Gå til innhold

Damer ødelegger for seg selv når de stresser med at mannen vil forlate dem når utseendet falmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror få menn vil forlate kona fordi hun blir eldre. Jeg tror derimot mange menn vil forbli i forholdet fordi de husker hvor flott hun var, og hvor glad de er i henne. At de vil føle seg heldig som fikk ei som var så flott, uavhengig av hennes ytre i dag, for i mellomtiden har kjærligheten vokst. Noe å tenke på.

Anonymkode: f85b8...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en merkelig form for kompliment, for det var samtidig en fornærmelse. 

Uansett, kvinnen må også huske at mannen med større vom, høye viker og måne en gang var kjekk, og i mellomtiden har heldigvis kjærligheten vokst. Så hun holder nok ut med han. 

Anonymkode: 180cc...503

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tror få menn vil forlate kona fordi hun blir eldre. Jeg tror derimot mange menn vil forbli i forholdet fordi de husker hvor flott hun var, og hvor glad de er i henne. At de vil føle seg heldig som fikk ei som var så flott, uavhengig av hennes ytre i dag, for i mellomtiden har kjærligheten vokst. Noe å tenke på.

Anonymkode: f85b8...467

Vel. Jeg opplevde selv utroskap, sexnekt og lignende dritt fordi jeg ble eldre. Det er liksom ikke noe vi finner på, vet du.

Anonymkode: 88481...6c0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at menn ikke forlater kona fordi hun blir eldre. Når det gjelder utseendemessig kan man se flott ut i alle aldre - hvis man prøver. Her er problemet. Mange slutter å prøve. De gir faen. Da kan nok menn bli attrahert av yngre damer som fortsatt gjør en innsats. Det kan kanskje ende i utroskap men ikke så ofte i brudd. Men det skjer. Men årsaken er nok som oftest en kombinasjon av utseende og dødt/iskaldt/giftig ekteskap. 

Det som binder folk sammen over tid er dog måten de behandler hverandre på. Både i hverdagsadferd og intimitet. I dette ligger nok årsaken til de fleste samlivsbrudd. 

Menn gir ofte også mer blaffen i utseendet med åra. Men kvinner legger ofte mer vekt på det indre og selve forholdet enn utseendet og tolererer mer utseendemessig forfall. 

Anonymkode: 3fc33...df4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Merkelig innlegg. Jeg er i 40 årene og er høy, slank og veltrent. Blir stadig bombet med komplimenter og oppmerksomhet.

Kjæresten har litt mage og er gråsprengt. 
 

Jeg ble sammen med han fordi han er sjelevennen min og jeg synes han er den fineste mannen jeg vet om. Har ingen intensjoner om å forlate han basert på utseende og alder.

Eks var veltrent og ikke ett grått hår. Mistet all lyst på han da han var en dårlig kjæreste. 
 

Mens med typen nå er jeg all over him 🤭 

Anonymkode: 818d6...27d

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo jenter i slutten av 20åra som ser ut som 40....pga fucka seg opp med fillere og botox.

Anonymkode: f3697...d51

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror få menn vil forlate kona fordi hun blir eldre. Jeg tror derimot mange menn vil forbli i forholdet fordi de husker hvor flott hun var, og hvor glad de er i henne. At de vil føle seg heldig som fikk ei som var så flott, uavhengig av hennes ytre i dag, for i mellomtiden har kjærligheten vokst. Noe å tenke på.

Anonymkode: f85b8...467

Jeg tror de fleste menn er smarte nok til å verdsette dama for andre egenskaper enn utseende, som intelligens, humor og driftighet. Altså, utseende er litt viktig for både menn og kvinner i innledende fase, men etter hvert er det andre egenskaper som blir viktigere.

Anonymkode: 3c4f9...c10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet er det minste problemet. Han sa det selv at ingen skjønner hvorfor han gikk fra meg som er så søt og pen. Problemet var at han ikke ville ha "voksenproblemer", og folk over 25 bruker å få dem, uansett hvor pene de er. 

Anonymkode: 46715...6e9

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, menn eldes jo selv, så akkurat det stresser jeg ikke med.

Anonymkode: f54b7...a8c

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser masse på KG om hvor omsvermet gamle damer er, så skjønner ikke problemstillinga. Eldre damer drukner i beilere, det er bare bitter incel som påstår noe annet

Anonymkode: 33d00...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresser ikke med det. Eldes jo han også. Dessuten prøver jeg å gjøre det beste ut av det jeg har, uten å overdrive. Bruker litt tid på egenpleie på hud og hår, trener litt, tenker over hva jeg spiser. Er litt overvektig, men det har jeg alltid vært. Har god hygiene, barberer meg, bytter ut tightsen med litt penere klær når jeg forlater hjemmet. Sminker meg hver morgen og passer på tennene mine. Drikker ikke kaffe til daglig, ønsker ikke misfargende tenner. Klipper ikke kjerringsveis eller farger det i unaturlige farger som pissegult, blått, rødt eller lilla. Prøver å holde neglene sånn noenlunde, men det blir ikke alltid like perfekt. Vasker en del, og driver med hagearbeid osv. det sliter på neglene om man ikke bruker hansker. 

