Gå til innhold

Menn og chatting i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor chatter menn med andre kvinner selv om de er i et forhold/gift? Hva ligger bak? Er partneren blitt kjedelig? Er det spenning? Se om man fortsatt har draget? Kan man stole på partneren når man vet de chatter med andre kvinner? 

Anonymkode: 08c38...c16

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chatter som i har kontakt med?

Eller seksuelle meldinger/flørt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uaktuelt for meg, hadde gjort det slutt tvert. Vi hadde vært for forskjellig både på verdier og hva vi ønsker i et forhold. 

Så kunne han vært singel og chattet så myyyyyye han ville med så maaaange han ville. Problem solved.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? De søker spenning, de vil ha ekstra underholdning. Hun hjemme er blitt for kjedelig. De drømmer om en elskerinne på si. 

Anonymkode: 97ea7...2e0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig selvbilde og behov for bekreftelse. 

Evner ikke å dyrke det de har hjemme, så da må man lete etter spenning og lidenskap annetsteds. 

Umoden og egoistisk. 

Kan være så mangt. 

Anonymkode: df30b...6ad

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter da ikke all kommunikasjon med kvinner selv om man er i forhold, det ville vært veldig rart. Flørt derimot kutter jeg ut 

Anonymkode: acbd0...5b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor chatter menn med andre kvinner selv om de er i et forhold/gift? Hva ligger bak? Er partneren blitt kjedelig? Er det spenning? Se om man fortsatt har draget? Kan man stole på partneren når man vet de chatter med andre kvinner? 

Anonymkode: 08c38...c16

Jeg har kvinnelige venner, der er det ingen seksualitet eller flørt i bildet. Vi snakker om hverdagslige ting, jobb, barna, livet. Det er jo det samme som å prate med andre venner, få forskjellige perspektiver og få sosial stimuli. Og, ja, det kan være gøy også, men det betyr jo ikke at partneren er kjedelig!
 

Hvis det er chatting på Tinder, da er jeg enig. Det er ikke greit, men det må være OK å ha venner fra begge kjønn?

 

Anonymkode: 7892f...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva type chat da🤷🏻‍♀️ 
 

Er kun med hverandre det er flørting, seksuelle undertoner og sexting.

Med andre menn er det om hverdagslige ting eller hobby relatert🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare vite
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor chatter menn med andre kvinner selv om de er i et forhold/gift? Hva ligger bak? Er partneren blitt kjedelig? Er det spenning? Se om man fortsatt har draget? Kan man stole på partneren når man vet de chatter med andre kvinner? 

Anonymkode: 08c38...c16

Jeg har faktisk sittet å lest litt på dette temaet i dag. Og det jeg fant er at menn jakter etter spontan spenning mere enn kvinner. Menn er søkende til litt action. Både i livet og i seksualitet lærte jeg. Om en mann gifter seg, vil han med andre ord fortsatt være mann med behov og lyster som vi kvinner kanskje ikke helt forstår. 

Har du brent deg med dette selv TS?

Husk at når mannen din er lei av deg, så er du "ny" for andre menn. Det bruker jeg å si til min mann når han behandler meg slemt. Min mann sier ting som, ingen vil ha deg, du får bare eldgamle menn du nå, du er et vrak, ser du ikke det selv. Du er fæl. 

Snill til tider da.

Selv ser han etter tenåringer på gata en varm sommerdag. Men vet ikke om han chatter med andre kvinner da. 

Jeg tror menn er menn. De har kanskje alltid en slu liten plan på lur.. hvor enn vondt det gjør for partneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor chatter kvinner med andre menn når de er i et forhold? 

Anonymkode: 1080e...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare vite

Kvinner tror jeg gjør det pga bekreftelsesbehov. Søker kjærlighet og oppmerksomhet kanskje. Litt sånn frekk feeling når de gjør det vil jeg tro.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare vite skrev (1 time siden):

Jeg har faktisk sittet å lest litt på dette temaet i dag. Og det jeg fant er at menn jakter etter spontan spenning mere enn kvinner. Menn er søkende til litt action. Både i livet og i seksualitet lærte jeg. Om en mann gifter seg, vil han med andre ord fortsatt være mann med behov og lyster som vi kvinner kanskje ikke helt forstår. 

Har du brent deg med dette selv TS?

Husk at når mannen din er lei av deg, så er du "ny" for andre menn. Det bruker jeg å si til min mann når han behandler meg slemt. Min mann sier ting som, ingen vil ha deg, du får bare eldgamle menn du nå, du er et vrak, ser du ikke det selv. Du er fæl. 

