Gå til innhold

Andre kvinner her som ikke har hatt sex på en del år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes kvinner på tv som er helt utrolig vakre. Jeg forstår at noen av mennene også er enestående tiltrekkende. Men de fleste av oss er ikke sånn. Tenker du at Zendaya og George Clooney eller hvem enn som er kjekkasene i år er de eneste som skal få kjenne på varmen fra andre? For en trodt tanke.

Anonymkode: 5fbe6...32a

Jeg gjør det som er best for meg, og jeg bestemmer selv hva det er. Andre får gjøre det som er best for dem, og bestemmer selv hva det er. For meg er sex noe som hører til fortiden. Hva endre velger å gjøre har ikke jeg noe med. 

Anonymkode: 57126...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det fine med apper, er jo at du kan legge inn at du er aseksuell og finne menn som er det og.

Anonymkode: 53998...f2a

Nei, du finner menn som skal bevise for deg at det ikke er noe som heter aksesualitet.. Så det fungerer dårlig. 

Anonymkode: 537cf...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen interesse for sex, og har fått de barna jeg skal ha.

Anonymkode: 5bbb8...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, du finner menn som skal bevise for deg at det ikke er noe som heter aksesualitet.. Så det fungerer dårlig. 

Anonymkode: 537cf...9e6

Sile ut må du jo uansett, profilen hans må nødvendigvis også stå at han er aseksuell.

Anonymkode: 53998...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden.Nærmere 14 år siden.Jeg er 44 i dag. 

Anonymkode: d815c...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 år siden. Jeg har et aktivt sexliv med meg selv. 

Jeg vil bare ha sex i forhold, og det er 9 år siden jeg ble singel. Og de siste årene har det vært mye med egen sykdom, med 2 barn som begge ble utredet, fikk diagnoser, og måtte ha tilrettelegging på skolen. Jeg er 100% alene med de. Så da hadde jeg bare energi til meg og barna. Ting er litt bedre nå, men jeg trives veldig godt som singel, og at jeg nå kan bruke min energi som er til overs, på nøyaktig det jeg vil.

Anonymkode: d58a6...585

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være aseksuell på ordentlig er én ting, men «Selvvalgt sølibat» er det dummeste jeg hører. Det er en selvforsvarsmekanisme for et eller annet man sliter med psykisk eller ikke klarer håndtere eller vil innse. 

Anonymkode: 0bdda...de2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år siden sist, er singel. Og savner det veldig. Får oppmerksomhet fra noen menn, men foreløpig ikke fra de jeg vil ha. Så da venter jeg og jobber med å treffe nye menn. 

Driver ikke med nettdating, det bare stresser meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange år siden.Nærmere 14 år siden.Jeg er 44 i dag. 

Anonymkode: d815c...95b

Hva skjedde? Hvorfor er det slik i dag? 

Anonymkode: 74317...610

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 40 år. Husker ikke sist jeg hadde sex, tror det var i starten av pandemien 😄 

Har aldri fått til dette med forhold. Før var jeg mye ensom og kjente veldig på dette med lite venner og ikke engang! kjæreste! Kunne ikke skjønne at det skulle bli bedre. 

Så har det blitt bedre likevel. Ikke fordi jeg har fått masse flere venner, og fortsatt ingen partner. Men det gjør ingenting. Jeg savner det ikke lenger. Og sex savner jeg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 3fe9e...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Å være aseksuell på ordentlig er én ting, men «Selvvalgt sølibat» er det dummeste jeg hører. Det er en selvforsvarsmekanisme for et eller annet man sliter med psykisk eller ikke klarer håndtere eller vil innse. 

Anonymkode: 0bdda...de2

Jeg har noe menn liker, men har av flere grunner valgt bort menn. Jeg kaller det selvvalgt sølibat fordi jeg er i faktisk sølibat og jeg kunne hatt tilgang på sex, men har valgt det bort. Nettopp fordi jeg har personlige utfordringer som krever sitt, Jeg må få orden på meg selv før jeg eventuelt skal ut på markedet igjen. Jeg er en veteranbil med mye rust og en motor som burde byttes ut fordi tidligere eiere ikke har fulgt serviceintervallene.

Jeg innser mine mangler og legger ikke meg selv ut på Finn (Tinder) og later som jeg er i toppform. Jeg tør påstå det er selvinnsikt.

