Gå til innhold

Å bli droppet fordi han ble betatt av ny dame. Hva syns dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei det er sant, vi hadde ikke noe godt forhold og jeg kan ikke huske noe godt vi hadde sammen i 3 år. Skjønner vel egentlig ikke hvordan han holdt ut så lenge med meg. 

Anonymkode: a5744...233

Du slipper jo og spørre KG, du har jo svaret selv.

Av det du skriver så virker de ut som at dere begge kanskje burde vurdert å gå med bakgrunn i at det ikke var noe fungerende forhold. Han valgte å gå og samtidig skåne deg for sannheten om at han såg at gresset faktisk var grønnere på den andre siden. Alternativet kunne vært at han begrunnet hvorfor han går, altså påpekt alt som han synes er feil både med forholdet og kanskje deg.

Anonymkode: 14206...b7d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du slipper jo og spørre KG, du har jo svaret selv.

Av det du skriver så virker de ut som at dere begge kanskje burde vurdert å gå med bakgrunn i at det ikke var noe fungerende forhold. Han valgte å gå og samtidig skåne deg for sannheten om at han såg at gresset faktisk var grønnere på den andre siden. Alternativet kunne vært at han begrunnet hvorfor han går, altså påpekt alt som han synes er feil både med forholdet og kanskje deg.

Anonymkode: 14206...b7d

Ja men vi fikk aldri tatt den samtalen om forholdet vårt. Så visste ikke hva vi hadde egentlig. Ikke sex på et halvt år heller. Men jeg blir lei meg av tanken på om han har vært utro mot meg mens vi var sammen, det har jeg ikke fått svar på.

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja men vi fikk aldri tatt den samtalen om forholdet vårt. Så visste ikke hva vi hadde egentlig. Ikke sex på et halvt år heller. Men jeg blir lei meg av tanken på om han har vært utro mot meg mens vi var sammen, det har jeg ikke fått svar på.

Anonymkode: a5744...233

Oj da, du har nok lagt langt mer i dette enn det det faktisk har vært. Dere er jo ikke sammen når dere ikke engang har snakka om hva dere driver med?

Til neste gang, ta samtalen om hva man er ute etter tidlig, så slipper du å kaste bort tid på menn som ikke er ute etter det samme som deg.

Anonymkode: 2a383...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj da, du har nok lagt langt mer i dette enn det det faktisk har vært. Dere er jo ikke sammen når dere ikke engang har snakka om hva dere driver med?

Til neste gang, ta samtalen om hva man er ute etter tidlig, så slipper du å kaste bort tid på menn som ikke er ute etter det samme som deg.

Anonymkode: 2a383...55d

Eller mente du samtale om at forholdet går mot slutten?

Anonymkode: 2a383...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller mente du samtale om at forholdet går mot slutten?

Anonymkode: 2a383...55d

Ja det var det jeg mente

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ikke styre følelser dessverre. Har respekt for at en som dater ikke får sterke følelser og innrømmer det for seg selv og avslutter når en kjenner på sterkere følelser for en annen🤷🏻‍♀️

Jeg forstår du føler deg såret, men realiteten er at kjemien deres ikke var optimal og han avsluttet noe som var dødfødt.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet mine exer fordi jeg ble betatt av en annen. Fått mye kritikk for det at jeg var dønn ærlig. Virker som de fleste mener man skal lyve i en sånn situasjon. 

Nå var greia, at jeg ville ikke ha blitt betatt av andre om jeg følte meg elsket i forholdet og hadde bra forhold. Ble aldri sammen med personene. Hadde ikke sagt nei, men ble ikke slik og det må jeg være ok om. 

I ettertid ser jeg hvor ille jeg hadde det i forholdene. Hvor mye jeg manglet kjærlighet. Å bli betatt i min situasjon var bare en reaksjon på at jeg ikke hadde det noe bra. 

Så at han lyver er kanskje den mest sosialt akseptable framgangsmåte her. 