Snill til tider da.

Selv ser han etter tenåringer på gata en varm sommerdag. Men vet ikke om han chatter med andre kvinner da. 

Jeg tror menn er menn. De har kanskje alltid en slu liten plan på lur.. hvor enn vondt det gjør for partneren. 

Eh nei! Dette er ikke vanlig oppførsel fra en mann.

Typen din sier du er fæl, at ingen vil ha deg, ser etter tenåringer og du vet ikke om han chartter bak ryggen din...??

Herregud! Skjerp deg og få deg en høyere standard i livet. Du må ha hatt det j... dårlig som aksepterer dette nivået. Og du tror det er vanlig i tillegg? Jeg kjenner ingen som lever under sånne forhold. 

Anonymkode: f321c...49b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor chatter menn med andre kvinner selv om de er i et forhold/gift? Hva ligger bak? Er partneren blitt kjedelig? Er det spenning? Se om man fortsatt har draget? Kan man stole på partneren når man vet de chatter med andre kvinner? 

Anonymkode: 08c38...c16

Det kan det være mange grunner til....

Trenger ikke å være at partneren er blitt kjedelig nei....

Kan jo bare være så enkelt som at det er hyggelig....

Se om man fortsatt har draget?

Ja muligheten er jo tilstede vil jeg si....

Hvis man ikke kan stole på partneren sin...

Hvem kan man stole på da?

Man kan jo ikke drive å kontrollere partneren sin heller.....

Det er for drøyt....

Vet at det er noen som prøver på det da...

Det er ikke bra i så fall....

Verdsetter åpenhet i et forhold jeg...

Det synes jeg er viktig ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, vil bare vite said:

Kvinner tror jeg gjør det pga bekreftelsesbehov. Søker kjærlighet og oppmerksomhet kanskje. Litt sånn frekk feeling når de gjør det vil jeg tro.

 

Chatter kun platonisk med andre menn enn typen 🤷🏻‍♀️👀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gjør ikke det, drittsekker derimot

Anonymkode: dd40c...567

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatter både med eksen og et par venninner, ser ikke noe galt i det, og heldigvis ikke kjæresten heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arild37 skrev (2 timer siden):

Chatter både med eksen og et par venninner, ser ikke noe galt i det, og heldigvis ikke kjæresten heller 

Men om du hadde gjort det i skjul og vært redd for at kjæresten din ser du chatter med en annen dame? Er det da greit? 

Anonymkode: b5a6c...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men om du hadde gjort det i skjul og vært redd for at kjæresten din ser du chatter med en annen dame? Er det da greit? 

Anonymkode: b5a6c...228

Nei, det ville vært feil, men informerer ikke om hver melding heller

Hadde mistet respekt for henne om hun skulle se igjennom meldinger, men hun hadde ikke funnet noe å bekymre seg for. Men nok av damer som ville blitt rasende av et hjerte eller støttende melding til en eks.. 

Men forstår det på en måte, kan være usikker selv. Men naiv som jeg er, så tenker jeg hun ser det på samme måte

Anonymkode: acbd0...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare vite skrev (6 timer siden):

 ..Min mann sier ting som, ingen vil ha deg, du får bare eldgamle menn du nå, du er et vrak, ser du ikke det selv. Du er fæl. 

Jeg har aldri vært sammen med menn som har sagt sånt til meg. Selv ikke under/etter brudd har ekser snakket ned utseendet mitt. Min mann sier at jeg er drømmedama hans. 

Anonymkode: 85be1...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil bare vite
Irak skrev (6 timer siden):

Det kan det være mange grunner til....

Trenger ikke å være at partneren er blitt kjedelig nei....

Kan jo bare være så enkelt som at det er hyggelig....

Se om man fortsatt har draget?

Ja muligheten er jo tilstede vil jeg si....

Hvis man ikke kan stole på partneren sin...

Hvem kan man stole på da?

Man kan jo ikke drive å kontrollere partneren sin heller.....

Det er for drøyt....

Vet at det er noen som prøver på det da...

Det er ikke bra i så fall....

Verdsetter åpenhet i et forhold jeg...

Det synes jeg er viktig ihvertfall....

Verdsette åpenhet som i;

"hei Ingunn, jeg sitter å chatter med hun nye dama på treningssenteret, hun blide vetdu, som jeg fortalte deg om for 3 uker siden".🫢

(Men faktisk bedre det enn at han går bak ryggen din med noe enda værre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...