AnonymBruker Skrevet 2. mai #141 Del Skrevet 2. mai Hvis jeg hadde med meg hagla: Mann. Uten hagla: Bjørn. De er generelt hyggeligere (og penere å se på). Anonymkode: 51b83...80d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #142 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp, dette er en grisestygg tankegang om menn, som kvinner ikke aksepterer motsatt vei. Men dere uskyldige prinsesser må heller bare sitte der på deres høye enhjørninger, og tro at man er så mye bedre selv. Kvalmende holdninger. 🤢 Anonymkode: b582b...f01 Ja for det er jo kvinner som voldtar, slår, dreper, og som sørger for at menn tjener mindre og ikke havner i maktposisjoner. Slemme slemme kvinner altså, buuhuuuuu stakkars lille mann Anonymkode: 51b83...80d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #143 Del Skrevet 2. mai On 5/1/2024 at 9:50 PM, AnonymBruker said: 99% av menn ville kastet seg over muligheten til å ødelegge en kvinne om de kunne. Bjørner er snille og ville kanskje delt honning.... Anonymkode: b1e06...0f0 Hatpropaganda fra ende til annen. En fare for samfunnet. 🤢 Anonymkode: b582b...f01 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #144 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hatpropaganda fra ende til annen. En fare for samfunnet. 🤢 Anonymkode: b582b...f01 Ja damer som sier ifra som ting er mye farligere enn menn, som voldtar og slår og dreper kvinner. 🤢 Løp og gjem deg, gutten min... Anonymkode: 51b83...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #145 Del Skrevet 2. mai Just now, AnonymBruker said: Ja damer som sier ifra som ting er mye farligere enn menn, som voldtar og slår og dreper kvinner. Anonymkode: 51b83...80d Selvsagt er de ikke det, å påstå det er jo helt idiotisk. 🤯 Anonymkode: b582b...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #146 Del Skrevet 3. mai 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja for det er jo kvinner som voldtar, slår, dreper, og som sørger for at menn tjener mindre og ikke havner i maktposisjoner. Slemme slemme kvinner altså, buuhuuuuu stakkars lille mann Anonymkode: 51b83...80d Makan til stakkarsliggjøring og tull. Om du ikke er ironisk da. Jeg er kvinne og jeg aksepterer ikke at du pusher meg også ned til et stakkarslig lite krek, offer av menns maktdominans. Jeg er likestilt, har akkurat samme rettigheter og muligheter som en mann i Norge. Det finnes like mange gale og trollete menn som det finnes gale og trollete kvinner. Anonymkode: 76307...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #147 Del Skrevet 3. mai On 5/1/2024 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Ja, norske kvinner er tydeligvis ganske naive....eller så skjønner de ikke hvor farlige menn er. 99% av menn ville kastet seg over muligheten til å ødelegge en kvinne om de kunne. Bjørner er snille og ville kanskje delt honning.... Anonymkode: b1e06...0f0 Dette er ironi Anonymkode: 76307...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #148 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Makan til stakkarsliggjøring og tull. Om du ikke er ironisk da. Jeg er kvinne og jeg aksepterer ikke at du pusher meg også ned til et stakkarslig lite krek, offer av menns maktdominans. Jeg er likestilt, har akkurat samme rettigheter og muligheter som en mann i Norge. Det finnes like mange gale og trollete menn som det finnes gale og trollete kvinner. Anonymkode: 76307...ef2 Nja, er du så sikker på det? Det skrives daglig om guttebarn som banker opp lærerne sine. Og folk ellers. Og når disse guttebarna blir menn så er det mange som forblir voldelige. Jeg mener absolutt ikke at alle menn ender opp voldelige, men altfor mange faktisk! Anonymkode: c27c9...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #149 Del Skrevet 4. mai Eg ville ha møtt ein bjønn. Deretter skulle eg ha teke eit basketak med han. Anonymkode: 21d09...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #150 Del Skrevet 4. mai 23 hours ago, AnonymBruker said: Nja, er du så sikker på det? Det skrives daglig om guttebarn som banker opp lærerne sine. Og folk ellers. Og når disse guttebarna blir menn så er det mange som forblir voldelige. Jeg mener absolutt ikke at alle menn ender opp voldelige, men altfor mange faktisk! Anonymkode: c27c9...c42 Ja. Har du mistet dine rettigheter som menneske eller blitt nedgradert av noe slag pga noen menn er voldelige i samfunnet? Absolutt uheldige de kvinner som har blitt offer for slike i et forhold, men menns voldelighet har da ingen makt over samfunnet eller kvinner generelt. Voldelige menn skal i fengsel, der de hører hjemme. Anonymkode: 76307...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #151 Del Skrevet 5. mai Jaja, la oss bare hoppe i det… Som mange sikkert har sett har det gått en greie i sosiale medier de siste par ukene der (stort sett) amerikanske kvinner påstår følgende: Hvis de var ute i skogen alene ville de heller møte på en bjørn enn en tilfeldig mann. Og med dette er spørsmålet herved bragt også til Norge: Hva sier norske kvinner til dette? (Ja, dette har med dating å gjøre… hvis du tenker deg om) Anonymkode: 7dc36...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #152 Del Skrevet 5. mai Blir jeg angrepet av en bjørn blir jeg i hvert fall trodd. Anonymkode: 5fc2c...908 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #153 Del Skrevet 5. mai Selvfølgelig en bjørn. Dette har jo trendet en stund, og over hele verden var svaret det samme... En bjørn. Anonymkode: f1f7f...42e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 5. mai #154 Del Skrevet 5. mai En bjørn hadde vært en spennende naturopplevelse å møte på, så lenge man ikke kom brått på den på kloss hold, eller den hadde unger i nærheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 5. mai #155 Del Skrevet 5. mai En bjørn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 5. mai #156 Del Skrevet 5. mai Bjørn. De fleste kvinner vil svare det samme. Nettopp fordi kvinner automatisk blir mistrodd, uglesett og fremstilt som horer når de er utsatt for seksuelt overgrep fra en mann. Blir jeg skadet av en bjørn, får jeg ikke spørsmål om hvor mange bjørner jeg har hatt frivillig kontakt med tidligere, for eksempel. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #157 Del Skrevet 5. mai En bjørn selvsagt. Den holder avstand og drar bort om man sier nei. Den truer meg ikke på noen som helst måte. Den vil unngå meg på lik linje som jeg vil unngå den. Vi er likestilte i skogen med bjørnen. Anonymkode: 73296...6e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #158 Del Skrevet 5. mai Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Bjørn. De fleste kvinner vil svare det samme. Nettopp fordi kvinner automatisk blir mistrodd, uglesett og fremstilt som horer når de er utsatt for seksuelt overgrep fra en mann. Blir jeg skadet av en bjørn, får jeg ikke spørsmål om hvor mange bjørner jeg har hatt frivillig kontakt med tidligere, for eksempel. Eller hva du hadde på deg Anonymkode: 73296...6e0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #159 Del Skrevet 5. mai En mann. Synes det er merkelig at andre heller vil møte på en bjørn; man blir jo mest sannsynlig drept da. Anonymkode: 148ef...6d7 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 5. mai #160 Del Skrevet 5. mai For et dumt spørsmål. Det er jo et agn for ymse femcels som vil vise hatet sitt for menn. Hvis du virkelig vil møte en bjørn i skogen fremfor en mann så er du lite intelligent og fortjener en Darwin Award. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå