Gå til innhold

Overreagerer jeg på dette som «daten» min sa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du overreagerer på det han sa om det gamle bildet av deg. Alle sier feil ting en gang iblant. Det er selvfølgelig forskjell på å si feil en gang, og holdningsproblemer som det høres ut som han har.

Anonymkode: 9f293...9b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

29 er ungt og man ser ikke akkurat så forskjellig ut fra feks 22 til 29. kanskje man hadde en bedre hårsveis etc før eller lignende eller hadde stylet seg skikkelig på bildet- men skulle tro han snakket om en 80 åring på gamlehjemmet som sitter og ser på gamle bilder av seg selv som ung😄 Da kan man si «så vakker du var da». Du overreagerer ikke. Gratulerer, du er den heldige finner av en dust:)

Anonymkode: 8bbbf...ab6

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 

Så sa jeg; Er du den typen som kunne blitt med en 18-åring nå du. 
Han svarte faktisk; DE ER JO DE BESTE!!🙄

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

TS

Anonymkode: 91288...506

29 og bekymret for alder! 😅 Du er fortsatt en ungdom!

Dette hadde vært showstopper for meg. Han vil alltid sikle etter unge damer, uansett alder. Mye mer sexy med en mann som tåler og liker voksne damer, som kan gi litt motstand. 

Personlig synes jeg mange peaker mellom 30 og 40, ansiktet ofte mer ferdig og markert og holder man seg i form og kler seg pent, så er det mange virkelig flotte kvinner som er godt over 20-årene. 

Blir litt nysgjerrig på hvor godt han holder seg selv, men uansett ville jeg mistet interessen for en sånn fyr. Velfig umoden og/eller fiksert på ungdom, virkelig ikke noe å satse på. 

Kvinne 52 

Anonymkode: e8c34...384

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg tror han har sine rare tanker om kvinner etter fylte 35 ish, Han sa til meg en gang at jeg måtte skynde meg for jeg hadde 5/6 år igjen. Spurte hva han mente om det, og sa han at kvinners beste år før 35 ish. 

Ja, jeg er 29. det er vanskelig å date. Vanskelig å finne en bra partner. Jeg har lyst til å få egne barn snart, men jeg tror kanskje at jeg må lete videre😭😭

TS

Omg dropp han. Du skulle sakt, da bør du jo slutte å kaste bort min ️dyrebare️ tid, å prøv deg på dem ustede. Lykke til. 

Livet er allerede tungt med aldring for så mange grunner, ingen trenger en partner som gjør det verre enn det er. Du fortjener bedre, let videre 😊 å hva for en holdning er dette å vie sine barn om han skal bli far, å hvordan skal han takkle den gravide kroppen din og endringene du går gjennom?

Heier på deg, og håper du finner en som behandler deg bra. 

Anonymkode: af707...c08

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Og da burde du jo ha dumpet han på flekken?

Anonymkode: d3a3d...44b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begriper ikke det her.

Hvorfor kaste bort tid på en rar fyr som bor flere timer unna?

Brevvenner er for barn født før den elektroniske alderen slo inn for fullt.

Voksne dater folk de kan fysisk date, så man blir kjent på ordentlig.

Anonymkode: d3a3d...44b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
visp skrev (10 minutter siden):

Det eneste positive med at du beholder han er at andre slipper:)

😂😂😂😂😂😂 Den var god!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det spurte jeg og da svarte han liksom bare «Jeg synes jo du er vakker nå, men du var liksom yngre, bedre og mindre den gangen. 

«Men du er vakker nå også da». 

jeg etterlyser ikke å bli kalt vakker eller noe sånt, men si gjerne ikke at jeg var vakrere den gangen for 6 år siden😭😭

Han der er det ingen fremtid i. Tenk hvordan han vil oppføre seg seks år fra nå, om du fortsatt lar ham.

Anonymkode: d48e3...9cf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teit kommentar, men samtidig, med stor sannsynlighet, en sannhet; du var yngre for seks år siden. Jeg og de fleste andre jeg kjenner så bedre ut da vi var seks år yngre.

Anonymkode: cb172...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (18 minutter siden):

Det eneste positive med at du beholder han er at andre slipper:)

Fantastisk 😂😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Han der er det ingen fremtid i. Tenk hvordan han vil oppføre seg seks år fra nå, om du fortsatt lar ham.

