Gå til innhold

Når velger mannen dama med personlighet fremfor dama med utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis han hadde vært ordentlig forelsket i deg hadde han vel ikke gått rundt og skaffet seg nye venninner?

Anonymkode: 58697...e6b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sagt det, livet er for kort til å ikke ta sjanser. Han får ett kompliment uansett, men får du ett avslag så må man trekke seg tilbake. Jeg gjorde det, jeg sendte melding og spurte han ut på date og han sa ja. Jeg er heller ikke den som har 10 av 10 utseende men har andre kvaliteter.

Ta sats å hopp ts❤️

Anonymkode: 217fd...d35

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fetter var kun sammen med svært pene og ganske så jålete kvinner. Mye sminke og veldig opptatt av kropp og utseendet. Det var typen han falt for tenkte vi vel alle, men jeg vet ikke om han gikk lei slikt eller hva, plutselig presenterer han det nærmest stikk motsatte. En alt annet enn jålete dame. Absolutt ingen sminke, ganske kraftig og på ingen måte en skjønnhet. Ganske mandig i både utseendet og språket egentlig. Henne giftet han seg med, og stiftet familie med. I henne fant han vennskap og felles interesser på måter de "sminkedukkene" som han kalte dem ikke ga. 

Jeg er heller ikke den peneste kvinnen min mann har vært med. Da jeg traff ham datet han en fantastisk nydelig kvinne. Yngre enn meg og uten barn (jeg hadde ett barn) var hun også. Veldig søt og grei jente også visstnok, men "hjertet ville det hjertet ville " som han sier. Så ikke så verst ut jeg heller, men hun var liksom type drømmedama hans, trodde han, og jeg var ikke det angående verken personlighet og situasjon. 😆 (Hun søt, mild og beundrende, og jeg... joda kan også være søt og mild... innimellom. 😁) I vårt tilfelle ble han nok bare forelsket, og derfor ble det meg, men det var nok personligheten han falt for. Penest var jeg ikke. 

Anonymkode: 77dc8...a29

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de forelsker seg.

Anonymkode: 03dde...e82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er nok for sent og jeg tror han hadde spurt rett ut om han var interessert. Vennskapet er mye verdt men det jeg kjenner på nå føles ikke bra, jeg klarer ikke være venn og se på at han forelsker seg i henne 

Anonymkode: ed8db...dbb

Hvorfor tror du han hadde spurt? Du er interessert, men du har ikke spurt. Hvorfor legger du mer ansvar på ham? Du bør jo forsikre deg om at han ikke liker deg før du eventuelt bryter. Bare vær ærlig.

Anonymkode: 2379e...ce1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor tror du han hadde spurt? Du er interessert, men du har ikke spurt. Hvorfor legger du mer ansvar på ham? Du bør jo forsikre deg om at han ikke liker deg før du eventuelt bryter. Bare vær ærlig.

Anonymkode: 2379e...ce1

Nei jeg syns det her er ydmykende. Selvfølgelig liker han ikke meg, det jeg har trodd har vært interesse er bare noe jeg har innbilt meg. Det er jo ikke mulig at han liker meg når han liker damer som henne, så jeg sparer meg for det. Er vel nok egoboost for han om hun gjengjelder interesse, trenger ikke meg til å innrømme at jeg liker han.. Er ikke sikkert han syns det er så greit heller. 

Anonymkode: ed8db...dbb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei jeg syns det her er ydmykende. Selvfølgelig liker han ikke meg, det jeg har trodd har vært interesse er bare noe jeg har innbilt meg. Det er jo ikke mulig at han liker meg når han liker damer som henne, så jeg sparer meg for det. Er vel nok egoboost for han om hun gjengjelder interesse, trenger ikke meg til å innrømme at jeg liker han.. Er ikke sikkert han syns det er så greit heller. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Hvis det er sånn du tenker om deg selv så er det ikke rart du ikke har draget. Du må jo synes at du er et catch selv! Da vil det smitte over på andre.

Anonymkode: 03dde...e82

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er sånn du tenker om deg selv så er det ikke rart du ikke har draget. Du må jo synes at du er et catch selv! Da vil det smitte over på andre.

Anonymkode: 03dde...e82

Er jo UMULIG å syns det når jeg konkurrerer med sånne som hun her. Helt umulig. Jeg klarer ikke leve på en løgn. 

