Gå til innhold

Han holder ikke rundt meg etter sex. vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en heterofil mann er dette en helt normal reaksjon etter sex. Denne klaustrofobiske postkoitale klamringen som enkelte kvinner driver med er rett og slett slitsom.

Anonymkode: ffad9...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 20.42):

Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker?

Anonymkode: 272a2...6ee

Om dere ikke klarer å snakke sammen så er jeg redd det vil sprekke på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2024 at 9:01 PM, AnonymBruker said:

Vanskelig å si, folk er jo ulike, men jeg vet at min mann aldri hadde skjønt vitsen med dette med å kose etter sex, til han virkelig elsket. Det var slik han skjønte at han elsket meg høyt sier han. Det at han etter sex ikke ville slippe tak, og fremdeles være så nært som mulig. Noe som til da hadde virket unødvendig, styrete og klengete for ham ble da et behov han selv utviklet. 

Etter mange år sammen er han fremdeles slik. Etter sex krøller han seg rundt meg og koser. Det er jeg som må krype bort når det blir for varmt for meg til å klare å sove slik. 

Anonymkode: 62107...01e

Takk, dette 🧡. Det er også sånn jeg merker at kjæresten min ikke lenger er like keen ...  hun vil ikke at jeg skal kose på samme måten etter sex lengre. Hun tror jeg ikke merker det, men det gjør jeg 😥

Anonymkode: 1ed41...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 20.42):

Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker?

Anonymkode: 272a2...6ee

Dårlig gjort

Hadde jeg aldri akseptert. Han er ikke en bra kjæreste.

Anonymkode: 53ce5...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...