Gå til innhold

Hva foretrekker dere å gjøre på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gå tur og prate. Men han jeg er sammen med nå kom langveis fra og besøkte meg, ble litt prat og mye elskov hjemme hos meg første date 🥰

Anonymkode: 5ba84...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere som er litt sosialt awkward, hva foretrekker dere å gjøre på første date? 

Altså at man er nervøs og oppfører seg dermed litt rart😅 Gruer meg også sjukt. 

Ta en øl? Gå tur? Bowling? Hva pleier dere å gjøre på første date? 

Anonymkode: 9cd98...a30

Gå tur foretrekker jeg. Gjerne med litt kaffe og noe å spise på. Er introvert, så å sitte på en kafé føles kleint - sørlig om ddt blir stille, dårlig kjemi els. Fint med en aktiv date. Kunne også spilt padel els på første date 

Anonymkode: dd47a...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg overtenker jo alt. Hvis man tar en øl/vin/drink et sted. Pleier dere å møtes utenfor? Eller hvem møter først for å finne bord?

Og hvordan gjør man det med kjøp. Bestiller man etter tur i baren og betaler man hver for seg? Eller går man sammen? Eller går bare en av dere og bestiller til begge?😭

Har bare vært på turdate før, og det var både greit og litt kleint. Den ene gangen gikk vi langs en sti som ikke var en runde/hadde et naturlig snupunkt, så vi bare gikk og gikk, og til slutt måtte jeg si at kanskje vi burde snu. Jeg visste 2 minutter inn i daten at det ikke var en match, og det gikk en halv dag med til dette. 

Anonymkode: 9cd98...a30

Sist så var jeg 10 minutter tidlig ute, så gikk inn å fant bord, og kjøpte meg en øl.  Sendte melding om hvor jeg satt. 
Vi kjøpte øl nr 2 hver for oss, han spanderte øl nr 3 og jeg nr 4. (ble en noe lengre date enn vi begge hadde sett for oss) 

Med andre første dates så har vi enten byttet på å kjøpe runder, daten har spandert det meste, eller vi har kjøpt hver for oss. 
Det er ingen regler på det, man føler seg frem. 

Anonymkode: a8e76...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er gåtur-dater hyggelig, kan rusle rolig å skravle om alt mulig og lytte til daten. Date nr2 gjerne ut å spise og bare skravle enda mer. Men er nok av den kjedelige typen da det sjeldent blir mer en 2 dater, har dog hatt ett par stk som det har blitt flere dater med, men så fort en gir inntrykk at en liker de så blir de skremt😂 så her er det slutt på datingen. Har vel innsett at en blir singel resten av livet og har godtatt det. 

Anonymkode: 900fd...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2024 at 6:22 PM, AnonymBruker said:

Gå tur og prate. Men han jeg er sammen med nå kom langveis fra og besøkte meg, ble litt prat og mye elskov hjemme hos meg første date 🥰

Anonymkode: 5ba84...bbf

Sjukt å tenke på at du ikke ble drept eller voldtatt….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Fjompenisse said:

Sjukt å tenke på at du ikke ble drept eller voldtatt….

Ok. Vel jeg tenker sånn at det finnes masse elektroniske spor, så hvis han ville bruke vold og myrde er han en ganske idiot morder. Da vil de finne kjapt ut hvem gjorde dette. 

Jeg likte fyren fra det han skrev til meg, det med evt voldtekt måtte jeg bare tenke at han virket ikke som et udyr,har yrke der han må ha empati...alenefar til jenter... ikke sannsynlig voldtektsmann. 

Anonymkode: 5ba84...bbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjompenisse skrev (11 timer siden):

Sjukt å tenke på at du ikke ble drept eller voldtatt….

Du lever opp til navnet ditt. Jeg har truffet to langveis fra hjemme hos meg. Man sjekker mye i forkant. Særlig Facebook. Skjeldent du hører om drap begått på date av en alenefar med flott jobb og godt nettverk av familie og venner.

Anonymkode: 090f4...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste «førstedate» er den fineste jeg har vært på. Håper det for alltid er min siste også!

Vi møttes på en avtalt parkeringsplass og gikk til en strand i nærheten. Han hadde med kaffe på termos og kjeks. Fant oss en benk hvor vi satt å pratet ganske lenge (det var tidlig i mars så det var pent vær å sol men relativt kaldt) før vi gikk til parkeringen igjen. Tror hele daten var ca 3 timer, han skulle på jobb. Siden har vi vært sammen. 

Anonymkode: 2874b...985

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl blir for dyrt for da vil det i tillegg for meg koste 600 kr i taxi dit og hjem så kaffe er mest innafor for meg.

Anonymkode: 9a3f7...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er egentlig ganske greit. Uformelt og uforpliktende, roer ting litt ned når du er en nevrotisk raring, og det er enkelt å ta en til eller avslutte etter en runde sånn alt ettersom. Middag blir altfor mye altfor fort, og får liksom ikke helt den rette stemningen av å reke en tur i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min siste «førstedate» er den fineste jeg har vært på. Håper det for alltid er min siste også!

Vi møttes på en avtalt parkeringsplass og gikk til en strand i nærheten. Han hadde med kaffe på termos og kjeks. Fant oss en benk hvor vi satt å pratet ganske lenge (det var tidlig i mars så det var pent vær å sol men relativt kaldt) før vi gikk til parkeringen igjen. Tror hele daten var ca 3 timer, han skulle på jobb. Siden har vi vært sammen. 

Anonymkode: 2874b...985

Super koslig 😊

Anonymkode: f125b...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2024 at 7:02 AM, AnonymBruker said:

Du lever opp til navnet ditt. Jeg har truffet to langveis fra hjemme hos meg. Man sjekker mye i forkant. Særlig Facebook. Skjeldent du hører om drap begått på date av en alenefar med flott jobb og godt nettverk av familie og venner.

Anonymkode: 090f4...6a8

Ironi er ikke alltid enkelt skriftlig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...