Anonymkode: 43f26...c20

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

Så godt å høre at du kuttet han ut når han behandlet deg slik. 

Du fortjener så mye bedre ❤️.

Ja altså man lar seg jo lure også da er mitt svar til det, og det er det ofte en grunn for....

Når det er noen man liker veldig godt så gjør man jo alt for å være imøtekommende....

Kjenner meg veldig igjen kan du si...

Jeg prøver heller da og være rask til å avklare...

Får jeg ikke det svaret jeg ønsker når jeg spør så kutter jeg over lav sko.....

Da går jeg videre med mitt....

Hans tap tenker jeg da......

Holder kontakten som regel hvis det er en jeg synes er interessant, og føler at det tilfører meg noe.....

Er ikke venner bare for å være grei liksom...

Jeg har så mange gode mennesker i livet mitt så jeg er utrolig heldig sånn sett ❤️

Mitt aller beste råd til deg er å flytte fokus med en eneste gang.

Jo fortere jo bedre egentlig.....

Ihvertfall hvis du tenker at han er en såkalt 

" Lost case" ......

Jeg kaster ikke bort tiden min på tullinger...

Det er dem ikke verdt rett og slett ❤️.

Da har jeg bedre ting å gjøre 😂

Ga dette mening for deg TS? 

Ønsker deg alt godt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (8 minutter siden):

Så godt å høre at du kuttet han ut når han behandlet deg slik. 

Du fortjener så mye bedre ❤️.

Ja altså man lar seg jo lure også da er mitt svar til det, og det er det ofte en grunn for....

Når det er noen man liker veldig godt så gjør man jo alt for å være imøtekommende....

Kjenner meg veldig igjen kan du si...

Jeg prøver heller da og være rask til å avklare...

Får jeg ikke det svaret jeg ønsker når jeg spør så kutter jeg over lav sko.....

Da går jeg videre med mitt....

Hans tap tenker jeg da......

Holder kontakten som regel hvis det er en jeg synes er interessant, og føler at det tilfører meg noe.....

Er ikke venner bare for å være grei liksom...

Jeg har så mange gode mennesker i livet mitt så jeg er utrolig heldig sånn sett ❤️

Mitt aller beste råd til deg er å flytte fokus med en eneste gang.

Jo fortere jo bedre egentlig.....

Ihvertfall hvis du tenker at han er en såkalt 

" Lost case" ......

Jeg kaster ikke bort tiden min på tullinger...

Det er dem ikke verdt rett og slett ❤️.

Da har jeg bedre ting å gjøre 😂

Ga dette mening for deg TS? 

Ønsker deg alt godt ❤️

Eneste gangene jeg kan la meg herse med er hvis jeg ser han har noe han ikke ser selv...

Ser jeg at han har et hjerte av gull så skal det mye til før jeg gir meg.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

Det var da vel ikke noe dramatikk i det der.....og hvis du i tillegg er ferdig med han, så hva er egentlig problemet???

Anonymkode: 331b4...7cb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det var da vel ikke noe dramatikk i det der.....og hvis du i tillegg er ferdig med han, så hva er egentlig problemet???

Anonymkode: 331b4...7cb

Ts er ikke ferdig

Anonymkode: f9419...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var da vel ikke noe dramatikk i det der.....og hvis du i tillegg er ferdig med han, så hva er egentlig problemet???

Anonymkode: 331b4...7cb

Var jo fordi han ikke var ærlig mot meg da. Men jeg går videre ja

Anonymkode: a5744...233

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

Tenker at han mangler moralsk kompas og at karma vil bite han i ræva

Anonymkode: b2772...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De færreste er 100 % ærlig i et brudd. Hadde man kunnet, og ønsket, å være ærlig, hadde man ofte hatt et nære forhold og villet fortsette dette. Du beskriver jo selv også at forholdt deres ikke fungerte mot slutten, selv før denne dama han kanskje ble betatt av. 

Anonymkode: f9419...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...