Gå til innhold

Hvilke damer kan jeg få i 30 årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 32 år og har liksom aldri lykkes i forhold selv om jeg såklart ønsker det. Har egentlig ingen spesielle krav men jeg liker ikke drama, de jeg har hatt har vært vanskelige å forstå, vi har egentlig ikke hatt særlig kjemi. 

Jeg jobber i utlandet 5 uker borte/5 uker hjemme. Liker meg på fjellet når jeg har fri, eller generelt være på tur. Usikker på det med barn, eller hvor jeg egentlig vil bo. Leier en hybel nå. Vil si jeg har normalt utseende, er høy (om det hjelper?) Ikke spesielt utadvent kanskje. 

Er det håp for meg? Virker som de fleste slår seg til ro i 20 årene å ønsker det. Eventuelt stresser med barn. Litt i tvil om jeg hadde tålt rollen som stefar dersom det ikke er min unge. Egentlig ikke ute etter bare en sexpartner heller, og er naturlig nok igrunn tiltrukket bare av de pene damene... 

Skjønner jeg kanskje virker sær selv også, men hvordan er egentlig oddsen? Ikke på tinder enda, ca et år siden forrige brudd hvilket endte ganske stygt, så er enda litt usikker, selv om panikken melder seg 😜

Anonymkode: 03bce...efa

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er 32 år gammel, og enda ikke vet om du vil ha barn, så bør du kanskje finne ut av det først. Det blir feil å starte et forhold med ei dame i samme alder som ønsker barn, dersom du selv ikke vet hva du vil. En dame i din alder, har ikke all verdens med tid til å stifte en familie. Om det er vanskelig for deg å finne ut av hva du ønsker i fremtiden, så bør du jo heller satse på ei i tidlig 20-årene, som kanskje ikke har de behovene for å slå seg til ro, riktig enda. Du er jo usikker på hvor du vil bo også, jeg får et inntrykk av at du bør fokusere mer på deg selv, og finne ut av hva du egentlig vil, før du forsøker å finne noen å dele livet med.. Du vet jo ikke hva slags liv du vil ha. 

Anonymkode: b674c...35b

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er over 30 når de får barn. Du har fortsatt muligheter til å møte ei dame uten.

Let etter et pen dame som viker ok, og ta der derfra. 

Oddsen er gid hvis du går inn for det.

Anonymkode: 913fe...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om du er 32 år gammel, og enda ikke vet om du vil ha barn, så bør du kanskje finne ut av det først. Det blir feil å starte et forhold med ei dame i samme alder som ønsker barn, dersom du selv ikke vet hva du vil. En dame i din alder, har ikke all verdens med tid til å stifte en familie. Om det er vanskelig for deg å finne ut av hva du ønsker i fremtiden, så bør du jo heller satse på ei i tidlig 20-årene, som kanskje ikke har de behovene for å slå seg til ro, riktig enda. Du er jo usikker på hvor du vil bo også, jeg får et inntrykk av at du bør fokusere mer på deg selv, og finne ut av hva du egentlig vil, før du forsøker å finne noen å dele livet med.. Du vet jo ikke hva slags liv du vil ha. 

Anonymkode: b674c...35b

Litt uenig med deg. Veien blir til mens vi går. Ts vet ikke helt hvan han vil akkurat nå, men kanskje hvis han treffer riktig dame og er sammen med henne en lengre periode, at han inderlig ønsker seg barn likevel. Eller at de finner en flott plass å bo sammen. Ting kan vokse seg til. Han fortjener ekte kjærlighet, og det kan man finne plutselig, når og hvor som helst, på livets vei. Er vel litt dumt å kaste bort en slik sjanse fordi man ikke vet helt om man vil bo i skogen eller byen? 

Endret av Mayer
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha ei i 20-årene så bør du skynde deg. Kjenner en del menn i slutten av 30-årene og i 40-årene som vil ha barn, men de må til utlandet for å finne seg ei om de skal få seg en dame i "sin beste alder". 