Anonymkode: d48e3...9cf

Eller om 1 år på 30-årsdagen hennes. Er ikke gledestårer han feller da 😅

Anonymkode: 8d994...834

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. 
Dater en mann i ca. 7 mnd nå og vi har det egentlig ganske bra. Han bor noen timer unna, så vi snakker en del på telefonen. I forbindelse med noe vi snakket om, sendte jeg han bilde av meg som var tatt ca. 6 år siden. Før han sa noe annet sa han «Oi. Du var vakrere da».

Jeg har egentlig ikke dårlig selvbilde. Den er verken lav eller høy, men jeg kjente at det gjorde vondt når han sa det. 

I mine øyner ser jeg ganske lik ut, man merker så klart forskjell etter 6 år, men jeg holder samme vekt, har bedre hud, og ser egt ikke såå mye eldre ut etter 6 år (er snart 29), men dette var vanskelig å høre. Ja svarte «Hehe, Takk, det var nu hyggelig å høre», så tror jeg han skjønte hva han sa og la til «oi, nei mente ikke sånn. Kan hende jeg kunne bare la det gå, men «DU VAR PENERE DA»? Seriøst😭 Sier man sånt da??

Nei, man sier ikke sånt. Herregud for en dust😂

Anonymkode: 8e57e...87a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En venninne datet en slik mann. Han endte med å avsløre seg som en stor manipulator som likte å psyke henne ned.

Dropp ham, blokker ham og se deg aldri tilbake!

Anonymkode: 3f5c6...6a1

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe så latterlig, selvfølgelig var du ikke penere da du var 23 enn 29. Han er en idiot og han sa det ikke engang ved et uhell. Han fulgte det jo opp etterpå.

Dette er sannsynligvis en fyr som kommer med sårende stikk til andre, gjerne innpakket i humor, for selv å føle seg bra. Han har behov for å få andre til å føle seg dumme.

Hvis han er sånn som dette i godvær, bare vent til det blir uvær. Jeg har vært sammen med to sånne menn, det begynte med sånne "morsomme" stikk og endte i hån og latterliggjøring.

Anonymkode: 738b1...000

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe så latterlig, selvfølgelig var du ikke penere da du var 23 enn 29. Han er en idiot og han sa det ikke engang ved et uhell. Han fulgte det jo opp etterpå.

Dette er sannsynligvis en fyr som kommer med sårende stikk til andre, gjerne innpakket i humor, for selv å føle seg bra. Han har behov for å få andre til å føle seg dumme.

Hvis han er sånn som dette i godvær, bare vent til det blir uvær. Jeg har vært sammen med to sånne menn, det begynte med sånne "morsomme" stikk og endte i hån og latterliggjøring.

Anonymkode: 738b1...000

Nemlig, de starter med «morsomme» stikk for å teste grenser og psyke gradvis ned, når de ser det ikke blir konsekvenser blir det verre og verre.

Anonymkode: 8d994...834

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Splurge

Man sier da ikke sånt. Skjønner godt at den kommentaren såret deg. Hvor gammel er han? Jeg mister lysten på menn som sårer meg; jeg håper du gjør det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Teit kommentar, men samtidig, med stor sannsynlighet, en sannhet; du var yngre for seks år siden. Jeg og de fleste andre jeg kjenner så bedre ut da vi var seks år yngre.

Anonymkode: cb172...554

Og hva så? Det er menn der ute som er kjekkere enn han som trådstarter dater, som har tjukkere pikk og som definitivt kan gi henne flere orgasmer og bedre selvtillit, men hun sier da ikke det til han? 

Endret av Splurge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Hva i alle dager er det du driver med som bruker tid på denne mannen? Jeg blir kvalm. Se til å dump han og skaff deg selvrespekt kvinne. Jeg er på samme alder som deg, jeg hadde fortalt at eksen har tjukkere pikk (skal mye til for at noen slår han, og jeg bryr meg egentlig ikke om det men jeg vet at slike menn bryr seg) og gjort det slutt. Sånne menn er søppel, du samler ikke på de, du kaster de på dør og lar de også få vite at de er søppel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han jobbe litt for tilgivelsen, og gjør han det med et smil så vet du at det er mulig å lære mannen opp.
Ikke la han slippe unna med en simpel sms unnskyldning - da legger du listen for lavt.

Vi menn trenger en enkel oppskrift.
Vi kan fort drite på draget en gang i skuddåret, men bør ikke skytes av den grunn.
Er det noe som blir verre og verre så er det selvfølgelig en annen sak.

Men du har rett i å tyne han litt for den der. Bare prøv å hold det humoristisk istedenfor å bli kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...