Gå til innhold

Hva syntes du om Olsolosen 15 år senere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 23.46):

Det er vel få ting som har tålt tidens tann bedre enn  disse når det kommer til humor. Kan legge til Monty Python. I tillegg til at disse komikerne var ekstremt innovative så tror jeg også de gjorde rett i å gi seg mens leken var god.  De melket ikke karakterene på samme måte som man ser i amerikanske tv-komiserier. 

Anonymkode: 79e5d...5d3

Å sammenligne disse med Monty Python blir som å sammenligne Ole Ivars med Beethoven.

Anonymkode: 3c89e...907

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/27/2024 at 7:21 AM, AnonymBruker said:

Synes karakteren var morsom da han først ble introdusert. Men denne humoren fremstår som oppbrukt nå i 2024, og et helt tv-program med Oslolosen blir for mye for meg. 

Anonymkode: 1c2cf...8c4

Enig. Karakteren er for slitsom og ensformig  til at den egner seg til et helt TV-program.  Tipper karakteren ble brukt igjen fordi Eia ikke orker å finne på noe originalt. Det er mye arbeid bak gode karakterer og Eia er snart 60 år og har i tillegg 2 barn i barnehagealder. Forstår godt at om han prioriterer familielivet fremfor å lage gode TV-programmer. Det ville nesten vært litt spesielt å få barn i den alderen der og så prioritere karrieren over å barna. 

Anonymkode: 79e5d...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 22.06):

Hva syntes du om Olsolosen 15 år senere

Anonymkode: 51096...3b6

Ut i vår hage holdt utrolig høy kvalitet og det er lite norsk humor produsert siden som nærmer seg samme nivå.

Oslolosen var morsom og en bra figur, men som med andre "typer" må den nødvendigvis doseres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid said:

Ut i vår hage holdt utrolig høy kvalitet og det er lite norsk humor produsert siden som nærmer seg samme nivå.

Oslolosen var morsom og en bra figur, men som med andre "typer" må den nødvendigvis doseres. 

Eng. 

Anonymkode: 79e5d...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Oslolosen den gangen. Var på guidet tur med ham langs Akerselva i 2008. Da var jeg veldig fan. Synes ikke det er morsomt nå. Vet ikke helt hvorfor, og vet absolutt ikke hva jeg synes er morsomt i dag. Men humoren min har tydeligvis endret seg.

Anonymkode: 307f0...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...