Gå til innhold

Overreagerer jeg på dette som «daten» min sa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymMisbruker skrev (6 minutter siden):

La han jobbe litt for tilgivelsen, og gjør han det med et smil så vet du at det er mulig å lære mannen opp.
Ikke la han slippe unna med en simpel sms unnskyldning - da legger du listen for lavt.

Vi menn trenger en enkel oppskrift.
Vi kan fort drite på draget en gang i skuddåret, men bør ikke skytes av den grunn.
Er det noe som blir verre og verre så er det selvfølgelig en annen sak.

Men du har rett i å tyne han litt for den der. Bare prøv å hold det humoristisk istedenfor å bli kald.

Sånn at han ikke skal føle ubehag mener du? :laugh:

Mannen det er snakk om her er vel et produkt at den enkleste oppskrift, så tviler på at ts går glipp av noe særlig om hun går videre uten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steike for ei nepe.... ikke bare en gang sa han det, men gjentok og. Herregud 

Anonymkode: 766f2...759

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med den ene over her om at han alltid kommer til å sikle på yngre damer. 

Jeg var sammen med en før som tydelig favoriserte yngre damer. Jeg var 19 og han 29 da vi ble sammen. Da jeg ble 29 likte han fortsatt 19åringene og la ikke særlig skjul på det.

Nå er jeg sammen med en som liker damer på sin egen alder og det føles så befriende å vite at jeg er bra nok som jeg er selv om jeg nærmer meg 40 år. 

Unner ingen å gå å føle seg dårlig fordi mannen helst vil ha smårips. Angrer som en hund på at jeg gav han noen av mine beste år.

Anonymkode: a1a67...d3a

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det spurte jeg og da svarte han liksom bare «Jeg synes jo du er vakker nå, men du var liksom yngre, bedre og mindre den gangen. 

«Men du er vakker nå også da». 
 

jeg etterlyser ikke å bli kalt vakker eller noe sånt, men si gjerne ikke at jeg var vakrere den gangen for 6 år siden😭😭

Anonymkode: 91288...506

Jeg hadde avslutta relasjonen umiddelbart etter en sånn kommentar. Yngre, bedre og mindre? RED FLAG

Anonymkode: 19451...971

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Hei Ts, 

dette er ikke et godt sted for deg å være, eller bli. Du er 29 år og er sikkert minst like vakker nå som for 6 år siden. Du skrev det selv, du har bedre hud, du er samme størrelse og du er selvsikker. Han er ingen snill fyr som kommer til å elske deg for den du er og skal bli. Om du hadde blitt gravid med han her, ville du bekymret deg for hvordan han vil like deg og kroppen din når den eventuelt forandres og han vil si sårende ting. De tingene han sier har ingenting med deg å gjøre. Han er bare en dust, la han være singel og let etter noen som verdsetter deg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å ha det litt artig før du dumper ham...

Gå gjennom noen bilder sammen med ham der dere ser på hvordan han så ut for x antall år siden, og så kommenterer du hvor ekstremt mye han har forandret seg siden den gang. "Du ser noenlunde grei ut nå også, men du verden som årene har satt spor!"

Godt voksne menn som går og kikker etter ungjenter er virkelig patetiske.

 

Anonymkode: 12b1e...1bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Løp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror egentlig jeg ikke har hatt lyst til å møte han mer etter en sånn kommentar. Det er normalt å være penere når vi er yngre, men det er ikke et sjakktrekk å gni det i fleisen på noen. 

Anonymkode: af707...c08

Om det ikke skal mer til så er nok ikke dette forholdet liv laga uansett. Så da er det nok best for begge parter å avslutte med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er enig med den ene over her om at han alltid kommer til å sikle på yngre damer. 

Jeg var sammen med en før som tydelig favoriserte yngre damer. Jeg var 19 og han 29 da vi ble sammen. Da jeg ble 29 likte han fortsatt 19åringene og la ikke særlig skjul på det.

Nå er jeg sammen med en som liker damer på sin egen alder og det føles så befriende å vite at jeg er bra nok som jeg er selv om jeg nærmer meg 40 år. 

