Gå til innhold

Hvilke damer kan jeg få i 30 årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Angående jobben din: Er ikke den godt nok betalt til at du kunne kommet inn på boligmarkedet? Høres kanskje overfladisk ut, men for mange damer er det dealbreaker at en fyr på godt over tredve med fast jobb ikke har kjøpt seg bolig. Skjønner det du sier om at du ikke vet hvor du vil bo, men..

Anonymkode: fb7b8...71a

Ser poenget da. Hva er vitsen med å kjøpe bolig om en aldri er der og ikke vet om en vil bo der?

Funker fint med en billig hybel uten ansvar da🤷🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket land er det du drar for å jobber hver 5. uke? Kanskje prøve der? Hva med å flytte dit permanent og prøve å date?

Anonymkode: 29f79...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (38 minutter siden):

Ser poenget da. Hva er vitsen med å kjøpe bolig om en aldri er der og ikke vet om en vil bo der?

Funker fint med en billig hybel uten ansvar da🤷🏻‍♀️

Investering og en start for å komme seg inn på boligmarkedet. 

Anonymkode: 2cdb8...654

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert mange muligheter. Men jeg ville ikke opprette en profil på Tinder med det innholdet du nevner der:

  • Liker pene damer
  • Liker ikke drama
  • Bor på hybel
  • Går fjellturer

Hvis du skriver dette og topper det med et bilde av deg selv med en fisk, så tror jeg du ligger dårlig an.

Men vinkler du det annerledes har du muligheter!

Anonymkode: 37a3d...8e5

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å se på det som drama, er ingen normale som liker drama, men et forhold er ikke en tur på solskinn, to mennesker som må lære å forstår hverandre krever sitt. Du er nok ikke ment for å være sammen med en kvinne. Lykke til!

Anonymkode: c8758...a0f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har sikkert mange muligheter. Men jeg ville ikke opprette en profil på Tinder med det innholdet du nevner der:

  • Liker pene damer
  • Liker ikke drama
  • Bor på hybel
  • Går fjellturer

Hvis du skriver dette og topper det med et bilde av deg selv med en fisk, så tror jeg du ligger dårlig an.

Men vinkler du det annerledes har du muligheter!

Anonymkode: 37a3d...8e5

🤭🤭🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har sikkert mange muligheter. Men jeg ville ikke opprette en profil på Tinder med det innholdet du nevner der:

  • Liker pene damer
  • Liker ikke drama
  • Bor på hybel
  • Går fjellturer

Hvis du skriver dette og topper det med et bilde av deg selv med en fisk, så tror jeg du ligger dårlig an.

Men vinkler du det annerledes har du muligheter!

Anonymkode: 37a3d...8e5

Bytt ut pen med frisk & sporty, så blir det dame på neste DNT-tur! 

Anonymkode: f6b0b...dfe

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har sikkert mange muligheter. Men jeg ville ikke opprette en profil på Tinder med det innholdet du nevner der:

  • Liker pene damer
  • Liker ikke drama
  • Bor på hybel
  • Går fjellturer

Hvis du skriver dette og topper det med et bilde av deg selv med en fisk, så tror jeg du ligger dårlig an.

Men vinkler du det annerledes har du muligheter!

Anonymkode: 37a3d...8e5

Nå lo jeg godt!

Anonymkode: aa3eb...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 38 her, barnløs, og i et forhold hvor vi bor et stykke fra hverandre, hun har barn fra før. Jeg var i dine sko på samme alder, men vil påstå jeg hadde noe mer selvinnsikt, jeg holdt meg UNNA slike relasjoner nettopp av den grunn. Man kan alltids få et ligg på byen, men sålenge jeg ikke en gang viste hva jeg ville med livet, hadde jeg helt enkelt ikke behov for å involvere andre mennesker overhodet. 

For jeg har, og hadde samvittighet også. Vil også nevne at forskning tilsier at både personlighet og vaner (i mindre grad) er noenlunde satt i en viss alder, og om du alltid har reist rundt fordi du liker det, kan det bli vanskelig for deg å plutselig finne roa. Særlig på den måten damer rundt 30 ønsker, ihvertfall stort sett. Den eneste grunnen til at jeg har kjæreste nå er fordi vi møttes på "lik linje" og lever veldig fint slik vi gjorde før, det gjør det bare ekstra koselig å ha noen å møte når vi begge har tid og overskudd til det. Litt inhabil selvsagt, men vil tro hun er en sjelden vare sånn sett egentlig 😅 Lite "drama" men vi har selvfølgelig våre runder vi også, tror du må innstille deg på hvordan du har tenkt å takle det, for uenigheter skjer, sånn ER det bare. 

Personlig er jeg veldig glad dama mi hadde et lengre og godt forhold til barnefar, i motsetning til meg hadde hun erfaring i nære relasjoner, og stressa ikke så fælt med å finne ut av akkurat det. 

Uansett, mitt tips er å la det være. Flere og flere lever single av en grunn, nettopp fordi (særlig damer) har flere valgmuligheter, og kan derfor være kritiske. Jeg hadde nok latt deg ligge et stykke ned på lista mtp hvor mange menn på din alder som er seriøse og faktisk vet å tilby det en annen part trenger. Men de har stortsett også økonomiske og sosiale muligheter til å fint være alene la deg være hvis de må leke mora di. 

Anonymkode: 03bce...efa

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 0.30):

Jeg er snart 32 år og har liksom aldri lykkes i forhold selv om jeg såklart ønsker det. Har egentlig ingen spesielle krav men jeg liker ikke drama, de jeg har hatt har vært vanskelige å forstå, vi har egentlig ikke hatt særlig kjemi. 