Anonymkode: ed8db...dbb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei jeg syns det her er ydmykende. Selvfølgelig liker han ikke meg, det jeg har trodd har vært interesse er bare noe jeg har innbilt meg. Det er jo ikke mulig at han liker meg når han liker damer som henne, så jeg sparer meg for det. Er vel nok egoboost for han om hun gjengjelder interesse, trenger ikke meg til å innrømme at jeg liker han.. Er ikke sikkert han syns det er så greit heller. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Det kan du faktisk ikke vite før du spør. Det er ikke ydmykende, jeg ville blitt smigret uansett hva jeg følte for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når velger mannen dama med personlighet fremfor dama med utseende?

Det er det et enkelt svar på, det valget gjør vi etter å ha kastet bort tiden på de med best utseendet i tenårene og begynnelsen av tyveårene. Når vi er modne og skal velge ut den som vi ønsker å leve livet med og få barn med så velger vi med omhu.

Vel, noen av oss gjorde det i hvert fall på den måten, ikke alle. 

Anonymkode: 6722a...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er jo UMULIG å syns det når jeg konkurrerer med sånne som hun her. Helt umulig. Jeg klarer ikke leve på en løgn. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Er du forelsket i henne eller? Hvorfor er hun så fantstisk? 

Anonymkode: 1d10b...c62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gråter og er kvalm nå, jeg har følelser for han, så nei jeg kan ikke være venn med han. Innså det egentlig ikke før nå når jeg spurte 

Jeg tror ikke dette stemmer for jeg ser på at mannen jeg er forelsket i velger en kvinne som er penere enn meg selv om vi har god og bedre kjemi 

Anonymkode: ed8db...dbb

Lol. Fortell nå hva er det som hindrer deg - økonomiske årsaker? - at du ikke kan gå ut på en shopping tur denne uka, kjøpe noe Boss Bitch outfiit, fikse håret hos frisøren, ta på en fin og lett make-up og lignende? Du greier ikke å shoppe fine boots, kjole, skjørt, strømper og lignende? Fiks det for fanken. Oppgrader deg med PENGER innenfor dette kapitalistiske systemet og samfunnet vi bor i. Med penger går det meste an. 

 

Anonymkode: 3246f...360

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du forelsket i henne eller? Hvorfor er hun så fantstisk? 

Anonymkode: 1d10b...c62

Hun er veldig pen ja.. Søt og morsom osv. Har alt. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødstrupa skrev (1 time siden):

Når de oppdager at det er mer enn et vakkert ytre som betyr noe…

Ja, dessverre skjer det ofte ikke før de sitter på gamlehjemmet, om i det hele tatt… 

Anonymkode: 288db...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lol. Fortell nå hva er det som hindrer deg - økonomiske årsaker? - at du ikke kan gå ut på en shopping tur denne uka, kjøpe noe Boss Bitch outfiit, fikse håret hos frisøren, ta på en fin og lett make-up og lignende? Du greier ikke å shoppe fine boots, kjole, skjørt, strømper og lignende? Fiks det for fanken. Oppgrader deg med PENGER innenfor dette kapitalistiske systemet og samfunnet vi bor i. Med penger går det meste an. 

 

Anonymkode: 3246f...360

Du vet like godt som meg at det er ikke så enkelt. Jeg vil fortsatt se ut som en dass med fine klær og hun der kan se ut som en million uten å ha på seg sminke eller børste håret. 

Verden er urettferdig og sånn er det, men at det skal svi sånn overrasker meg stadig. 

Anonymkode: ed8db...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet like godt som meg at det er ikke så enkelt. Jeg vil fortsatt se ut som en dass med fine klær og hun der kan se ut som en million uten å ha på seg sminke eller børste håret. 

Verden er urettferdig og sånn er det, men at det skal svi sånn overrasker meg stadig. 