Unner ingen å gå å føle seg dårlig fordi mannen helst vil ha smårips. Angrer som en hund på at jeg gav han noen av mine beste år.

Anonymkode: a1a67...d3a

Ja jeg ble sammen med eksen min når jeg var 17 og han 24, nå er jeg nesten 40, og han snakker fortsatt om 17-20 åringer som den beste tiden for jenter. Jadda. 

Anonymkode: 766f2...759

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (7 minutter siden):

Om det ikke skal mer til så er nok ikke dette forholdet liv laga uansett. Så da er det nok best for begge parter å avslutte med en gang. 

Mer til? Han har også sagt til henne at hun har bare noen år igjen før 35, tydeligvis da vi damer må resirkuleres eller noe. 

Anonymkode: 766f2...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Vil du egentlig ha barn og familie med den klovnen der? 

Hvordan skal du føle deg som gravid 32 åring når han lirer av seg noe sånt til ei på 29?

Må jo være en grunn til at 18 åringer er så stas, ( bortsett fra en stram kropp selvfølgelig) - de er vel enkle å snakke med for ham da, mer på hans nivå.........

Anonymkode: 0c6e1...675

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (11 timer siden):

Æsj, for en ekling! En 18-åring?? 

Hva er ekkelt med 18-åringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen må du komme deg unna så fort som fy… Han viser jo ekstremt bekymringsfulle holdninger. Sjansen for at han dumper deg eller er utro når du «blir for gammel» er stor, og det må være grusomt å ikke kunne føle seg fin, trygg og verdifull sammen med kjæresten sin. Du snakker om barn, men er bare 29, og du har mange år igjen på å finne noen. Ikke gå i fella og ta til takke med noe dårlig pga tidspress. Jeg kan garantere deg at å få barn med denne mannen ikke blir en positiv opplevelse og da er du stuck med han i livet ditt for alltid. Hvordan tror du han reagerer når du er gravid, kanskje legger på deg mange kilo, er sliten av søvnmangel osv? 

Anonymkode: 53bc3...d93

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (34 minutter siden):

Hva er ekkelt med 18-åringer? 

Ingenting, det som er ekkelt er at en så mye eldre fyr sier at 18-åringer «er de beste», når han i tillegg dater en dame som er mye eldre enn det! 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker yngre damer, forsnakka seg.

Anonymkode: 06539...bde

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 
 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

 

TS

 

 

Anonymkode: 91288...506

Du kan jo da informere han om at menn også har sine beste år før 35. Menn flest blir ikke kjekkere med årene, de eldes akkurat som kvinner. Det er sånt man bare ikke sier. 

Anonymkode: 8fc67...ded

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det ikke alltid vært sånn: Kvinner blir falmet, mens menn blir distingverte? Når menn får grått hår altså.  😏

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymMisbruker skrev (10 timer siden):

La han jobbe litt for tilgivelsen, og gjør han det med et smil så vet du at det er mulig å lære mannen opp.
Ikke la han slippe unna med en simpel sms unnskyldning - da legger du listen for lavt.

Vi menn trenger en enkel oppskrift.
Vi kan fort drite på draget en gang i skuddåret, men bør ikke skytes av den grunn.
Er det noe som blir verre og verre så er det selvfølgelig en annen sak.

Men du har rett i å tyne han litt for den der. Bare prøv å hold det humoristisk istedenfor å bli kald.

Leser du det andre innlegget til ts i tråden tenker jeg du endrer oppfatning. Han bruker dama og har ikke sjans på ungjentene han egentlig vil ha. Høres ut som en kvalm type. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splurge skrev (9 minutter siden):

Leser du det andre innlegget til ts i tråden tenker jeg du endrer oppfatning. Han bruker dama og har ikke sjans på ungjentene han egentlig vil ha. Høres ut som en kvalm type. 

Han høres ut som Kennet i Evig singel, ny serie på TV2 😅

Anonymkode: 93bf7...ec5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (7 timer siden):

Hva er ekkelt med 18-åringer? 

Det ekle er vel folk som er allergisk mot aldring.

Anonymkode: f924c...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...