Anonymkode: 40b57...b0d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (4 minutter siden):

Litt uenig med deg. Veien blir til mens vi går. Ts vet ikke helt hvan han vil akkurat nå, men kanskje hvis han treffer riktig dame og er sammen med henne en lengre periode, at han inderlig ønsker seg barn likevel. Eller at de finner en flott plass å bo sammen. Ting kan vokse seg til. Han fortjener ekte kjærlighet, og det kan man finne plutselig, når og hvor som helst, på livets vei. Er vel litt dumt å kaste bort en slik sjanse fordi man ikke vet helt om man vil bo i skogen eller byen? 

At man ikke vet hvor man vil bo er selvsagt ikke det verste, og er absolutt ingen hindring for å innlede et forhold. Men om man VET at man er usikker på om man vil ha barn, så mener jeg det er stygt gjort å innlede et forhold til en jevnaldrende dame, som vet at hun VIL ha barn. Ei dame på 32 år har ikke like god tid på å stifte en familie, som en mann på 32 år. Jeg syns det er egoistisk å sjanse på at man kanskje får lyst på barn likevel. Da må man heller gjøre som jeg skrev, finne ei yngre dame som har bedre tid, og som ikke har det samme behovet/ønsket om å stifte familie enda. 

Anonymkode: b674c...35b

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At man ikke vet hvor man vil bo er selvsagt ikke det verste, og er absolutt ingen hindring for å innlede et forhold. Men om man VET at man er usikker på om man vil ha barn, så mener jeg det er stygt gjort å innlede et forhold til en jevnaldrende dame, som vet at hun VIL ha barn. Ei dame på 32 år har ikke like god tid på å stifte en familie, som en mann på 32 år. Jeg syns det er egoistisk å sjanse på at man kanskje får lyst på barn likevel. Da må man heller gjøre som jeg skrev, finne ei yngre dame som har bedre tid, og som ikke har det samme behovet/ønsket om å stifte familie enda. 

Anonymkode: b674c...35b

Godt poeng. Men hvis han er ærlig om det, at han er usikker på om han vil ha barn, så kan jo dama ta en avgjørelse ut fra dette på reelt grunnlag. Da kan hun velge om hun vil gi det en sjanse, så kan man jo gå fra hverandre senere hvis det viser seg å ikke passe likevel (selvfølgelig lettere sagt enn gjort).

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 0.30):

Jeg er snart 32 år og har liksom aldri lykkes i forhold selv om jeg såklart ønsker det. Har egentlig ingen spesielle krav men jeg liker ikke drama, de jeg har hatt har vært vanskelige å forstå, vi har egentlig ikke hatt særlig kjemi. 

Jeg jobber i utlandet 5 uker borte/5 uker hjemme. Liker meg på fjellet når jeg har fri, eller generelt være på tur. Usikker på det med barn, eller hvor jeg egentlig vil bo. Leier en hybel nå. Vil si jeg har normalt utseende, er høy (om det hjelper?) Ikke spesielt utadvent kanskje. 

Er det håp for meg? Virker som de fleste slår seg til ro i 20 årene å ønsker det. Eventuelt stresser med barn. Litt i tvil om jeg hadde tålt rollen som stefar dersom det ikke er min unge. Egentlig ikke ute etter bare en sexpartner heller, og er naturlig nok igrunn tiltrukket bare av de pene damene... 

Skjønner jeg kanskje virker sær selv også, men hvordan er egentlig oddsen? Ikke på tinder enda, ca et år siden forrige brudd hvilket endte ganske stygt, så er enda litt usikker, selv om panikken melder seg 😜

Anonymkode: 03bce...efa

Så du er over tretti, har aldri hatt noe forhold og "liker" ikke "drama". -Altså du har ingen erfaring, ei heller emosjonell intelligens eller forståelse.

Du har eier ikke noe hjem, du vet fortsatt ikke om du vil ha barn, jobber borte mesteparten av tiden, og når du er hjemme vil du helst stikke til fjells (!)

Du skjönner vel selv, at dette ikke er noe en dame som vil ha en famile og en mann kan satse og stole på? 

-Du har bedre odds med, Huldra. 

