Nonish91 Skrevet 27. april #41 Del Skrevet 27. april Står ektefellens søster eller bror. Hva betyr ektefelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #42 Del Skrevet 27. april Nonish91 skrev (3 minutter siden): Står ektefellens søster eller bror. Hva betyr ektefelle? DET STORE NORSKE LEKSIKON Skriv 1 eller flere tegn for å se søkeforslag. svoger Slektskap, familie og ekteskap Svoger eller svigerbror er en mann som er gift eller samboer med ens søster eller bror, eller med ektefelles søsken. Anonymkode: 0c3b6...d69 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 27. april #43 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): DET STORE NORSKE LEKSIKON Skriv 1 eller flere tegn for å se søkeforslag. svoger Slektskap, familie og ekteskap Svoger eller svigerbror er en mann som er gift eller samboer med ens søster eller bror, eller med ektefelles søsken. Anonymkode: 0c3b6...d69 Men de er jo bare kjærester? De bor jo ikke sammen? Gutten bor fortsatt hjemme😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #44 Del Skrevet 28. april Hadde samme problem her da jeg var 50 % sykemeldt og kom helt utslitt hjem fra jobb. Jeg hadde syntes det var greit hvis sønnen og dama hadde vært lenge sammen (mer enn 3-4 mnd) og det var en hyggelig jente. Hun her kjeftet og smelte, oppførte seg som en bortskjemt drittunge. Vi hadde omtrent ikke møtt henne eller snakket med henne da hun begynte å overnatte her, allikevel kjeftet hun til sønnen vår, slik at vi hørte henne, for at det ikke var parkeringsplass ledig til bilen hennes, at jeg tok "hennes" håndkle fra badet da jeg vasket klær, at det ikke var rent nok på kjøkkenet osv osv. (Vi har absolutt ikke skittent hus). Hun drev og styrte inne på bodene vår en dag da jeg kom hjem, for hun ryddet som hun sa. Jeg tok en prat med sønnen og sa at det gikk helt fint at hun var her da han var hjemme, men når han var på jobb så kunne hun også dra. Hun oppførte seg lik hjemme hos seg selv, 18 år gammel men kjeftet på foreldrene, hylte og smelte med dører. Jeg er av den meningen at man kan være hyggelig med andre selv om man ikke har kjemi, den samme meninga har jeg om eventuelle svigerdøtre, men hun her var absolutt ikke interessert i noen god tone. Heldigvis er det slutt mellom dem nå. Anonymkode: 99d91...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #45 Del Skrevet 28. april Sett henne i arbeid, da vel! Enten får du masse hjelp til husarbeid, eller hun holder seg hjemme hos seg selv så lenge sønnen din ikke er hjemme, - Vasker du golvene mens jeg skifter sengetøy? - Lager du lunsj mens jeg henger opp klær? - Jeg må ta meg av *sykt barn* nå, vasker du badet? Anonymkode: caf0a...ca0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #46 Del Skrevet 28. april «Karsten er ikke hjemme fra skolen, jeg skal gi han beskjed at du har vært her» «kan jeg bare vente på han her?» «nei, det passer ikke» Anonymkode: 2a378...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #47 Del Skrevet 28. april Hadde sagt klart ifra at de dagene han skal på skolen og hun har fri så får hun sove hjemme. Jeg hadde aldri orket ha overnatting av barnas kjærester i tide og utide. Hører om de som flytter inn omtrent og blirt husvarm. Har selv 2 barn som er passert 20 og det har aldri vært aktuelt her. Har aldri vært et tema heller Og svigerdatter ? Det er kjæresten til sønnen på 19. Svigersønn/datter er en vel først når de er samboer/gifte. Dette er mest sannsynlig en kjæreste i rekken av mange Anonymkode: 82279...69e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #48 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 14.19): Svigerdatter er det jo om hun er gift da, din tarmdall. Anonymkode: 8f7f3...b30 F og jeg som kaller ene sønnen min sin ons for svigerdatter (onset endte i mitt eldste barnebarn) Anonymkode: 66d55...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 29. april #49 Del Skrevet 29. april Jeg ble møtt med en åpenhet, varme og raushet fra mine exsvigers (barnas besteforeldre) da jeg var 17 som jeg håper å kunne gi videre en dag. Jeg bodde på hybel men var fryktelig ensom og mye lei meg. Jeg var velkommen dit når jeg ville, og var nok like mye der som på hybelen. Vil alltid være takknemlig for den støtten (og maten og klesvasken!) jeg fikk derfra. Det vil være en selvfølge for meg at barnas kjærester alltid er velkomne her. Hvis jeg trenger å være alene helt uten forstyrrelser kan jeg vel bare gå på rommet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #50 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 0.08): Jeg syntes det er koselig jeg da. Min svigerdatter gjør det samme. Anonymkode: e1089...8f8 Det er greit nok, men folk er forskjellige og jeg syns mor skal få føle akkurat det hun vil uten å "guilt trippes" for det. Har ikke en dritt å si at du syns det er hyggelig eller at noen andre her syns det. Anonymkode: 4488f...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 29. april #51 Del Skrevet 29. april Nonish91 skrev (På 27.4.2024 den 11.11): Ja søk selv Mente samboer teller ja sorry, men ikke kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå