Gå til innhold

Kjæresten til sønnen vår….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan ikke du bare holde deg på rommet ditt når du ikke er opplagt til å sosialisere? 

Anonymkode: 60173...0d8

Så huseier skal forvises til soverom et fordi sønnens tenåringskjæreste skal loke rundt i huset når sønnen ikke er hjemme? Det blir for dumt..
 

Hadde startet med å snakke med sønnen og prøvd å få til en avtale som begrenser besøk til når han er der og helst litt etter avtale f.eks helger..  

Anonymkode: 4fb97...c34

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at den jenta mangler vanlig folkeskikk. 

Anonymkode: 811b9...1cd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på tur til å bli svigermormonster 😫 og så tidlig

Anonymkode: 0c3b6...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (2 timer siden):

Nå er jo det svigerdatter da 😅

Sønnens kjæreste er da svigerdatter? 

Anonymkode: 0c3b6...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er på tur til å bli svigermormonster 😫 og så tidlig

Anonymkode: 0c3b6...d69

Man er absolutt ikke et svigermonster fordi man ønsker litt privatliv..

Anonymkode: 4fb97...c34

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen synes bare det er hyggelig, andre er litt mer sære der som deg å vil helst kun ha egne barn i heimen.

Jeg er ikke i din situasjon,men hadde nok vært like sær som deg. Kanskje de kan flytte ut sammen da?? 19 år...leie seg en leilighet.

Anonymkode: 12758...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan ikke du bare holde deg på rommet ditt når du ikke er opplagt til å sosialisere? 

Anonymkode: 60173...0d8

Du kødder nå vel?

Skal TS bure seg inne på rommet slik at ei jente på 18 skal få komme og gå rundt i huset som hun ønsker?

Wow, bare wow,

Anonymkode: 5feee...020

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen synes bare det er hyggelig, andre er litt mer sære der som deg å vil helst kun ha egne barn i heimen.

Jeg er ikke i din situasjon,men hadde nok vært like sær som deg. Kanskje de kan flytte ut sammen da?? 19 år...leie seg en leilighet.

Anonymkode: 12758...676

En er ikke sær fordi en ønsker et minimum av privatliv i eget hjem!

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svigerdatteren dra fra huset ditt samtidig som sønnen din? Sånn er det her, svigersønnen min (20) har så og si flyttet inn, men han drar på jobb kl 6, spiser middag hjemme hos foreldrene sine og dukker opp her igjen utpå kvelden. Da sitter de ofte på stua med meg, og det synes jeg er hyggelig.

Jeg har hjemmekontor og hadde ikke giddet å hatt han her hele dagen mens datteren min er på skolen, nei. Da hadde jeg sagt fra. 

Anonymkode: cbeac...7f2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg liker å gå i morgenkåpen mange ganger. For jeg bruker uniform på jobb. Kommer sent hjem noen ganger og da slenger jeg på meg morgenkåpen siden det er bare noen timer til at jeg skal legge meg. Så hvis jeg har skulla hatt noen andre folk her hele tiden så hadde det blitt for mye for meg. Jeg har gått på en smell så jeg trenger ro noen ganger. Alltid hyggelig når svigersønn er her. Men ikke 24/7. 

Anonymkode: 1a564...fe2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syntes det er koselig jeg da. Min svigerdatter gjør det samme.

Anonymkode: e1089...8f8

Svigerdatter er det jo om hun er gift da, din tarmdall.

Anonymkode: 8f7f3...b30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at hun føler seg såpass hjemme, men når du står i en såpass krevende situasjon så skjønner nok både sønnen din og kjæresten at hun ikke kan være like mye hos dere som før. Ta en prat og forklar så blir dere nok enige om en grei fordeling :) 

Anonymkode: 580ed...8fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, ts. Det er én ting hvis hun hadde vært der uten at det hadde vært noe "ekstra", men du er jo hjemme med et kronisk sykt barn. Det kan jeg tenke meg tar enormt med energi fra "omsorgsbanken". Har du snakket med din sønn om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da aldri ok å ha en gjest i huset over lang tid når dere har sykdom å slite med. Hvis de to unge må være sammen hele tiden, så kan de vel finne seg egen bolig? Altså, enten så er man vanlige kjærester som treffes ute noen ganger i uka, eller så finner man seg egen hybelleilighet. Disse kjærestene har jo en tendens til å bli byttet ut med ujevne mellomrom også, så de er ikke akkurat svigerdøtre 😃. Fint at de unge forelsker seg og nyter tenåringstiden, men rart om de skal flytte sammen hjemme hos foreldre. Man må ikke være sammen hele tiden selv om man er ungdomskjærester. 

Anonymkode: f15e1...f05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Svigerdatter er det jo om hun er gift da, din tarmdall.

Anonymkode: 8f7f3...b30

Så alle samboere og kjærester der ute har ikke svigerfamilier? For no tull

Anonymkode: 0c3b6...d69

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kan ikke svigerdatteren dra fra huset ditt samtidig som sønnen din? Sånn er det her, svigersønnen min (20) har så og si flyttet inn, men han drar på jobb kl 6, spiser middag hjemme hos foreldrene sine og dukker opp her igjen utpå kvelden. Da sitter de ofte på stua med meg, og det synes jeg er hyggelig.

Jeg har hjemmekontor og hadde ikke giddet å hatt han her hele dagen mens datteren min er på skolen, nei. Da hadde jeg sagt fra. 

Anonymkode: cbeac...7f2

Dette er en helt perfekt mellomting.

Anonymkode: 5feee...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sønnens kjæreste er da svigerdatter? 

Anonymkode: 0c3b6...d69

Hvis man er gift ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå deg TS. Jeg vet ikke om jeg hadde likt det selv. 😅

Det beste er kansje om du snakker med din sønn? Og sier at i dag var XX her år du var borte. Er det ikke best for henne å være hjemme med foreldrene sine når du ikke er her da?

Men så kan det jo være at hun og din sønn vil i fremtiden flytte ut. De er 18, så det kan jo plutselig skje. 

Hva med å spørre om de har vurdert hybel da? De kan jo leie hver sine hybler i et felleskap. Eller de deler et stort rom i et felleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 minutter siden):

Hvis man er gift ja. 

Så samboere og kjærester teller ikke? Jaha, stakkars alle som ikke vil gifte seg

Anonymkode: 0c3b6...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så samboere og kjærester teller ikke? Jaha, stakkars alle som ikke vil gifte seg

Anonymkode: 0c3b6...d69

Ja søk selv :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...