 

Endret av Perle
leifer
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (Akkurat nå):

Godt poeng. Men hvis han er ærlig om det, at han er usikker på om han vil ha barn, så kan jo dama ta en avgjørelse ut fra dette på reelt grunnlag. Da velger hun å gi det en sjanse, så kan man jo gå fra hverandre senere hvis det viser seg å ikke passe likevel (selvfølgelig lettere sagt enn gjort).

Det kan man absolutt gjøre, da innleder man et forhold med alle kortene på bordet, og rettferdige premisser. 

Anonymkode: b674c...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vi ikke. For du sier ingenting om hvor høy du er, om du kan spille noen instrumenter, hvor stort kjønnsorgan du har eller hvordan din økonmiske stilling og utsikter ser ut.

Dette vil ha avgjørende betydning for hvilke damer du realistisk sett kan ha sjans på.

Men om du bare vil ha ei dame. Så kan du få deg det selv om du ikke scorer høyt på noen av de oppgitte punktene. Du må bare være tålmodig og ta sjansen når den byr seg, og ikke la deg knekke av å bli avvist veldig mange ganger.

Anonymkode: 7ce9b...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer... er det egentlig en egen mamma du vil ha? Noen som bare finner seg i at planene endres fra dag til dag, holder ut, og ikke minst aksepterer alt for å "ikke lage drama"? Kan du gjøre meg en tjeneste å ikke lete overhodet, eller med mindre du lander litt i deg selv.. for det du eventuelt tiltrekker deg nå er for eksempel noen som sannsynligvis er litt blind grunnet egen situasjon. Og dermed lett lar seg "bruke" eller ødelegges. Ikke for å beskylde deg for noe som helst, men uten erfaring utenom stygge brudd som du sier, så kan du nok, om så ubevist, være ganske vanskelig å leve med... spesielt om man har egen vilje og ambisjoner. 

Nå vet jeg ikke hva du definerer som drama heller, MEN om det kategoriserer alt dere eventuelt ikke er enige om, ja da tror jeg kanskje du er i havet uten fisk 😏 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikker finne deg ei dame som også enten vil jobbe eller være på farta.

Spørsmålet er jo hvordan du skal møte henne når du knapt er hjemme, og hun knapt er hjemme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det ikke vært aktuelt være med noen som er borte fem uker i strekk hele tiden, og hjemme fem uker i strekk igjen...

At man er usikker på barn, det kommer an på hva du legger i det. Er det fordi du er ubesluttsom, eller fordi du tar det som det kommer utifra partners ønske? Ser mange slakter deg for den kommentaren, men jeg har flere venninner i starten av 30årene som også sier de ikke har bestemt seg. For dem betyr det at de gjerne forblir barnløs hvis de møter en partner som ikke vil ha barn, men at de også kan få barn hvis de møter en partner det føles rett med.

Om man ikke vet hvor man vil bo, kan være ett pluss, det betyr jo at man er åpen. Jeg er veldig bestemt hvor jeg vil bo, og en mann som ikke ønsker bo her er dermed uaktuelt...

At man leier bolig når man reiser så mye er veldig forståelig for meg, så fremst man da også sparer mye for å ha til boligkjøp i fremtiden. Jeg hadde nok heller ikke kjøpt en bolig som skulle stå tom fem uker av gangen...

Må si jeg synes du får ufortjent mye tyn her... Men som sagt er det fraværet som hadde vært dealbreakeren for meg. 2ukers turnus hadde vært greit, fem blir for mye...

K37

Anonymkode: 2da3d...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du allerede 32 og ikke enda vet om du ønsker barn, skygger jeg og mine vennenniner banen. Vi blir fortvilt fordi det finnes så mange som deg. Vi ser etter en mann med familieverdier, en som vet hva han vil. En som har brukt det meste av tidlig voksenliv til å tilrettelegge for familielivet han ser for seg. Altså jobber med å skaffe de ressursene som trengs, da er det at du bor på hybel negativt. 
 