Jeg jobber i utlandet 5 uker borte/5 uker hjemme. Liker meg på fjellet når jeg har fri, eller generelt være på tur. Usikker på det med barn, eller hvor jeg egentlig vil bo. Leier en hybel nå. Vil si jeg har normalt utseende, er høy (om det hjelper?) Ikke spesielt utadvent kanskje. 

Er det håp for meg? Virker som de fleste slår seg til ro i 20 årene å ønsker det. Eventuelt stresser med barn. Litt i tvil om jeg hadde tålt rollen som stefar dersom det ikke er min unge. Egentlig ikke ute etter bare en sexpartner heller, og er naturlig nok igrunn tiltrukket bare av de pene damene... 

Skjønner jeg kanskje virker sær selv også, men hvordan er egentlig oddsen? Ikke på tinder enda, ca et år siden forrige brudd hvilket endte ganske stygt, så er enda litt usikker, selv om panikken melder seg 😜

Anonymkode: 03bce...efa

Synes du skal prøve å finne ut av hva du egentlig ønsker, før du i det hele tatt går inn i et forhold. Det kan være vanskelig å forholde seg til andre mennesker som ikke vet hva dem vil. For din usikkerhet vil smitte over på partner, og det kan være en grunn til at forholdet ryker. 

Overfladisk? Tja. Har du og den du er sammen med samme oppfatning så er det vel greit.....

Å være bonuspappa er ikke bare bare nei....Da bør du jo styre unna damer som har barn da. Hvis du tenker slik. 

Ja vi kan ofte bli tiltrukket av pene mennesker. Det kan skje det. Da er det som oftest et såkalt "crush" bare da, og da går det jo som regel fort over....

Oddsen er slik du tenker om deg selv. Tenker du feks at du ikke har sjans....Nei da har du ikke det da...Man må gjøre seg fortjent til tillit og respekt. Det synes jeg er viktig og ha som et grunnleggende fundament uansett relasjon egentlig. 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å se litt på de damene du vanligvis ikke er så tiltrukket av...Prøve å se etter andre ting. Kjemi feks. 

Virker som du trenger en selvstendig dame siden du er så mye borte som du er. Ei dame som liker så mye egentid siden du er så mye borte. Og skal du ha barn så bør du belage deg på å gi henne litt fri når du evt er hjemme. Det kan være tungt og slitsomt å være så lenge alene med barn, ihvertfall hvis de er små. 

Nå har du fått mange tanker av meg. Råder deg til å bli mer bevisst på deg selv, og hva du faktisk ønsker. Da kan det være lettere å få det man ønsker seg. 

I mellomtiden kan du jo ha en venninne da, bare for sexen sin skyld feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 7.46):

Er du allerede 32 og ikke enda vet om du ønsker barn, skygger jeg og mine vennenniner banen. Vi blir fortvilt fordi det finnes så mange som deg. Vi ser etter en mann med familieverdier, en som vet hva han vil. En som har brukt det meste av tidlig voksenliv til å tilrettelegge for familielivet han ser for seg. Altså jobber med å skaffe de ressursene som trengs, da er det at du bor på hybel negativt. 

Dere ønsker med andre ord å bare komme til dekket bord. Ganske urealistisk dersom dere selv også er i 30-årene. Menn med alle disse kvalitetene på plass går nok gjerne for noen yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (10 minutter siden):

Dere ønsker med andre ord å bare komme til dekket bord. Ganske urealistisk dersom dere selv også er i 30-årene. Menn med alle disse kvalitetene på plass går nok gjerne for noen yngre. 

 De fleste kvinner på 30+ eier bolig selv, da kan man selge 2 leiligheter og kjøpe hus feks. 

Anonymkode: f6b0b...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 De fleste kvinner på 30+ eier bolig selv, da kan man selge 2 leiligheter og kjøpe hus feks. 

Anonymkode: f6b0b...dfe

Ikke det dette handler om. I motsetning til kvinner, bryr menn seg svært lite om en potensiell partner sin økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (49 minutter siden):

Ikke det dette handler om. I motsetning til kvinner, bryr menn seg svært lite om en potensiell partner sin økonomi. 

Du hevdet at kvinner ser etter menn med bolig fordi de mangler ressurser selv. Det er ikke derfor. Men fordi de ser etter en som i likhet med dem selv kan forsørge et barn. 

Anonymkode: f6b0b...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Dere ønsker med andre ord å bare komme til dekket bord. Ganske urealistisk dersom dere selv også er i 30-årene. Menn med alle disse kvalitetene på plass går nok gjerne for noen yngre. 

Har man selv vært målbevisst fra msn var ung, og hatt fokus på å få ting på plass for å bli klar for å stifte familie, er det klart man ser etter en med samme verdier. Ikke en som bruker det meste av tid og penger på å kose seg. Da har man gjerne lagt til seg såpass egoistiske vaner at det blir en stor forandring om man får kjæreste eller barn, da går det meste av tid og penger til annet enn reise o.l. 

Anonymkode: 2cdb8...654

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde finne deg en uerfaren dame på 25 med dårlig selvtillit som godtar dårlig oppførsel fra deg. Da har du også ca 10 år på å bestemme deg på om du vil ha barn( hvis forholdet varer så lenge) for hun er yngre enn deg og rekker å få barn (hvis hun vil ha barn) før det begynner å bli vanskelig pga alder. Hvis du leter etter et «dramafritt» forhold (= kvinnen kan ikke ha noen krav til mannen) så burde du ikke være i et forhold. 

Anonymkode: b87c4...a1c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...