seg selv.

Hvis du kan lese, så var det jo akkurat det jeg skrev?

Anonymkode: 3dd69...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (På 1.5.2024 den 7.51):

Etter en lang vinter er vi fleste kvinner ganske bleike på beina altså. Hva annet forventer man egentlig?! Blir for dumt altså. 

Ja, jeg vet jo det.....men det gjør det vel ikke vakkert av den grunn??? Her snakket vi om hva som er pent eller ikke,men det er kanskje vanskelig å forstå?

Anonymkode: 4b02e...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg vet jo det.....men det gjør det vel ikke vakkert av den grunn??? Her snakket vi om hva som er pent eller ikke,men det er kanskje vanskelig å forstå?

Anonymkode: 4b02e...d8a

Nei, vi snakker ikke om hva som er pent eller ikke. Vi snakker om hva vi selv mener er pent og ikke. Ingen har mer rett i spørsmålet om hva som er pent enn andre. Å hevde det blir for dumt. Selv er jeg på «team bare legger» 100 av 100 dager, også hvis leggene er bleke og tørre. Jeg synes ikke hårete legger er så pent, men det er bare min smak. Noen synes helt naturlige ben med et tykt lag hår er det fineste, og andre liker strømper. Helt greit det.

Anonymkode: fc803...bc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk strømper om sommeren kun hvis du har komplekser for bena dine. Dersom de bare er litt bleke, invester i en god, lett brunende selvbruningskrem. 

Anonymkode: adfc7...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (På 1.5.2024 den 8.16):

Så hvis det er over 20 grader og sol, veldig varmt så må man uansett dekke til beina i tilfelle noen ikke syns det du nevnte er noe fint? Det går da ikke an å leve sånn? Tenker at det er sånt man overser og kler seg som man vil uten å tenke på hva andre måtte mene. 

Man må ikke, og man trenger ikke å bry seg om hva andre synes er fint. Men mange føler seg ikke vel med å stille "skavankene" sine til alment skue. En ting er på stranda o.l., noe annet er når man skal pynte seg.

Selvsagt skal alle få lov å vise fram leggene sine om de ønsker det, uavhengig av hvordan de ser ut. Men da må også de som foretrekker å skjule"elendigheten" få lov til det uten at "strømpebukse mafiaen" hyler opp om hvor dårlig stil det er med strømpebukse.

Anonymkode: 7996f...a18

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...