Gå til innhold

14 og 21


Hjelp23

Anbefalte innlegg

Det er noe grunnleggende feil med en på 21 år som vil være sammen med en 14-åring. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke dere to er dypt kristne og vil vente med sex til ektrskapet da er det nok best å avslutte. Finn deg en kjæreste på egen alder 14-16

Anonymkode: 53ecd...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts. 

Det føles kanskje fint å få oppmerksomhet fra en 21 år gammel gutt nå. Kanskje han forteller deg at du er moden for alderen og at du ikke er som alle andre jenter, og det føles kanskje fint. 

Men, jeg kan love deg at ingen normale mennesker på 20+ år, ønsker å være sammen med noen på 14. Når man er 20+, ser man på 14'åringer som barn. Du vil selv se på 14'åringer som barn når du blir 18+ år gammel.

Denne mannen er ikke normal. Det er noe galt med han, og alle andre på hans alder vil tenke at det er noe galt med han.

Gjør deg selv en tjeneste og avslutt forholdet. Om du synes det er vanskelig å avslutte forholdet, så bør du fortelle en voksen du stoler på om dette, og spør om de kan ta kontakt med han på dine vegne for å be han om å holde seg unna deg.

 

 

Anonymkode: 72f72...0ff

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 14, bestemmer foreldrene dine fortsatt over deg! Jeg antar de ikke er begeistret over dette forholdet, og du bør høre på dem! 
Du bør ikke gjøre noe nå du angrer på senere! Selv om det er vanskelig å forstå når man er 14, er det mye man tror er riktig og lurt da, som senere viser seg å være helt feil. 

Anonymkode: a05b2...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var 15 år da jeg ble sammen med en på 23. Det er ikke det at jeg angrer, men hvis jeg hadde visst det jeg vet i dag, så hadde jeg holdt meg langt unna.

Det jeg vet i dag er at barn/tenåringer ikke skal være kjærester med voksne. Det er for stor aldersforskjell, man er mentalt ulike. Det at en 21-åring er interessert i en 14-åring er ikke et sunnhetstegn. Jeg håper for din del at du ikke er forelsket forelsket. Husk at det er forskjell på å bli smigret og det å bli forelsket. Dessuten, hvorfor skal du bruke opp denne tiden på å være kjæreste med noen som er ferdig med vgs. Du skal jo nå være ung og fri og henge med venninner/venner, trene, gjøre skolearbeid og ikke minst bo hjemme. 21-åringen er jo ferdig med alt dette!!!

Pliiis ikke gjør det! 

Anonymkode: 66879...cdc

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er foreldrene dine?

Hvorfor setter ikke de en stopper for dette tullet? 

 

Anonymkode: 5c5b0...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnerov rett og slett.

Anonymkode: 6d38e...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At denne mannen ikke har gjort seksuelle fremstøt, betyr ikke at han ikke kommer til å gjøre det. Og det er da overgrep. Jeg håper du har noen trygge voksne i livet ditt du kan snakke med.

Anonymkode: 91c95...560

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 14-åring er et barn uten modning og grensesetting og en 21-åring har ikke mye erfaring i konsekvenstenkning. Dette kan ende i tragedie for dem begge. 

Anonymkode: cebac...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 16.03):

Er jo ikke i nærheten av pedofili. Tror du er ute etter et annet ord, der, gitt.

 

Når det er sagt så er ikke aldersforskjellen uvanlig, det er bare deres nåværende alder som er det. 

Anonymkode: cd391...98e

Det kalles hebefili. Lever man ut sine lyster som hebefil, så gjør man noe ulovlig. Ikke så ulikt pedofili, men ved hebefili er barna i tidlig pubertet (11-16 år).

Jeg ble sjarmert av en 21 åring da jeg var 13. Han hadde ingen planer om å vente til jeg var 16, viste det seg. Det endte med voldtekt etter noen måneder fordi jeg ville vente med sex.

