Gå til innhold

Å bli droppet fordi han ble betatt av ny dame. Hva syns dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo tydeligvis ikke over han.

Anonymkode: 2a383...55d

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig, er ikke dette det verste jeg har hørt om dumping-situasjoner. Han gjorde det tross alt slutt med deg da han fikk følelser for en annen. Det er jo bare rett og rimelig gjort av han.

At han ikke sa sannheten til deg om det er også forståelig. Han synes antageligvis litt synd på deg, litt dårlig samvittighet for å gjøre det slutt og ville ikke såre deg ytterligere. Derfor sa han at det bare var venner de var, han og hun nye dama.

Det er mange menn som har gjort mye verre saker enn dette. Synes det høres ut som et greit brudd, tross alt. Antageligvis prøvde han å skåne følelsene dine så du ikke skulle bli så såret. Det er vel ingen dårlig egenskap?

Folk forelsker seg og finner nye partnere hver eneste dag i dette landet.  

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo tydeligvis ikke over han.

Anonymkode: 2a383...55d

Var ikke det som var spørsmålet. Men jeg har det bedre uten han ja.

Anonymkode: a5744...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Skal jeg være ærlig, er ikke dette det verste jeg har hørt om dumping-situasjoner. Han gjorde det tross alt slutt med deg da han fikk følelser for en annen. Det er jo bare rett og rimelig gjort av han.

At han ikke sa sannheten til deg om det er også forståelig. Han synes antageligvis litt synd på deg, litt dårlig samvittighet for å gjøre det slutt og ville ikke såre deg ytterligere. Derfor sa han at det bare var venner de var, han og hun nye dama.

Det er mange menn som har gjort mye verre saker enn dette. Synes det høres ut som et greit brudd, tross alt. Antageligvis prøvde han å skåne følelsene dine så du ikke skulle bli så såret. Det er vel ingen dårlig egenskap?

Folk forelsker seg og finner nye partnere hver eneste dag i dette landet.  

Det som var dårlig var at han ikke kunne være ærlig med meg, for jeg takler sannheten bedre enn løgn, når jeg vet det er løgn. Han nektet på det en stund. Men jeg skjønte det fort. Slik han var mot meg var han mot henne. men han har hoppet fra dame til dame vet jeg fra før av. så det er jo ikke noe tap sånn sett. 

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen god følelse uansett at "vennen" blir kjæreste. Gjerne den vennen du ikke trengte å bekymre deg om

Anonymkode: a57dc...af3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

Det er sånn som skjer, man blir betatt/forelsket. I og med at dere var i en vanskelig situasjon kan han ha tenkt at forholdet dere hadde ikke lenger var liv laga. På det grunnlaget kan han ha ‘’sluttet å jobbe for/kjempet’’ for forholdet dere en gang hadde. Forstår at det er vondt for deg. Det er ikke vesentlig om han på det tidspunkt sa at de var venner og ikke noe mer. Det kan ha utviklet seg fort etter at han avsluttet forholdet til deg. Aldri noen god følelse å bli dumpet.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen god følelse uansett at "vennen" blir kjæreste. Gjerne den vennen du ikke trengte å bekymre deg om

Anonymkode: a57dc...af3

Sant det, men jeg har forstått at han blir lett betatt og forelsket så jeg er glad jeg er kvitt han. For en slik mann kan en jo ikke stole på. Og komme med dumme unnskyldninger å gjøre det slutt på. Da er det ikke vanskelig å skjønne at den mannen hadde ikke mye følelser for meg. 

Anonymkode: a5744...233

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Det er sånn som skjer man blir betatt/forelsket. I og med at dere var i en vanskelig situasjon kan han ha tenkt at forholdet dere hadde ikke lenger var liv laga. På det grunnlaget kan han ha ‘’sluttet å jobbe for/kjempet’’ for forholdet dere en gang hadde. Forstår at det er vondt for deg. Det er ikke vesentlig om han på det tidspunkt sa at de var venner og ikke noe mer. Det kan ha utviklet seg fort etter at han avsluttet forholdet til deg. Aldri noen god følelse å bli dumpet.

Ja men han sa jo ikke noe til meg. Så kommunikasjonen har jo vært død, bare gått med alt inni seg og tenkt ut ting har jeg skjønt. Merket han ble kald mot meg og en person jeg ikke kjente igjen. Som om han ikke hadde følelser lenger. Men var hele tiden noe som ikke stemte med han husker jeg. ble ikke klok på han og kom aldri inn på han. Som om han var en lukket dør.

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om han har gjort det riktige; han gjorde det slutt med deg da han forstod at han hadde følelser for en annen. At han ikke var ærlig med det handler om at han ikke ville såre dine følelser. Ham løy ikke for noen annen grunn enn å Skåne deg, hvilket høres ut som anstendig. 

