Gå til innhold

Tenne på å få spruten i munnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne aldri blitt sammen med ei som ikke tar spruten i munnen. Hun behøver ikke svelge, men innimellom å få avslutte i munnen er et must.

Anonymkode: 02825...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kunne aldri blitt sammen med ei som ikke tar spruten i munnen. Hun behøver ikke svelge, men innimellom å få avslutte i munnen er et must.

Anonymkode: 02825...2c6

Nok ett bevis på at det er viktig å ta sexprat tidlig. For jeg suger gjerne, men tar ikke spruten i munnen. Blir kvalm og uvel I flere dager

Anonymkode: a5774...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nok ett bevis på at det er viktig å ta sexprat tidlig. For jeg suger gjerne, men tar ikke spruten i munnen. Blir kvalm og uvel I flere dager

Anonymkode: a5774...ebd

Absolutt, men tror ikke det er verre enn å venne seg til å like fisk. Trenger uansett ikke å svelge.

Anonymkode: 02825...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nok ett bevis på at det er viktig å ta sexprat tidlig. For jeg suger gjerne, men tar ikke spruten i munnen. Blir kvalm og uvel I flere dager

Anonymkode: a5774...ebd

Jeg har ofte smakt min egen sæd, og synes ikke det er noe verre enn fittesaft og squirt.

Anonymkode: 02825...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange ganger fått spruten i munnen og svelger og suger kuken ren mmm er deilig k44

Anonymkode: ae378...402

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har mange ganger fått spruten i munnen og svelger og suger kuken ren mmm er deilig k44

Anonymkode: ae378...402

De er slike som deg man ønsker seg 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt, men tror ikke det er verre enn å venne seg til å like fisk. Trenger uansett ikke å svelge.

Anonymkode: 02825...2c6

Jeg har prøvd, tro meg. Nå er jeg så voksen og trygg på meg selv at jeg ikke gjør ting seksuelt som ikke er godt. Så derfor opplyser jeg om dette og annet før sex blir aktuelt 

Anonymkode: a5774...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ofte smakt min egen sæd, og synes ikke det er noe verre enn fittesaft og squirt.

Anonymkode: 02825...2c6

Vil ikke ha noe av dette i munnen jeg

Anonymkode: a5774...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...