Anonymkode: 3116f...0c7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex siden onsdag, så jeg begynner å bli ganske desp. Gubben er på anleggsmessa i Oslo, og begge elskerne  mine er opptatt denne helga. Tror jeg må finne meg noe random 🍆

Anonymkode: e0e81...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke hatt sex på tre år....

Har øvd masse jeg da på andre måter 😂😂😂.

Jeg må holde igjen siden jeg har så vannvittig høy sexlyst....

Så her er det alt eller ingenting....

Take it or Leave it....

Jeg ble sjekket opp av en smed på møteplassen, og han bor i Kristiansand...

Vet du hva han sa til meg?

Du trenger noen nær deg.....

Og det er helt sant 😂😂😂😂.

Han bor for langt unna meg 😂😂😂.

Synes den var kanonbra 🏆🏆🏆🏆.

Så han var snill, for jeg merka jo at han hadde lyst for å si det sånn......

Men han var visst 150 år så da ble han for gammel for meg 😂😂😂

Vanvittig høy sexlyst og tre år sølibat, høres ut som en frustrerende kombo 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CIM skrev (Akkurat nå):

Vanvittig høy sexlyst og tre år sølibat, høres ut som en frustrerende kombo 🤔

Ja jeg skal jo innrømme at det er frustrerende til tider, men det går bra. Jeg er jo vant til det kan du si. Klarer fint å ta vare på meg selv. Har mine strategier for det. Så avpasser jeg det slik at det ikke blir for vanskelig. For det har skjedd.....

Heldigvis så har jeg snille og gode mennesker rundt meg som det virker som vil meg vel.

Det er jeg utrolig takknemlig for ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (5 minutter siden):

Ja jeg skal jo innrømme at det er frustrerende til tider, men det går bra. Jeg er jo vant til det kan du si. Klarer fint å ta vare på meg selv. Har mine strategier for det. Så avpasser jeg det slik at det ikke blir for vanskelig. For det har skjedd.....

Heldigvis så har jeg snille og gode mennesker rundt meg som det virker som vil meg vel.

Det er jeg utrolig takknemlig for ❤️

Mennesker som vil en vel må man spare på 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIM skrev (3 minutter siden):

Mennesker som vil en vel må man spare på 

Enig ❤️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Menn tenner på alle typer forskjellige kropper. Noen vil ha det ene, noen vil ha det andre. Du må være trygg på deg selv, egwn usikkert kommer i veien for deg troe jeg. 

Anonymkode: 59dc6...619

Ja jeg har vært overvektig,null problem med få sex..Selv veltrent menn har likt valkene🤣🤣Så uansett kropp,sex er ikke noe problem å få.Er noe for alle🤣

Anonymkode: 1e420...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å være aseksuell på ordentlig er én ting, men «Selvvalgt sølibat» er det dummeste jeg hører. Det er en selvforsvarsmekanisme for et eller annet man sliter med psykisk eller ikke klarer håndtere eller vil innse. 

Anonymkode: 0bdda...de2

Men hvorfor spiller det noen rolle for deg, hvordan andre velger å leve, og hva slags navn de setter på de valgene? Jeg har ikke noe problem med å forstå hva som ligger i "selvvalgt sølibat" jeg, og heller ikke noe problem med å forstå at noen kan velge det. Det fungerer da godt om man vil forklare sitt valg for andre.

For ordens skyld så har jeg ikke satt noe navn på min egen situasjon, om man ikke regner med "har ikke lyst, frister ikke, blir småkvalm av tanken."

Anonymkode: 57126...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har ikke hatt sex på flere år, men det er selvvalgt. Har masse selvtillit, ser bra ut og har mange interesserte, bra menn. Men jeg har rett og slett mistet lysten på sex. Onanerer heller ikke. 
 

Ønsker meg kjæreste da 😉 Men ingen som vil ha en aseksuell dame. 

Anonymkode: d5250...a05

Det blir ikke lett. Er i samme situasjon. 

Anonymkode: ac5aa...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dere kvinner som ikke har hatt sex på flere år. Hvordan vil dere beskrive dere selv?

Anonymkode: 0bdda...de2

Huh? Hva vil du vite? 
Av utseende så er jeg 166cm og slank/trent. Mørkt langt hår. 
 

Veldig sosial og utadvendt. Jobber som sykepleier. Når jeg ikke er på jobb, så finner du meg oftest på trening eller ute å gjør noe med venner, eller ute med hunden min😊. Kan like å slappe av under et pledd på sofaen, slik som akkurat nå også, men blir snart rastløs, så da blir det snart tur med hunden i skogen☺️


 

Anonymkode: 94a40...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...