Gå til innhold

Mannen min ignorerer at jeg gråter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

 

Kan du ikke bli enig med deg selv?  

Gråter du sjelden, et par ganger i året, eller 3-4 ganger i året? 

Hvordan kan vi nå stole på det neste du skriver? 

 

 

 

Anonymkode: 04d36...540

Gå å legg deg, du er her kun for å lage kvalm jo! 

Anonymkode: 0c2b4...cd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke krokodilletårer og jeg vil heller ikke beskrive meg selv som veldig sutrete. Jeg var vitne til at min bestemor falt og døde alene sammen med meg for snart et år siden. I går begynte jeg plutselig å tenke veldig på det.

Jeg har snakket med mannen min om dette før, at det gjør vondt når han overser at jeg gråter. Så han vet jo dette, og jeg har også snakket med ham om hva jeg trenger. Vi kommuniserer godt hjemme hos oss og kjenner hverandre godt. Så det føles som dette handlet om at han rett og slett heller ville spille enn å ta vare på meg i dette.

Anonymkode: c08e0...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan du ikke bli enig med deg selv?  

Gråter du sjelden, et par ganger i året, eller 3-4 ganger i året? 

Hvordan kan vi nå stole på det neste du skriver? 

Anonymkode: 04d36...540

Er da virkelig ikke kjempeforskjell på 2 vs 3 ganger i året. 

Anonymkode: 42963...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han ikke vet hvordan du vil at han skal reagere. Jeg kan stivne til og bli handlingslammet når noen gråter, men jeg har lært meg å spørre hvordan det går, om jeg kan gjøre noe og om personen trenger en klem.

Dette har vært veldig uvanlig oppførsel i familien jeg vokste opp i. Dette var en trygg og god oppvekst, med veldig lite gråting, dvs stort sett når noen hadde dødd.

Kan du ikke bare fortelle ham hva du ønsker deg når du er trist og lei deg? Jeg tipper du får det du trenger hvis han vet hvordan han best kan ta vare på deg.

Anonymkode: 8453b...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du forteller han hva du har behov for, og det er bare ditt ansvar. Noen ganger har jeg bare lyst til å være alene, noen ganger vil jeg ha en klem, og noen ganger trenger jeg netflix og bamsemums.

Det er skikkelig vanskelig å stå på sidelinja og ikke vite hva som er riktig. Hva som er riktig vet bare du. Trenger du en klem, så ber du om det. Er det vanskelig å snakke innimellom tårer og hikst kan du skrive en liten lapp.

Anonymkode: d54ca...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...