Gå til innhold

Når velger mannen dama med personlighet fremfor dama med utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet like godt som meg at det er ikke så enkelt. Jeg vil fortsatt se ut som en dass med fine klær og hun der kan se ut som en million uten å ha på seg sminke eller børste håret. 

Verden er urettferdig og sånn er det, men at det skal svi sånn overrasker meg stadig. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Det er ikke SÅ enkelt, men det er mulig.
Og vet du hva, det er ikke slik at kvinner og menn som har fått mye fra naturens side ikke gjør noe. Jeg er en av dem som har blitt betraktet som veldig attraktiv. Men jeg har hele livet holdt med fysisk aktiv og i yngre år trent mye. Lever sunt. Drar til frisøren, finner klær som framhever de tingene jeg setter pris på (er forresten 13 kg tyngre enn for noen år siden). mNå har jeg begynt å bruke mer, men naturlig, sminke og (er 40).

Fordi jeg har 1 kropp og den må vare lenge! Når jeg er snill med kroppen min, er jeg snill med meg selv.

Når jeg leser svaret ditt høres det ut om at du har en dypere indre barriere. Jeg tror egentlig at din egen oppfatning av deg selv kanskje ikke helt oppfattes lik av andre, som det typisk er, Men mindre du ser helt koko-heks ut… 

Hva er barrieren som stopper deg fra å bestemme deg å pleie kroppen din og sette pris på det du har?

 

Anonymkode: ae34d...d04

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei jeg syns det her er ydmykende. Selvfølgelig liker han ikke meg, det jeg har trodd har vært interesse er bare noe jeg har innbilt meg. Det er jo ikke mulig at han liker meg når han liker damer som henne, så jeg sparer meg for det. Er vel nok egoboost for han om hun gjengjelder interesse, trenger ikke meg til å innrømme at jeg liker han.. Er ikke sikkert han syns det er så greit heller. 

Anonymkode: ed8db...dbb

 Ta litt ansvar og styring selv! Du kan jo ikke klandre ham når du - ikke vil ta vare på seg selv og pleie utseende litt (ref. dine tidligere svar), ikke vil vise ham at du er interessert. 

Du virker ikke klar for forhold før du har fått det bedre med deg selv.

Anonymkode: ae34d...d04

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når han ikke kan få dama med utseendet

Anonymkode: 036a5...26f

Heldigvis ikke alltid. Det finnes de som velger personlighet framfor alt, eller ikke tenker på skjønnhet som den vanlige standarden.

https://e.vnexpress.net/news/football/arsenal-star-declan-rice-defends-girlfriend-against-body-shaming-comments-4738486.html

Anonymkode: 54ba1...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Heldigvis ikke alltid. Det finnes de som velger personlighet framfor alt, eller ikke tenker på skjønnhet som den vanlige standarden.

https://e.vnexpress.net/news/football/arsenal-star-declan-rice-defends-girlfriend-against-body-shaming-comments-4738486.html

Anonymkode: 54ba1...cd7

Dårlig eksempel, blir som kona til Pierce Brosnan. Disse har nydelige kjærester men blir latterliggjort kun fordi de er større enn size zero. 

Anonymkode: 217fd...d35

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare direkte på overskriften vil jeg si at alle er forskjellig. På samme måte som at jeg lurer på når kvinnene blir mer opptatt av god økonomi enn personlighet.

Anonymkode: 60176...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev hodet ditt og ikke undergrav deg selv.

Han KAN synest hun er pen, men det trenger ikke bety noe mer enn akkurat det. 

 

Anonymkode: 56fde...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du vet like godt som meg at det er ikke så enkelt. Jeg vil fortsatt se ut som en dass med fine klær og hun der kan se ut som en million uten å ha på seg sminke eller børste håret. 

Verden er urettferdig og sånn er det, men at det skal svi sånn overrasker meg stadig. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Prøv. Det er ganske overfladisk, men kanskje du føler deg litt mer hot i det minste, om du våger litt mer på skjønnhetsfronten? Trenger ikke å være full sminke. Men hårfrisyrer du liker, farger som kler deg, noe som er litt sexy. Fint undertøy. (Nå kan det hende du allerede gjør disse tingene)

Jeg er ganske shtøgg, og føler meg bedre av å pynte meg. Klær utgjør en forskjell for absolutt alle sammen. Det finns alltid noe som virkelig ikke kler noe og noe som får dem til å stråle.

Anonymkode: e4135...0a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ang alder er hun to år eldre enn meg og han er noen år eldre enn meg, begge i begynnelsen av 30-årene. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Menn digger damer som booster egoet demmes. Som gir de oppmerksomhet, ler av vitsene , viser at han er hennes nummer 1. 

De fleste elskerinner er mindre attraktive en konene og ei dame som virkelig går inn for det klarer å fiske en mann ut av et forhold.

Lytte til han , vise interesse. Få han føle seg som en konge i ditt selskap og han er din.

Menn ER svake for smiger. Og de damene menn liker BLIR de fineste. Det kan sikkert være at den andre dama er penere på passbilder. Men Arnold var utro mot Maria Shriver og fikk barn med hushjelpen. Tipper den hushjelpen trykte på de knappene som fantes for utseendet hadde hun ikke noe å stille opp med.

