Gå til innhold

Dame Innekatt intens løpetid, ødelegger døra!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hjelp, noen, hun maser intenst og har begynt å bite av stykker på døra, hun løper frem og tilbake og finner. IKKE roen😭😂 hun klorer på døra hele natten, og på dagen hopper hun (det er glass på døren med ramme) hopper opp og tar tak og biter av rammen på døren. Jeg vet ikke hva å gjøre, jeg har gitt mat, jeg gir kos og prøver å distrahere. Men så er det rett på igjen.

Anonymkode: 5c5c7...793

Du må kastere henne! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes kattemat som heter Calm (royal canin)

Det roer stressa katter, funker veldig bra! 

Anonymkode: 3048f...716

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hunnkatter sterilisere man, hannkatter kastrerer man. Bare litt sånn flisespikkeri😁 

Anonymkode: 5b304...640

Dumt å være så bastant når du tar feil 😉

Anonymkode: 9e213...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetid var sånn et plag for vår frøken også. Hver 3 uke begynte hun! Men hun hadde aldri hatt barn før vi fikk henne som 2 åring, og vi steriliserte henne etter en stund, før hun skulle være ute. Hun har det mye bedre nå. 

Litt rart å tenke på at vi fratok henne retten til å få barn. Men det er jo ikke bra med for mange katter. 

Anonymkode: ebc1a...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det slått deg/dere at dette er utrolig slitsomt for katten? en katt som er så stressa under løpetid, bør kastreres, for katten sin skyld, det er ikke godt dyrehold å la den ha det sånn bare fordi foreldrene dine vil tjene penger på den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hunnkatter sterilisere man, hannkatter kastrerer man. Bare litt sånn flisespikkeri😁 

Anonymkode: 5b304...640

Lol nei. Kastrering er fjerning av reproduktive organer slik som testikler, livmor og eggstokker. Sterilisering er kutting av eggledere og sædledere. 

Anonymkode: 02308...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hjelp, noen, hun maser intenst og har begynt å bite av stykker på døra, hun løper frem og tilbake og finner. IKKE roen😭😂 hun klorer på døra hele natten, og på dagen hopper hun (det er glass på døren med ramme) hopper opp og tar tak og biter av rammen på døren. Jeg vet ikke hva å gjøre, jeg har gitt mat, jeg gir kos og prøver å distrahere. Men så er det rett på igjen.

Anonymkode: 5c5c7...793

Hu trenger en hannkatt asap. livet hennes er meningsløst uten.

Anonymkode: d01f8...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår hadde en løpetid før vi kastrerte henne (og før hun fikk lov til å gå ut). Å fy f**** for et mas! Det var helt grusomt. Vi bestilte kastrering ganske kjapt ja. 

Anonymkode: b2e37...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...