Gå til innhold

Damer ødelegger for seg selv når de stresser med at mannen vil forlate dem når utseendet falmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tror få menn vil forlate kona fordi hun blir eldre. Jeg tror derimot mange menn vil forbli i forholdet fordi de husker hvor flott hun var, og hvor glad de er i henne. At de vil føle seg heldig som fikk ei som var så flott, uavhengig av hennes ytre i dag, for i mellomtiden har kjærligheten vokst. Noe å tenke på.

Anonymkode: f85b8...467

Er det mange som stresser med det mener du?

Anonymkode: 6a843...d7f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingen som stresser med det.

Anonymkode: a68db...e00

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utseendet er det minste problemet. Han sa det selv at ingen skjønner hvorfor han gikk fra meg som er så søt og pen. Problemet var at han ikke ville ha "voksenproblemer", og folk over 25 bruker å få dem, uansett hvor pene de er. 

Anonymkode: 46715...6e9

Hva slags voksenproblemer var det snakk om??

Anonymkode: 4f028...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du har nok sluppet unna, men det er synd du var med han fra starten av. 

Anonymkode: 4915d...797

Han var ikke sånn fra starten av. Tvert imot. Da snakket han mest om min fantastiske personlighet og at vi hadde til felles alt fra hobbier til livssyn. 

Anonymkode: 46715...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags voksenproblemer var det snakk om??

Anonymkode: 4f028...ce4

Blant annet at min mor ble dement. 

Anonymkode: 46715...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blant annet at min mor ble dement. 

Anonymkode: 46715...6e9

Trist å høre 🫂 Du fortjener bedre enn noen som drar fordi de ikke takker at DU går gjennom en sorg. Han er ikke partner emne. 

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var ikke sånn fra starten av. Tvert imot. Da snakket han mest om min fantastiske personlighet og at vi hadde til felles alt fra hobbier til livssyn. 

Anonymkode: 46715...6e9

Så dro han når livet ble vanskelig. Men livet kan en ikke rømme fra, og det skjer jo med han også. 

Anonymkode: 4915d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo oftest kvinnene som forlater forhold, så skjønner ikke TS helt.

Klart at kvinner holder seg bedre med alderen også, og opprettholder god "markedsverdi" gjennom hele livet.

Anonymkode: ea38b...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så dro han når livet ble vanskelig. Men livet kan en ikke rømme fra, og det skjer jo med han også. 

Anonymkode: 4915d...797

Ja, ironisk nok fikk han oppleve dødsfall i nær familie få uker etter etter bruddet. Da håpte han at jeg ville være der for ham. Jeg hadde jo vært hans nærmeste i mange år. Men da var min grense nådd.

Anonymkode: 46715...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ironisk nok fikk han oppleve dødsfall i nær familie få uker etter etter bruddet. Da håpte han at jeg ville være der for ham. Jeg hadde jo vært hans nærmeste i mange år. Men da var min grense nådd.

Anonymkode: 46715...6e9

Æsj, for en idiot. Minner om eksen til venninna mi som nektet å snakke om «voksenproblemer» fordi hvis et forhold og menneske ikke var perfekt uten kjipe følelser var det ikke liv laga. Han holdt venninnen min på kroken ved å si at de «snart» skulle få barn. Årene gikk og de bikket 30, han syns fremdeles de var alt for unge til å tenke på barn så da venninnen min ytret at det var vondt for henne dumpet han og hadde dagen etter en ny kjæreste som likte moro og bekymringsfri hverdag, åpenbart hadde han vært utro siden de var et par dagen etter bruddet.

Så døde faren og han kontaktet venninna mi hulkende og forventet at hun skulle være der for han. 

Anonymkode: 6683e...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge

Da jeg lærte at menn elsker på en annen måte enn meg selv sverget jeg på at jeg aldri skal gå inn i et forhold igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo oftest kvinnene som forlater forhold, så skjønner ikke TS helt.

Klart at kvinner holder seg bedre med alderen også, og opprettholder god "markedsverdi" gjennom hele livet.

Anonymkode: ea38b...0de

Det er jo fordi mennene er konfliktskye og tafatte. Kvinnene går fordi de handler når forholdet går til helvete, mennene stikker hodet i sanden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj, for en idiot. Minner om eksen til venninna mi som nektet å snakke om «voksenproblemer» fordi hvis et forhold og menneske ikke var perfekt uten kjipe følelser var det ikke liv laga. Han holdt venninnen min på kroken ved å si at de «snart» skulle få barn. Årene gikk og de bikket 30, han syns fremdeles de var alt for unge til å tenke på barn så da venninnen min ytret at det var vondt for henne dumpet han og hadde dagen etter en ny kjæreste som likte moro og bekymringsfri hverdag, åpenbart hadde han vært utro siden de var et par dagen etter bruddet.

Så døde faren og han kontaktet venninna mi hulkende og forventet at hun skulle være der for han. 

Anonymkode: 6683e...9e9

Tror aldri eksen min var utro, og tok flere år etter bruddet før han fikk ny kjæreste. Og han er ikke overflatisk heller egentlig. Men han har nok ikke hatt sunne forbilder når det gjelder å håndtere sykdom og svakhet.

Anonymkode: 46715...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...