Anonymkode: 54b3e...151

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men han sa jo ikke noe til meg. Så kommunikasjonen har jo vært død, bare gått med alt inni seg og tenkt ut ting har jeg skjønt. Merket han ble kald mot meg og en person jeg ikke kjente igjen. Som om han ikke hadde følelser lenger. Men var hele tiden noe som ikke stemte med han husker jeg. ble ikke klok på han og kom aldri inn på han. Som om han var en lukket dør.

Anonymkode: a5744...233

Da var det åpenbart ikke noe tap at han gjorde det slutt da. Høres ikke ut som det ideelle, gode forholdet uansett.

Anonymkode: 7d540...014

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ingen vaksine som beskytter oss fra å falle for noen andre. Dèt kan skje den beste, både i og utenfor forhold.. 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke gjort noe galt 

Anonymkode: 063d5...185

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da var det åpenbart ikke noe tap at han gjorde det slutt da. Høres ikke ut som det ideelle, gode forholdet uansett.

Anonymkode: 7d540...014

Nei det er sant, vi hadde ikke noe godt forhold og jeg kan ikke huske noe godt vi hadde sammen i 3 år. Skjønner vel egentlig ikke hvordan han holdt ut så lenge med meg. 

Anonymkode: a5744...233

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har ikke gjort noe galt 

Anonymkode: 063d5...185

Han fortalte ikke om henne heller før jeg fikk vite det av felles venner som sa at dem satt ofte på cafe sammen. Mens vi var sammen. Så hvor lenge det varte før han droppet meg vet jeg ikke og det gjør vondt. 

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er sint. Jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv er å stoppe informasjonsflyten, du har ikke noe behov for å vite at han treffer denne dama ofte. Hvis det er felles bekjente som sitter og snakker om dette til deg så er det lov å si at du ikke er så interessert i å vite hva han driver med.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja men han sa jo ikke noe til meg. Så kommunikasjonen har jo vært død, bare gått med alt inni seg og tenkt ut ting har jeg skjønt. Merket han ble kald mot meg og en person jeg ikke kjente igjen. Som om han ikke hadde følelser lenger. Men var hele tiden noe som ikke stemte med han husker jeg. ble ikke klok på han og kom aldri inn på han. Som om han var en lukket dør.

Anonymkode: a5744...233

Skjønner at dette er vondt og vanskelig for deg.  Når du får opplevelsen litt på avstand så vil du være glad for at du er ute av det forholdet. Når kommunikasjonen er dårlig med opp/nedturer  så er det ikke så mye å trakte etter. Kanskje du møter en ny flott mann du har bedre kjemi med og som du kommuniserer godt med og som er mer åpen/ærlig. Det bør være mulig…c’’.)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg var sammen med en mann en stund, og det var opp og nedturer, så var vi i en vanskelig situasjon. Så treffer han ei ny dame og blir betatt av henne, og han gjør det slutt med meg og har relasjon til henne. Til meg sa han dem er venner og ikke noe mer, men i følge andre som kjenner han så forteller dem at han er forelsket i henne, men dem er ikke kjærester. Jeg spurte han rett ut om det var følelser og han sa nei, så han løy til meg. Jeg har kuttet han helt ut og ønsker ikke kontakt med han når han var så ondskapsfull og kunne ikke være ærlig mot meg. Dem møtes ofte og har daglig kontakt så jeg er sikker på at han håper noe mellom dem skal skje. Så han fikk meg til å føle meg null verdt og bare bruk og kast. Men jeg er over han for han fortjente ikke meg vet jeg. hva tenker dere om slik oppførsel? Flere som har blitt dumpet og lurt på samme måte her?

Anonymkode: a5744...233

Ja har så å si akkurat opplevd det samme som deg. Er ikke noe god følelse og skjønner du føler deg mindre verdt nå.
Bare send en melding hvis du trenger å prate om det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du er sint. Jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv er å stoppe informasjonsflyten, du har ikke noe behov for å vite at han treffer denne dama ofte. Hvis det er felles bekjente som sitter og snakker om dette til deg så er det lov å si at du ikke er så interessert i å vite hva han driver med.

Vi hadde felles vennegjeng men har kutta dem ut og. Orker det ikke mer. Vil ha et liv uten han og dem som må minne meg på han. Vi bor på et lite sted så er vanskelig. vurderer faktisk å flytte vekk.

Anonymkode: a5744...233

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random84 skrev (2 minutter siden):

Ja har så å si akkurat opplevd det samme som deg. Er ikke noe god følelse og skjønner du føler deg mindre verdt nå.
Bare send en melding hvis du trenger å prate om det.
 

Har du det ja.

Anonymkode: a5744...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...