Gå til innhold

Menn og chatting i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest vil bare vite
ZarahSweet skrev (6 timer siden):

Chatter kun platonisk med andre menn enn typen 🤷🏻‍♀️👀

Ja ser den, og det er en forskjell på chat via facebook og det å chatte via en dating app f.eks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var ting bedre før. Nå er vi et tastetrykk unna fortiden. Personen, bilder, chatter og sivilstatus ligger der helt åpenlyst. Og mange stalker. 

Anonymkode: 08c38...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare vite skrev (8 timer siden):

Jeg har faktisk sittet å lest litt på dette temaet i dag. Og det jeg fant er at menn jakter etter spontan spenning mere enn kvinner. Menn er søkende til litt action. Både i livet og i seksualitet lærte jeg. Om en mann gifter seg, vil han med andre ord fortsatt være mann med behov og lyster som vi kvinner kanskje ikke helt forstår. 

Har du brent deg med dette selv TS?

Husk at når mannen din er lei av deg, så er du "ny" for andre menn. Det bruker jeg å si til min mann når han behandler meg slemt. Min mann sier ting som, ingen vil ha deg, du får bare eldgamle menn du nå, du er et vrak, ser du ikke det selv. Du er fæl. 

Snill til tider da.

Selv ser han etter tenåringer på gata en varm sommerdag. Men vet ikke om han chatter med andre kvinner da. 

Jeg tror menn er menn. De har kanskje alltid en slu liten plan på lur.. hvor enn vondt det gjør for partneren. 

Vet du, hvis min mann hadde sagt så stygge ting til meg... så hadde jeg ikke lenger sett meningen med å være sammen med han. "Du er et vrak, du er fæl?" Altså, hallo? 

Anonymkode: 2d14e...733

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at menn som har vennskap med andre kvinner er et pluss. Det at de da chatter med dem i likhet med de andre kompisene sine, er oppfordret og 👍🏼. Det å chatte med fremmede kvinner eller kvinner de ikke er venn med men har hatt/ ønsker sexprat/flørt med… Vær singel hvis man vil være singel. Det er ikke typen mann jeg ser etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, vil bare vite said:

Ja ser den, og det er en forskjell på chat via facebook og det å chatte via en dating app f.eks 

Dating apper er det et selvfølge ingen av oss har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn har altfor lett tilgang på alle mulige goder, og da blir de fort lei og. Akkurat som ting, bruk og kast. Og når den nye dama ikke er så ny og spennende lenger, så er det tilbake ut på jaktmarkene igjen. De har og for mye penger og fritid idag til å finne på tull.

Anonymkode: 8b5d2...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...