Anonymkode: fc339...80c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig i at menn ikke forlater kona fordi hun blir eldre.

Anonymkode: 3fc33...df4

Noen menn forlater nok kona fordi de finner noe yngre og penere.

Men mitt inntrykk er at når middelaldrende menn forlater kona så er det pga relasjonen er død. Jeg er ikke typen til å avslutte en relasjon hvor begge er glad i og tenner på hverandre. Da må det være noe veldig sært (spillegalskap)

Anonymkode: fa36b...6a2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, folk får se å sette pris på singellivet. Man slipper å reflektere over mye piss da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hmmmmmm said:

Herregud, folk får se å sette pris på singellivet. Man slipper å reflektere over mye piss da

Jeg liker singellivet, men vil ha barn. Så derfor må jeg dessverre reflektere og stresse med blant annet dette. Vil virkelig slippe barn alene, har sett hvor utmattende det er for enkelte venninner. Kunne gått om jeg ikke måtte jobbet 100% uten mulighet for hjemmekontor.

Anonymkode: 6683e...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det var en merkelig form for kompliment, for det var samtidig en fornærmelse. 

Uansett, kvinnen må også huske at mannen med større vom, høye viker og måne en gang var kjekk, og i mellomtiden har heldigvis kjærligheten vokst. Så hun holder nok ut med han. 

Anonymkode: 180cc...503

maxresdefault.thumb.jpg.3566c1aa44a1ed71bc49fade0fc4543e.jpg

Anonymkode: 34307...f09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror få menn vil forlate kona fordi hun blir eldre. Jeg tror derimot mange menn vil forbli i forholdet fordi de husker hvor flott hun var, og hvor glad de er i henne. At de vil føle seg heldig som fikk ei som var så flott, uavhengig av hennes ytre i dag, for i mellomtiden har kjærligheten vokst. Noe å tenke på.

Anonymkode: f85b8...467

Jeg tenker, ts, at folk (både kvinner og menn) må slutte å tenke at det verste som kan skje et forhold er at det tar slutt. Det beste som kan skje et forhold på hell er nemlig selvsagt at det tar slutt. Mens deltagerne i det er venner og godt forlikte.

Det verste som kan skje deg er at du finner ut på ditt dødsleie at personen du trodde ønsket å dele livet med akkurat deg ikke hadde noe slikt ønske. Hen orket bare ikke være alene, og du stod klar til å fylle rollen som «tilfeldig valgt partner man kan holde ut med». 

Så blr kvinner frykte at de har valgt seg en overfladisk partner? Naturligvis. Den frykten bør de bruke til å sondere partnerens personlighet de første månedene i forholdet. Og avslutte det før de har kastet bort sin ungdom på en mann som ikke liker dem, men bare ser på dem som «estetikk». Har kvinnen først valgt feil partner er det like selvsagt for henne en fordel at han avslutter forholdet så hun i alle fall får nyte sin alderdom med en ålreit partner. Liker du pene mennesker? Skaff deg en dukke. Et menneske er ikke et estetisk objekt. om du ønsker gjøre deg til ett? Din frihet. Om du ønsker gjøre andre til ett? Hold deg ensom.

Anonymkode: bece8...00c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Utseendet er det minste problemet. Han sa det selv at ingen skjønner hvorfor han gikk fra meg som er så søt og pen. Problemet var at han ikke ville ha "voksenproblemer", og folk over 25 bruker å få dem, uansett hvor pene de er. 

Anonymkode: 46715...6e9

Som i rynker? For hvorfor skulle ellers pen være relevant? Penhet hadde aldri stoppet noen fra å miste noen, bli utsatt for noe. Liksom?? Ikke en stor nok gulerot for denne svakmargmannen på tross av det ytre? Hva med hans problemer? Selvinnsikten, hvor er den? 

Du har nok sluppet unna, men det er synd du var med han fra starten av. 

Anonymkode: 4915d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker singellivet, men vil ha barn. Så derfor må jeg dessverre reflektere og stresse med blant annet dette. Vil virkelig slippe barn alene, har sett hvor utmattende det er for enkelte venninner. Kunne gått om jeg ikke måtte jobbet 100% uten mulighet for hjemmekontor.

Anonymkode: 6683e...9e9

Ja, det er sant. Er nok lurt å satse på å dele jobben og kostnaden med en partner. 
 

Alle andre som ikke skal ha barn, får det heller gjelde til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...