Gå til innhold

Er det vanskelig å finne en snill mann? Hvor mange prosent av menn er snille/gode?


Mayer

Anbefalte innlegg

Basert på dine erfaringer. Tenker da generelt i Norge i vår kultur (siden det er her vi bor og har erfaring). Alle generasjoner. Hvor stor andel av menn kan regnes som bra kjærestemateriale?

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner egentlig bare snille menn jeg, så tror det egentlig er lettere å finne de enn de som ikke er snille?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner dessverre få snille menn, aldri vært sammen med en. 

Anonymkode: 32c56...958

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare mannehatende femcels som går rundt og påstår at menn er så "slemme"

Anonymkode: c5a80...9a2

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner egentlig bare snille menn jeg, så tror det egentlig er lettere å finne de enn de som ikke er snille?

Husk at de kan fremstå snille uten å være det bak lukkede dører...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også flest snille. Så er det mer smak og behag hva som fungerer for deg. Selv om jeg ikke tror mannen for meg er blandt de jeg kjenner, så vet jeg de kunne vært og mange er en god kjæreste for noen andre 😊

Anonymkode: 48038...c61

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags folk man tiltrekker seg sier mye om en som person 

Anonymkode: 2d2fb...d42

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært sammen med en del menn, siden jeg har rukket å bli 48 år. Og jeg har jo aldri vært sammen med en mann, jeg vil si er slem. Men vært sammen med menn, som da de er forelsket gjør de mye for meg, viser seg fra sine beste sider. Jeg gjør og mye for de, og i alle mine forhold så er det jeg som har gjort mest for den andre, og gitt mest av meg selv. Men gradvis starter disse mennene og gjøre mindre og mindre for deg, og starter å ta deg for gitt, og forventer at du skal gjøre alt for de. Noe som ikke er aktuelt. 

Så jeg har vel mer eller mindre gitt opp menn. Nå koser jeg meg alene, og kan gjøre nøyaktig hva jeg vil. Og slipper og ha en mann jeg må gjøre ting for.

Anonymkode: ec438...4b8

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss prøver vel å være snille men feiler iblant.

Anonymkode: 0ede5...208

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det er vanskelig å finne snille menn. De hevder jo de er snill alle sammen og gjør bare masse stygge ting..

Anonymkode: 7c7d3...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags folk man tiltrekker seg sier mye om en som person 

Anonymkode: 2d2fb...d42

Jaha? 

Anonymkode: 32c56...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva slags folk man tiltrekker seg sier mye om en som person 

Anonymkode: 2d2fb...d42

Tenker du da at snille personer tiltrekker seg narsissister/psykopater (for å sette det på spissen)?. Og omvendt? Det kan jo gi mening

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (9 minutter siden):

Husk at de kan fremstå snille uten å være det bak lukkede dører...

Når jeg kjenner de godt så gjør de nok ikke det, flere av de kjent de gjennom 20 år :) 

Har også et par ekser som var og er veldig snille menn. Det er flest av de som er snille. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oss slemme menn er jo de som trenger kjærlighet mest av alle :,(

Anonymkode: 6b90d...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oss slemme menn er jo de som trenger kjærlighet mest av alle :,(

Anonymkode: 6b90d...c1d

Hvis en slem mann har såpass god selvsinnsikt bør han prøve andre strategier for å bli likt enn å være slem.😊👌

Endret av Mayer
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste mennesker er bra mennesker, og prøver å være bra partnere også. Relasjonsforståelse er imidlertid ikke tilstrekkelig god hos mange, og dynamikken mellom to mennesker kan bidra til å feile på så utrolig mange måter. En så nær relasjon som et forhold er er jo krevende på så utrolig mange måter. Såpass at selv to gode mennesker kan feile i mye. 

Nytter ikke å bare finne god mann. Man må selv være god partner og man må sammen klare å skape en god dynamikk hvor man støtter hverandre og løfter hverandre opp, og ikke trekker hverandre ned på ulike måter. Det er ikke bare enkelt. Ikke engang vennskap er bare enkelt, så et forhold krever veldig stødig innsats for å være bra, samt vilje og styrke til å rette det som blir feil. 

For noen mennesker virker det å ivareta partner og forhold å komme svært naturlig for dem. Jeg tror ikke det er så mange. De fleste av oss må streve litt med å finne ut av hvordan man skal ivareta forhold og partner godt, og seg selv oppi dette også.

Hvor mange som synes dette er temmelig enkelt, og dette faller dem helt naturlig? Under 5% vil jeg tro. Det betyr ikke at vi andre er dårlige mennesker. Forhold er bare veldig krevende, med så mange faktorer at det ikke er lett å gjøre alt riktig. 

Tror ikke det er mer enn 10- 15% som er totalt uegnet for forhold. Men den store massen av oss strever nok innimellom med å være god partner på alle måter, og mange feiler fatalt, uten å nødvendigvis være dårlige mennesker. 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig er det lett å finne en snill mann. Jeg vil påstå at norske menn er utrolig gode der. Men, man tiltrekker seg det man selv følger man fortjener. Broren min er snill, faren min er snill, kompisene mine er snille. Det er det som er naturlig for meg å omgås. 

Dessverre er det noen nice guys der ute som kun er snille for å vinne over en dame. Også viser det seg at de ikke er så snille som man tror når man blir seriøse. Etter 3 måneder har heldigvis maska falt da. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange snille menn, og vil si jeg er sammen med en over gjennomsnittet snill mann også. Vært sammen i 18 år. Han har gjort mange dumme ting på den tiden, men ikke slemme. Samt at jeg har gjort mye dumt selv. Jeg tenker at om man stadig havner i forhold med såkalte slemme menn, hva er det som gjør at du godtar at de er sånn? Var det ingen røde flagg på veien som du valgte å overse? Noen jenter velger jo konsekvent å gå for bad boys også, ikke rart at man går på noen smeller da.

Jeg tror alle har vært borti slemme og fæle menn, og gudene skal vite at det er mange av dem. Men jenter må bli flinkere til å ikke være så naive i forhold til hvem de blir med hjem eller innleder et forhold til også. Ihvertfall hvis det viser seg å bli en trend at du ender opp med ufine menn..

Anonymkode: b364c...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter under 5%

Anonymkode: ec53c...201

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjenner mange snille menn, og vil si jeg er sammen med en over gjennomsnittet snill mann også. Vært sammen i 18 år. Han har gjort mange dumme ting på den tiden, men ikke slemme. Samt at jeg har gjort mye dumt selv. Jeg tenker at om man stadig havner i forhold med såkalte slemme menn, hva er det som gjør at du godtar at de er sånn? Var det ingen røde flagg på veien som du valgte å overse? Noen jenter velger jo konsekvent å gå for bad boys også, ikke rart at man går på noen smeller da.

Jeg tror alle har vært borti slemme og fæle menn, og gudene skal vite at det er mange av dem. Men jenter må bli flinkere til å ikke være så naive i forhold til hvem de blir med hjem eller innleder et forhold til også. Ihvertfall hvis det viser seg å bli en trend at du ender opp med ufine menn..

Anonymkode: b364c...f6f

Mine ekser har først begynt å bli rasshøl langt ut i forholdet, han ene etter at vi fikk barn. Det høres lett ut, men de fleste er flinke til å holde det skjult en god stund. 

Anonymkode: 32c56...958

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...