Gå til innhold

Tenne på å få spruten i munnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke noe hemmelighet at mange menn tenner på å sprute i munnen ved oralsex.

Kjenner dere kvinner på en ekstra tenning på å få spruten i munnen når dere suger? Opphissende å se partnerens nytelse og orgasme. 

Anonymkode: 59397...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, elsker det

Anonymkode: 78078...5d0

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, desidert beste plassen å få spruten, elsker å suge ham gjennom hele orgasmen.

Anonymkode: b7c99...624

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er dritdigg O:)

Men noen av venninnene mine unngår det, delte meninger. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i ansiktet og i munnen. Han elsker det, og jeg elsker at jeg kan få han så gira 😌

Anonymkode: 59d30...600

  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spute i munnen er ekkelt. Dette er noe menn ønsker. Min x gjorte aldri dette. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å gjøre det. Synes det er veldig ubehagelig å bli «skutt» i halsen, og smaker ikke godt heller. 
 

Anonymkode: f86be...b5b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (15 minutter siden):

Å spute i munnen er ekkelt. Dette er noe menn ønsker. Min x gjorte aldri dette. 

Det forsterker nytelsen når man blir sugd gjennom hele orgasmen. Det blir som å sprute i deg ved penetrering. Det forsterker nytelsen når du knuller deg gjennom hele orgasmen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke min favoritt-aktivitet, nei.

Anonymkode: e2edb...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt!

Anonymkode: 1b0bb...122

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (1 time siden):

Å spute i munnen er ekkelt. Dette er noe menn ønsker. Min x gjorte aldri dette. 

Mange damer som syns det er digg, og ønsker dette. Gjelder ikke kun menn. 

Anonymkode: def00...191

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it! Sprut meg hvor som helst, elsker det! 

Anonymkode: def00...191

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det og gjør det alltid om fyren vil det 

Anonymkode: daaa2...4ec

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elsker det og gjør det alltid om fyren vil det 

Anonymkode: daaa2...4ec

Svelger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (3 timer siden):

Å spute i munnen er ekkelt. Dette er noe menn ønsker. Min x gjorte aldri dette. 

Nei selvfølgelig gjorde ikke din ex det med mindre du ville ta spruten i munnen, og det siste var igrunnen spørsmålet.

Jeg er mann og har oppleved partnere som faktisk vil ha spruten i munnen, når jeg har nærmet meg orgasme ved suging så har jeg dyttet de litt unna, men allikevel så har de tvunget seg nedpå igjen og fortsatt og sugd, en veldig deilig nytelse for meg, og ekstra tennende at hun ser ut til å like det.

Anonymkode: b890a...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne og tenner på tanken og vil veldig gjerne både bli sprutet i munnen og svelge det. Men takler ikke smaken og konsistensen, og brekker meg av tanken på det 🤣 skulle ønske det smakte bedre og ikke kom så mye.

Anonymkode: 95ea9...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er kvinne og tenner på tanken og vil veldig gjerne både bli sprutet i munnen og svelge det. Men takler ikke smaken og konsistensen, og brekker meg av tanken på det 🤣 skulle ønske det smakte bedre og ikke kom så mye.

Anonymkode: 95ea9...64c

Kan absolutt skjønne tanken. Tidelig i min seksuelle karriere kunne jeg synes det var litt ekkelt å slikke jenter som "sauset" mye, men nå er det kjempedeilig. Tror hjernen lager seg koblinger basert på erfaringer, så visst der ligger mange positive opplevelser som knytter seg til bestemte handlinger så endrer også vår oppfatning av situasjonen.

Det er bare å tenke hvordan kaffi smaker første gangen, det lukter godt, det ser godt ut, men smaker pyton første gangene, men etter en stund så elsker man kaffi.

Selv klarte jeg ikke konsistensen på røykelaks, men jeg likte smaken. Så bestemte jeg meg for at jeg skulle bare ignorere konsistensen, jepp etter en stund så elsket jeg røykelaks og konsistensen var null problem. Jeg fortsatte å trene meg videre opp på enkelte matretter, for jeg hadde så lyst til å kunne like det meste, ihvertfall smake på det, så da gikk det både ned østers og andre retter med "gøgge" konsistens.

Man kan tenke på alt av forskjellige typer mat som asiatere putter i munnen med stor glede, som vi rynker på nesen av, så jeg tror man kan venne seg til det meste.

Anonymkode: b890a...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo å prate om dette på forhånd, da er det ikke noe problem hvis det skjer eller ikke.. Jeg sier uansett at "Jeg kommer snart", da har hun 5 sekunder å tenke seg om😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Bamseklemmer said:

Det viktigste er jo å prate om dette på forhånd, da er det ikke noe problem hvis det skjer eller ikke.. Jeg sier uansett at "Jeg kommer snart", da har hun 5 sekunder å tenke seg om😅

Her er du inne på noe vesentlig. Jeg gjorde den tabben med min kommende kone. Nå 30 år senere har hun ikke siden tatt i mot en eneste sprut i munnen. Tabbe!

Anonymkode: 83428...804

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...