Gå til innhold

Kjente ikke igjen en bekjent pga filter i sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor poster du deg selv i utgangspunktet? Er det ikke like greit å la være?

Anonymkode: 5fcd9...0be

Fant ingen papirpose idag. 

Anonymkode: a9276...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor poster du deg selv i utgangspunktet? Er det ikke like greit å la være?

Anonymkode: 5fcd9...0be

Alltid morsomt med folk som ikke skjønner ironi. 

Anonymkode: a9276...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TV for lenge siden. Du hadde neppe husket navnet, men du ville kanskje kjent igjen ansiktet. Selv om det har fått mer rynker 😄

Anonymkode: b3481...20e

Jeg tipper på at du ikke kommer til å si verken tv-program eller navn på grunn av anonymitet, men nå ble jeg jammen nyskjerrig! 

Anonymkode: 06923...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lite fotogen og for å slippe å bruke bilder jeg ikke liker som profilbilder bruker jeg bilder av dyrene mine.

Anonymkode: b4639...81b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var på treningssenteret og satt og syklet ved siden av en dame i 40-50 årene som var veldig sminket, men jeg så jo at hun hadde levd noen år.

Hun tok bilder av seg selv som sikkert skulle ut på sosiale medier, og da jeg kikket bort på skjermen hennes så jeg at hun hadde lagt på filter og  fjerner 10-15 år fra ansiktet sitt.

 

Anonymkode: df668...cae

Trist.... hvorfor kan ikke folk bare akseptere at dem blir eldre med årene? Det er jo en helt naturlig ting 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og veldreid så redigerer aldri kroppen, men har store komplekser for nasolabiale linjer så har filter på samtlige bilder jeg legger ut. Til min store overraskelse får jeg alltid høre av de samme som har likt bildene at jeg er penere i virkeligheten, spesielt av menn. De blir positivt overrasket når de ser meg enten fordi de ikke har sett meg før eller fordi de ikke har sett meg på lenge. Dette forteller meg at jeg egentlig er ekstremt ufotogen og uten filter ville det vært enda verre 😅  

Anonymkode: e6bd3...4ca

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kunne vært meg, helt ræva selvtillit. Huden er full med akne, ettervekst og dårlig holdning med love handels. Jeg trenger den hjelpen jeg kan få. Så får folk heller bli negativt overrasket 

Anonymkode: a9276...913

Nei, da er det bedre å ha ungene eller kjæledyret eller favoritt-tegneseriefiguren som profilbilde. 

Anonymkode: 0f0a7...484

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, da er det bedre å ha ungene eller kjæledyret eller favoritt-tegneseriefiguren som profilbilde. 

Anonymkode: 0f0a7...484

Moderne papirposen over ansiktet. Fascinerende hva folk skriver til andre basert på ett innlegg angående det å bruke filter. Men filter når det kommer å snakke til andre ikke blir brukt i det hele tatt. 

 

 

Anonymkode: a9276...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg husker problemet mitt da jeg var ung var at jeg trodde jeg så mye bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Og da var det ikke noe filterbruk engang, jeg bare mente jeg var mer fotogen. Var alltid redd for å møte folk jeg hadde møtt på nett og advarte på forhånd. Men de mente alltid jeg var enda penere i virkeligheten. Jeg fatter bare ikke hvorfor folk må legge ut bilder med filter på, det er bare flaut å se ut som en 25 åring på bilder og så er man 40 liksom. Jeg hater bilder av meg selv nå og legger aldri ut selfies i noe form. Føler meg gammel😅 og filter skal jeg ikke bruke. 

Anonymkode: 7941d...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er slank og veldreid så redigerer aldri kroppen, men har store komplekser for nasolabiale linjer så har filter på samtlige bilder jeg legger ut. Til min store overraskelse får jeg alltid høre av de samme som har likt bildene at jeg er penere i virkeligheten, spesielt av menn. De blir positivt overrasket når de ser meg enten fordi de ikke har sett meg før eller fordi de ikke har sett meg på lenge. Dette forteller meg at jeg egentlig er ekstremt ufotogen og uten filter ville det vært enda verre 😅  

Anonymkode: e6bd3...4ca

Hva i all verden er nasolabiale linjer? Linjer ved nesa?

Anonymkode: cc57e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

 

Så DET er jo en ulempe dere må tenke på, alle dere som bruker filter og redigerer på bildene dere poster: Husk at alle dere treffer i virkeligheten ser hvordan der EGENTLIG ser ut, og det kan gå så langt som at folk ikke kjenner dere igjen.

 

Anonymkode: 47a69...706

Jeg skjønner ikke helt advarselen din, ts. Du skriver at man kanskje ikke blir gjenkjent. Hva gjør det? Tar to sekunder å oppklare.

Jeg er dårlig til å gjenkjenne ansikter, dvs noen husker jeg etter ett møte, andre virker å «gli» av minnet mitt uten å sette spor. Noen ganger må jeg unnskylde meg, og det er litt pinlig - for MEG. 

Anonymkode: cc57e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva i all verden er nasolabiale linjer? Linjer ved nesa?

Anonymkode: cc57e...293

Ja, fra nesa til munn. Føler jeg ser ut som en ape. Det er genetisk, hatt det hele livet. 

Anonymkode: e6bd3...4ca

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...