At du ikke forstår drama er helt naturlig. Det mannfolk kaller drama er som oftest bare helt normal måte å tenke og kommunisere som damer. Vi er i stor grad styrt av følelser. Innimellom er vi overveldet av hormoner. Da kan små ting oftest føles store for oss. Er vi fortvilet og ustabile trenger vi støte, og av og til en realitetsorientering. Blir vi møtt kaldt og avvisende da, blir det selvsagt drama. Skal et forhold mellom mann og dame fungere, må mannen lære seg å håndtere det. Er det ikke noe for deg, så er gjerne ikke dame noe for deg. Eventuelt kan du lete etter en som er veldig maskulin. 
 

At du jobber 5 uker av og på synes mange er negativt. Det er lenge å savne noen, og lenge å leve halve tiden alene, spesielt om man har fått barn. For noen fungerer det greit. 
 

Sorry, men foreløpig er sjansene dine små. Foreløpig virker det som du har lite å tilby en dame. Men dette er ting du kan gjøre noe med om du virkelig ønsker dame. Bare ikke vent til du er 40, da er det mange av deg om beinet. Å liker du bare de peneste kan du nok bare glemme det. 

Anonymkode: 2cdb8...654

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser er at du kan tilby pikk og fjellturer 5 av 10 uker. Neitakk!

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det vet vi ikke. For du sier ingenting om hvor høy du er, om du kan spille noen instrumenter, hvor stort kjønnsorgan du har eller hvordan din økonmiske stilling og utsikter ser ut.

Dette vil ha avgjørende betydning for hvilke damer du realistisk sett kan ha sjans på.

Men om du bare vil ha ei dame. Så kan du få deg det selv om du ikke scorer høyt på noen av de oppgitte punktene. Du må bare være tålmodig og ta sjansen når den byr seg, og ikke la deg knekke av å bli avvist veldig mange ganger.

Anonymkode: 7ce9b...ae1

Å herregud så drittlei jeg er av innlegg som dette. Du lever helt tydelig i en alternativ og veldig trist verden. 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

 

At du ikke forstår drama er helt naturlig. Det mannfolk kaller drama er som oftest bare helt normal måte å tenke og kommunisere som damer. Vi er i stor grad styrt av følelser. Innimellom er vi overveldet av hormoner. Da kan små ting oftest føles store for oss. Er vi fortvilet og ustabile trenger vi støte, og av og til en realitetsorientering. Blir vi møtt kaldt og avvisende da, blir det selvsagt drama. Skal et forhold mellom mann og dame fungere, må mannen lære seg å håndtere det. Er det ikke noe for deg, så er gjerne ikke dame noe for deg. Eventuelt kan du lete etter en som er veldig maskulin. 
 

Anonymkode: 2cdb8...654

Skjerp deg! 

Anonymkode: 3c6f8...f8b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja. Du kan sikkert få en dame som er interessert i et forhold, men da må du jo finne en som ikke ønsker barn og som ikke har behov for A4 livet mht et forhold.

Finnes mange kvinner som ønsker å være barnløs og nyter mye alenetid selv om de er i et forhold. 
 

Men du må jo finne en som ikke har ønske om barn og familiepakken. Da må du være ærlig om det fra start av ellers vil det jo gå til helvete.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er mann i 30-årene kan du fortsatt få bra damer i 20-årene. Du er egentlig midt i blinken av hva de ønsker å slå seg til ro med så lenge du har kontroll på livet ditt, er nogenlunde oppegående og attraktiv. 
 

 

Anonymkode: 05c08...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du er i tredveårene er ikke det mest relevante her. Men du er borte på jobb halvparten av tida, vil ikke ha drama (som vi leser som er dårlig på å forholde deg til andres følelser), vet ikke om du vil ha barn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener alderen din er det viktigste når du ikke aner hva du vil og ikke klarer å formulere hva du kan tilby. Tenker du at alderen er en ulempe eller en fordel som skal veie opp for det andre?

Anonymkode: 30840...c94

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående jobben din: Er ikke den godt nok betalt til at du kunne kommet inn på boligmarkedet? Høres kanskje overfladisk ut, men for mange damer er det dealbreaker at en fyr på godt over tredve med fast jobb ikke har kjøpt seg bolig. Skjønner det du sier om at du ikke vet hvor du vil bo, men..

Anonymkode: fb7b8...71a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...