Det er ikke normalt at en 21 åring er interessert i en 14 åring. Det viser at 21 åringen ikke er helt god i hodet, og det vil du også forstå når du blir eldre. 

Anonymkode: 46cea...17c

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor er foreldrene dine?

Hvorfor setter ikke de en stopper for dette tullet? 

 

Anonymkode: 5c5b0...d2a

De vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det mange her skriver - kom deg unna! 

Selv er jeg 18 (snart 19, russ) og kunne ALDRI vært sammen med en på 14! Så at en på 21 år ønsker det virker for meg virkelig helt sprøtt. 

Anonymkode: 1bf9d...3aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp23 skrev (På 24.4.2024 den 15.45):

(Jeg er 14 åringen btw)

Hadde min datter gjort noe slikt da hun var 14, hadde kjæresten fått store problemer for å si det forsiktig og datteren min hadde fått husarrest i noen måneder.

Anonymkode: f4bf0...18f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/24/2024 at 4:03 PM, Kullsyrevann said:

Han vil ikke ha deg for personligheten din. LØP.

Det vil man jo ikke uansett hvor gamle jentene er. 

Anonymkode: 0edf7...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp23 skrev (På 24.4.2024 den 15.45):

(Jeg er 14 åringen btw)

Nei du kan ikke være sammen med noen som er 7 år eldre enn deg, du er under den seksuell lavalderen og regnes enda som et barn. Du er enda under den kriminelle lavalderen  og kan ikke gi ditt samtykke pr dags dato. 

Anonymkode: b8d20...840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis foreldrene får vite ,lærer eller helse. Kan kjæresten bli anmeldt hvis det viser seg dere har sex, eller dere sender upassende bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si ifra til foreldrene dine om dette da 21-åringen gjør noe ulovlig.

Han elsker deg ikke, han driter i deg og vil bare ha sex, og dette kommer til å hjemsøke deg når du blir eldre. Du blir utnyttet og bedratt. Vær så snill å forstå dette. Det er ikke en bra mann du er borti som nærmer seg en 14-åring. SI IFRA TIL FORELDRENE DINE.

Jeg mister bare mer og mer troa på menn i samfunnet vårt i dag, det er helt grusomt. 

Anonymkode: d45fe...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Veldig enig i det mange her skriver - kom deg unna! 

Selv er jeg 18 (snart 19, russ) og kunne ALDRI vært sammen med en på 14! Så at en på 21 år ønsker det virker for meg virkelig helt sprøtt. 

Anonymkode: 1bf9d...3aa

Menn er rare i forhold til oss kvinner dessverre

Anonymkode: d45fe...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å avslutt dette. Hvis han rører deg på noen som helst måte er det overgrep og han kan komme i fengsel. Noe han kanskje burde siden han åpenbart er syk i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp23 skrev (21 timer siden):

De vet ikke

Kanskje du skal fortelle det til de? Om du ikke tørs, kanskje har du eldre søsken eller andre voksne personer du stoler på? 

Det er viktig at du bryter kontakten med denne mannen. Jeg vet at man gjerne føler seg voksen og vil gjøre som man ønsker når man er 14 år gammel. Men, jeg kan love deg at absolutt ingen eldre ungdommer eller voksne vil se på deg som moden om du innleder et forhold til denne mannen. De vil se på deg som et naivt barn som lot deg smigre av en mann. 

Om du derimot bryter all kontakt med denne mannen og forteller det til en voksen du stoler på, vil de se på deg som sterk og fornuftig.

Jeg lover deg at alle rundt denne mannen vil se på han som en ekkel taper om de finner ut at han er i et forhold med en jente på 14.

Når du selv blir noen år eldre, vil du se hvor ekkelt og kvalmt det er at han gikk etter noen som er 14 år gammel når han selv var 21. Om noen år vil være sjeleglad for at du var sterk nok til å bryte kontakten med han. 

Anonymkode: 72f72...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...