Gå til innhold

Bruke tynn strømpebukse til skjørt om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal feire 70 årsdagen til min far i Nice neste uke. Vi skal ut å spise på kvelden, så må pynte meg litt. Det blir vel mellom 17- 23 grader er det meldt.. er litt usikker hva jeg skal ha på meg, blir det for varmt med skjørt og tynne strømper? Eller er det greit?  Hva gjør på sommeren?

Anonymkode: 5404b...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du trenger strømper i Nice nå, selv om det nok er noen som bruker det. Det er begynt å bli varmt nå, også på kveldene. Men om du skal ha strømper, vil jeg valgt noen i 5 eller 10 den, som er like som nyansene i huden din. Jeg har selv noen stayups fra Oroblu og Lindex til sånne anledninger. 

Anonymkode: d2ae6...7c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare hatt cardigan med meg. Bruker ikke strømpebukse i Frankrike på denne tiden. 

Anonymkode: 0744c...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk må spørre om dette hele tiden. Får bare masse svar fra de som hater strømper. Bruk de med god samvittighet når du selv vil, ingen som har noe med hva du bruker. Helt innafor å bruke!

Anonymkode: 3dd69...522

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bruker du om du ønsker det selv. Er også mer utbredt å bruke nylonstrømper sørover enn her på berget. Her er det alltid nogo om noen spør, de hører ikke jeg på.

Anonymkode: 23ba6...e2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du da klarer å finne ut av selv? Ta med strømpebukse i veska som du tar på hvis det blir for kaldt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vært mer bekymret for bleke og stygge bein etter vinteren enn temperaturen i Nice.

Anonymkode: bdfd7...f8f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha brukt tynne strømpebukser på 70 årslag i Nice ja. Både for utseende på bena, etikette, og at det kan bli kjølig. 
som en ab over her nevner, anti strømpebuksefolka her på berget tar alltid over disse trådene. Du skal til Frankrike, så hvorfor ikke gjøre som franske kvinner? 

Anonymkode: ec642...e0a

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 15.28):

Fatter ikke hvorfor folk må spørre om dette hele tiden. Får bare masse svar fra de som hater strømper. Bruk de med god samvittighet når du selv vil, ingen som har noe med hva du bruker. Helt innafor å bruke!

Anonymkode: 3dd69...522

Helt enig! Bestem selv for søren, og du klarer vel selv å vurdere hvordan det vil bli med tanke på temperaturen osv. Men min mening er at det er myyye finere uten strømper, så spør du om min smak, så er det uten strømper. Du klarer å fryse litt. Tynne strømper varmer dessuten nesten ikke.

Anonymkode: fc803...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde vært mer bekymret for bleke og stygge bein etter vinteren enn temperaturen i Nice.

Anonymkode: bdfd7...f8f

Gjør det noe da om man er bleik? Noen av oss er lyse i huden uansett solmengden  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (18 minutter siden):

Gjør det noe da om man er bleik? Noen av oss er lyse i huden uansett solmengden  

Gjør det noe da om man bruker strømper?

Anonymkode: 3dd69...522

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gjør det noe da om man bruker strømper?

Anonymkode: 3dd69...522

Nei, selvsagt ikke, det er opp til hver enkelt hva man velger. 

 Det jeg reagerte på var uttalelsen "bleke og stygge bein".  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (11 timer siden):

Gjør det noe da om man er bleik? Noen av oss er lyse i huden uansett solmengden  

Jeg vil heller ha bleke bein enn å gå med hudfargede strømper 😅 

 

Anonymkode: f3474...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er like valgfritt som å bruke sokker eller caps. Vil man bruke strømpebukse, eller t-skjorte, så gjør man det. Ingen kommer til å dømme deg om du bruker et helt vanlig hverdagsplagg. 

Anonymkode: 73476...f50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste jeg ser er kvinner i skjørt og kjoler med kritthvite legger, så strømpebukser er absolutt et ja! Bare så synd at veldig mange kvinner tror at hvite legger er finere enn å bruker noe som faktisk ser bra ut.

Anonymkode: 4b02e...d8a

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det styggeste jeg ser er kvinner i skjørt og kjoler med kritthvite legger, så strømpebukser er absolutt et ja! Bare så synd at veldig mange kvinner tror at hvite legger er finere enn å bruker noe som faktisk ser bra ut.

Anonymkode: 4b02e...d8a

Etter en lang vinter er vi fleste kvinner ganske bleike på beina altså. Hva annet forventer man egentlig?! Blir for dumt altså. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Iso1 skrev (5 minutter siden):

Etter en lang vinter er vi fleste kvinner ganske bleike på beina altså. Hva annet forventer man egentlig?! Blir for dumt altså. 

Hva er problemet med å gå med et par strømpebukser nå på vårparten? Etter hvert som fargen kommer tilbake, kan man heller vurdere det. Får sole seg litt på terassen/hagen til å begynne med så blir det nok bra etter hvert. På 17 mai kan man se begge deler, noen som bruker strømper og noen som går med bleike legger. Syntes heller ikke det siste er spesielt lekkert..

Anonymkode: 3dd69...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 20.10):

Helt enig! Bestem selv for søren, og du klarer vel selv å vurdere hvordan det vil bli med tanke på temperaturen osv. Men min mening er at det er myyye finere uten strømper, så spør du om min smak, så er det uten strømper. Du klarer å fryse litt. Tynne strømper varmer dessuten nesten ikke.

Anonymkode: fc803...bc8

At det er mye finere uten strømper gjelder bare om beina er fine. Om de er blåhvite med sprengte blodkar og åreknuter er det ikke mye pent med bare legger og fin kjole. Selv føler jeg meg mest vel i bukser eller tette svarte strømpebukser.

Alle dere som nærmest ser på strømpebukser som en dødssynd, husk at det ikke nødvendigvis handler om dårlig stilsans, alle har ikke bein til å vise fram...

 

 

 

Anonymkode: 7996f...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt en tynn strømpebukse i formelle settinger! 

Anonymkode: 86e05...f47

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er problemet med å gå med et par strømpebukser nå på vårparten? Etter hvert som fargen kommer tilbake, kan man heller vurdere det. Får sole seg litt på terassen/hagen til å begynne med så blir det nok bra etter hvert. På 17 mai kan man se begge deler, noen som bruker strømper og noen som går med bleike legger. Syntes heller ikke det siste er spesielt lekkert..

Anonymkode: 3dd69...522

Men hvis en selv ikke har problemer med å gå i kjole med bleke bein, hvorfor skjule det fordi andre syns det er stygt? Jeg gir blaffen i om noen syns mine feite legger er bleike så lenge jeg kan gå kledd som jeg vil og føler for. Jeg kler meg for meg selv og ikke for å være fin i andres øyne. Kunne ikke brydd meg mindre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...