Få han til å føle seg spesiell, verdsatt, sett og trives i ditt selskap og han kommer tilbake til deg.

Anonymkode: cbf4e...194

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er det som feiler deg.. Han har brukt tinder i 1 års tid og har fått èn match og de var ei dame som ikke svarte han. 

Det skal ikke så mye til for å være veldig pen da. Symmetrisk ansikt, ren hud, slank, fyldig og tykt hår så er mye gjort. Hun har det. 

Du virker ekkel, gå å se deg selv i speilet du.. Jeg er i det minste ikke det..

Anonymkode: ed8db...dbb

Nettopp. Det er mye som skal til. Nordisk hår er pistrete og tynt, så mange norske damer har dårlig hår. Symmetrisk ansikt er det veldig få som har. 

Anonymkode: 28ab9...6fa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har dårlig selvbilde og er sjalu. Her virker det som om du har fordelen men gir opp så fort en pen dame kommer og blunker til crushen din. 

Du vet ikke hva han tenker. Kan godt hende han instinktivt responderer på pen dame. Men det betyr ikke at han liker henne. 

Gjør en innsats. Smil!! Gi ham komplimenter. Flørt litt. Se hva som skjer. 

Anonymkode: 649dc...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Menn digger damer som booster egoet demmes. Som gir de oppmerksomhet, ler av vitsene , viser at han er hennes nummer 1. 

De fleste elskerinner er mindre attraktive en konene og ei dame som virkelig går inn for det klarer å fiske en mann ut av et forhold.

Lytte til han , vise interesse. Få han føle seg som en konge i ditt selskap og han er din.

Menn ER svake for smiger. Og de damene menn liker BLIR de fineste. Det kan sikkert være at den andre dama er penere på passbilder. Men Arnold var utro mot Maria Shriver og fikk barn med hushjelpen. Tipper den hushjelpen trykte på de knappene som fantes for utseendet hadde hun ikke noe å stille opp med.

Få han til å føle seg spesiell, verdsatt, sett og trives i ditt selskap og han kommer tilbake til deg.

Anonymkode: cbf4e...194

Altså, Schwarzenegger valgte jo ikke hushjelpen. Han knullet henne i noen år og satt unge på henne. 

Anonymkode: 28ab9...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det som feiler deg.. Han har brukt tinder i 1 års tid og har fått èn match og de var ei dame som ikke svarte han. 

Det skal ikke så mye til for å være veldig pen da. Symmetrisk ansikt, ren hud, slank, fyldig og tykt hår så er mye gjort. Hun har det. 

Du virker ekkel, gå å se deg selv i speilet du.. Jeg er i det minste ikke det..

Anonymkode: ed8db...dbb

Men hvorfor gidder du ikke friske opp deg selv?

Anonymkode: 0df39...89a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg liker en dame blir utseendet hennes automatisk mye penere. Da vil hun være penere enn typisk "modell damer" for meg uansett.

Anonymkode: 1939d...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor gidder du ikke friske opp deg selv?

Anonymkode: 0df39...89a

Man kan ikke friske opp seg selv til tykkere hår eller penere ansikt.

Anonymkode: 28ab9...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun er veldig pen ja.. Søt og morsom osv. Har alt. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Hvis hun har alt så har han ikke valgt utseende framfor personlighet.

Anonymkode: a5f96...890

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Man kan ikke friske opp seg selv til tykkere hår eller penere ansikt.

Anonymkode: 28ab9...6fa

Joda, det er helt utrolig hvordan sminke kan endre et ansikt, og extensions hjelper håret også.

Anonymkode: a2715...e25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan ikke friske opp seg selv til tykkere hår eller penere ansikt.

Anonymkode: 28ab9...6fa

Man kan ta hårvitaminer og man kan bruke hudpleie og makeup. Du bare unnskylder.

Anonymkode: 0df39...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Joda, det er helt utrolig hvordan sminke kan endre et ansikt, og extensions hjelper håret også.

Anonymkode: a2715...e25

Extensions, ja. Som ødelegger det lille håret du har. Sminke kan du ikke gå med døgnet rundt. 

Anonymkode: 28ab9...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man kan ta hårvitaminer og man kan bruke hudpleie og makeup. Du bare unnskylder.

Anonymkode: 0df39...89a

Hudpleier endrer ikke ansiktstrekk. Sover du med makeup? Han får jo se deg uten sminke. Hårvitaminer vil ikke gjøre nordisk hår om til tykt hår som kvinner fra sørlige land har. 

Anonymkode: 28ab9...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hudpleier endrer ikke ansiktstrekk. Sover du med makeup? Han får jo se deg uten sminke. Hårvitaminer vil ikke gjøre nordisk hår om til tykt hår som kvinner fra sørlige land har. 

Anonymkode: 28ab9...6fa

Jeg sover med sminke når jeg er med kjæresten, han får ikke se meg uten. De fleste av eksene mine har heller ikke fått det. Slitsomt, ubehagelig og upraktisk er det da. Og uten extensions så hadde håret mitt, som er tynt/kort av grunner hår-vitaminer ikke kan fikse, sett ganske kjipt ut.

Anonymkode: b798a...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...