Gå til innhold

Andre kvinner her som ikke har hatt sex på en del år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Å være aseksuell på ordentlig er én ting, men «Selvvalgt sølibat» er det dummeste jeg hører. Det er en selvforsvarsmekanisme for et eller annet man sliter med psykisk eller ikke klarer håndtere eller vil innse. 

Anonymkode: 0bdda...de2

Jøss. Lurer på hva jeg går i «selvforsvar» for, eller hva jeg sliter med psykisk😊

Syntes selv jeg har det helt supert i livet jeg. Virkelig ingen ting å klage på. Fantastisk oppvekst, ingen traumatiske opplevelser av noe slag, gode forhold med flotte kjærester bak meg, ingen seksuell dysfunksjon eller noen andre dysfunksjonelle ting 🤔

Kan ikke du analysere, utrede og diagnostisere meg ene og alene basert på informasjonen om at jeg i lange perioder velger å ikke å ha sex? Hadde vært litt gøy Mr Psykiater 😄
 

Siden jeg ikke er aseksuell, men ikke ønsker sex uten at jeg er i et fast, forpliktende forhold med en jeg er følelsesmessig bundet med mener jeg😄

Anonymkode: 94a40...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har ser vi desverre bieffektene av kvinnekampen (ikke vondt ment). Flere og flere menn sitter nå på gjerdet og tør ikke agere ut i fra lnterresse, lyster og behov.

Kvinnene ser ut til å følge samme trenden. Derfor har jeg en oppfordring til dere kvinner.

1. Kjenner du et behov så pek deg ut en mann du liker.

2. Prøv å bli bedre kjent med denne mannen (og om han er singel).

3. Vær dønn ærlig på dine behov. Si det rett ut at det er lenge siden og at du er så kåt og galen og trenger en mann. Pass på å være ærlig med intensjonene. En gang, casual, en gang i blant eller om du samtidig leter etter et forhold. Mannen dømmer ikke og trenger direkte åpenhet. Små skjulte hi t og signaler hjelper ikke.

4. Vent på mannens reaksjoner. Sørg for at begge samtykker 🤭.

Det verste som kan skje er at mannen tuller det bort og ikke har samme interresse. 

Siden mannfolka nå er så sårbar og utsatt for dømming er dette det som skal til for å få de på banen. Kvinnene må ta grep! 

Jeg venter på dere. Når det passer begge, men eksklusiv uten forventninger om samboerskap og store forventninger er min preferanse. Noe annet har jeg ikke kapasitet til i denne fasen av livet. Noe jeg satser på at bedrer seg etterhvert.

Anonymkode: f7fc9...a70

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...