Anonymkode: ed8db...dbb

For å oppsummere: Siden hun du snakker om, er så jævlig hot definert ut fra det brutale overfladiske, kapitalistiske Tinder-systemet og han har sjansen på henne, så tyder det på at han også er "up there" ut fra Tinder-scoren, og så har vi deg, som altså syter over at du ikke kan få han ut fra disse overfladiske kriteriene, samtidig som du ikke en gang gidder å shoppe noe sexy klær, ta en frisørtime og f eks gjøre noe enkelt som å file negler og fikse de enkelt også. Altså du gidder ikke det en gang. Regner med at du har noe formue eller jobb.  Greit oppsumert, eller? 😂 

Anonymkode: 3246f...360

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er viktig å ha litt god selvfølelse og selvtillit for da har man en annen utstråling som  tiltrekker mennesker. Jeg går nok ikke for sånn billedskjønn jeg heller, jeg er helt vanlig og ser at det er mange "pene" damer. Mange er ikke ekte de har løsvipper, negler, løshår, tykt lag med sminke. Noen menn faller for sånt, men det er ikke så mange.
Jeg har alltid fått den jeg ville ;)  Har derimot aldri tenkt hans eks så slik ut derfor har ikke jeg sjans. Når man går inn i et forhold så betyr jo mennesket mer enn utseende, og ingen av mine ekser ligner hverandre.   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For å oppsummere: Siden hun du snakker om, er så jævlig hot definert ut fra det brutale overfladiske, kapitalistiske Tinder-systemet og han har sjansen på henne, så tyder det på at han også er "up there" ut fra Tinder-scoren, og så har vi deg, som altså syter over at du ikke kan få han ut fra disse overfladiske kriteriene, samtidig som du ikke en gang gidder å shoppe noe sexy klær, ta en frisørtime og f eks gjøre noe enkelt som å file negler og fikse de enkelt også. Altså du gidder ikke det en gang. Regner med at du har noe formue eller jobb.  Greit oppsumert, eller? 😂 

Anonymkode: 3246f...360

Hva er det som feiler deg.. Han har brukt tinder i 1 års tid og har fått èn match og de var ei dame som ikke svarte han. 

Det skal ikke så mye til for å være veldig pen da. Symmetrisk ansikt, ren hud, slank, fyldig og tykt hår så er mye gjort. Hun har det. 

Du virker ekkel, gå å se deg selv i speilet du.. Jeg er i det minste ikke det..

Anonymkode: ed8db...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha ham? Hva har han som ikke andre menn har? 

Anonymkode: 484ef...e06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke dette stemmer for jeg ser på at mannen jeg er forelsket i velger en kvinne som er penere enn meg selv om vi har god og bedre kjemi 

Anonymkode: ed8db...dbb

Men hva er kjemi? Jeg kan komme veldig godt overens og føle meg fri med noen og at jeg satt pris på, nyte tiden sammen. Men det er vennskap. Det er fantastisk når det oppstår, men da er det vennskap som oppstår, uavhengig av kjønn (er helt cis/hetero). Kan det være at han er veldig glad i deg og for at han har funnet deg som venn?

Vennskap er for meg også best som start for noe mer. 

Så til kjemi, jeg liker ikke det norske ordet og hvordan det er brukt, kommer fra engelsk «chemistry» (jeg er flerspråklig forresten), men det brukes mer som «sterk tiltrekning».

«sizzling chemistry», «sparks were flying, they had so good chemistry”, “Sexual chemistry”.

Jeg tenker - ikke gi opp ennå, dere har noe som er viktigere enn enkel tiltrekning. Men han virker å være, som mange andre menn, opptatt av det ytre. Ikke alle er det og mange menn endrer også fokus med tid.

Hva med å ta godt vare på deg selv, ikke bli crazy opptatt av sminke og hår, men sett pris på deg selv som du er, pleie kropp og hår, se hva som framhever dine sider!Om du ikke er syltynn, har du pupper 😇🤪. Og de kan vises fram. Gjør ofte magi på menn.

Vi kan lære mye av latina-kvinner, syltynnhet har aldri vært en ideal der og de setter pris på sine former. Og det er ikke slik at alle er opptatt av operasjoner og sminke, i bunn og grunn er de gode å pleie og nyte ekte kvinnekroppen. Jeg har bodd i USA i område med bl.a mange latinas, og lærte nettopp det der. Og mange var runde og HOTTE, selv uten sminke i en alminnelig aktivitet.

Begynn å flørte litt, dra kanskje selv på date med en annen og se hvordan det føles. Vær litt i «the game» og ta kontroll.

Anonymkode: ae34d...d04

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...