Gå til innhold

Overreagerer jeg på dette som «daten» min sa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Neimen æsj, her er det så mange røde flagg at jeg hadde skygget banen tvert. Vertfall hvis du er ute etter noe seriøst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belima skrev (7 timer siden):

Har det ikke alltid vært sånn: Kvinner blir falmet, mens menn blir distingverte? Når menn får grått hår altså.  😏

Det er ingenting distingvert med kyllingbein og ølvom.

Anonymkode: fe7a8...cbe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ærlige og sier ofte ting uten å tenke på at det kan være sårende. Det var helt sikkert ikke  ment for å såre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (10 timer siden):

Har det ikke alltid vært sånn: Kvinner blir falmet, mens menn blir distingverte? Når menn får grått hår altså.  😏

Det stemmer svært sjelden. Menn falmer like fort

Anonymkode: 8fc67...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8819.jpeg.28757b5d9ef44701cba26d8b9c0ed8f8.jpeg
Du har rett og slett truffet på ❤️Kennet❤️

Anonymkode: d737f...70b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (10 timer siden):

Har det ikke alltid vært sånn: Kvinner blir falmet, mens menn blir distingverte? Når menn får grått hår altså.  😏

Det stemmer sikkert i ditt tilfelle.

Anonymkode: 713c3...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min så et gammelt bilde av meg å sa "du har da vokst deg pen" :) å jeg vet ikke om det var vondt eller godt å høre 🫠 Jeg var en stygg unge å klein tenåring. Ble ikke pen før ut i tjueårene 😂 Å helt ærlig føler jeg mange kvinner når sin peak i slutten av tjueårene eller starten av trettiårene. Man får mer definert ansikt, kurvene er på plass å hormonene er endelig i vater. Ja også er man ikke en stressa student som må leve på nudler for å overleve. Du er ikke gammel, det er han som ennå er tenåring i hodet. 

Jeg er selv 30. Har rotet med yngre og eldre menn. Alder har aldri vært et tema, og jeg har aldri fått kommentarer om at eggene mine har gått ut på dato. Det er ikke noe i veien med deg. Han er rett å slett bare en dust med manglende sosial intelligens. Som dessverre høres ut som en type som kunne tenkt seg å dra på fest å få en tenåring dritings med verst tenkelig intensjoner. 

Han høres ut som en sånn som sier "jeg kødda jo bare" hver gang han prøver å bryte deg ned med en kommentar. IKKE tro at du må settle bare fordi du er en voksen dame. Tvert imot, det er da man må stå på kravene å vite hva man vil med en partner. Ikke fordi man er gammel, men fordi man vet bedre 👏

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):


Du har rett og slett truffet på ❤️Kennet❤️

Anonymkode: d737f...70b

Er det fra evig singel? Må forte meg å se det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ingenting distingvert med kyllingbein og ølvom.

Anonymkode: fe7a8...cbe

Eller ansiktshud som trygler om solfaktor å fuktighetskrem. Det varte ikke med eksene mine, men jeg tok år av de ansiktene. ÅR. Lurer på om de fortsatt savner spadagene våre 🧐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (21 minutter siden):

Er det fra evig singel? Må forte meg å se det 😂

Ja😂Han er helt utrolig klein😂🙌🏻

Anonymkode: d737f...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja😂Han er helt utrolig klein😂🙌🏻

Anonymkode: d737f...70b

Norges råeste skuespiller 💁‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (23 minutter siden):

Norges råeste skuespiller 💁‍♀️

Virkelig 🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: d737f...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forholdet blir kjørt i grøfta av at en mann sier noe dumt så blir det få forhold i verden.
Han prøvde å gi et kompliment, eller snakket uten å tenke, eller var for ærlig. Det vet bare han, eller ikke han engang.

Så lenge han oppfører seg som om han liker det er det jo det som betyr noe.

De fleste var pengere når de var ung, men de man elsker blir vakrere med årene.

Anonymkode: 3b961...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om forholdet blir kjørt i grøfta av at en mann sier noe dumt så blir det få forhold i verden.
Han prøvde å gi et kompliment, eller snakket uten å tenke, eller var for ærlig. Det vet bare han, eller ikke han engang.

Så lenge han oppfører seg som om han liker det er det jo det som betyr noe.

De fleste var pengere når de var ung, men de man elsker blir vakrere med årene.

Anonymkode: 3b961...a65

Høres mer ut som et "backhanded" kompliment, eller negging. Men det er straks verre at han sikler på tenåringer, det hadde vært en dealbreaker for min del.

Anonymkode: d73f4...98c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 20.41):

Ja, det spurte jeg og da svarte han liksom bare «Jeg synes jo du er vakker nå, men du var liksom yngre, bedre og mindre den gangen. 
 

Eeh. Ok!? Hadde nok ikke møtt han noe mer, nei… Føler det der er litt vel rødt flagg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 20.48):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Løp!!! Mange røde flagg her!

Anonymkode: 468b7...915

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en umoden gjøk, dump han!

Anonymkode: df873...5ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om forholdet blir kjørt i grøfta av at en mann sier noe dumt så blir det få forhold i verden.
Han prøvde å gi et kompliment, eller snakket uten å tenke, eller var for ærlig. Det vet bare han, eller ikke han engang.

Så lenge han oppfører seg som om han liker det er det jo det som betyr noe.

De fleste var pengere når de var ung, men de man elsker blir vakrere med årene.

Anonymkode: 3b961...a65

Det er ikke et kompliment å si at ts var yngre, bedre og mindre før når han blir spurt hva han mente, og så si at en dames beste år er før hun blir 35 og at hun må skynde seg. 

Anonymkode: 766f2...759

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det stemmer sikkert i ditt tilfelle.

Anonymkode: 713c3...5b7

Tror det er forskjellig hva som blir sagt om sånt, men ironi må en ta det som. Noe ikke alle skjønner hva er. 

Anonymkode: 3a3b5...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg sikkert 18 kilo etter at jeg traff mannen min. Nå VAR jeg undervektig før jeg startet, men han har vett på å ikke kommentere at jeg er trinnere.

På en annen side... Var du festsminket på bildet? Var det tatt i en særlig flatterende vinkel? For du sendte ham vel et bilde du var særskillt fornøyd med, og der du så særskilt godt ut? Sånn at det kanskje ser ut som han var penere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...