Gå til innhold

Han holder ikke rundt meg etter sex. vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er bare en dårlig kjæreste. Ikke noe verre enn det. 

Det samme her, men her er det hun. Hun blir fullstendig drenert for sexlyst og behov for nærhet etter orgasme. Så etter at hun har fått sitt, så går gardina ned.  

Anonymkode: 8e441...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

«Male sexual satisfaction stimulates the brain to secrete prolactin leading to higher natural prolactin levels during sleep. Thus making men feel sleepy. In addition, prolactin also explains why men are more sleepy after intercourse than after masturbation.»

fra det store internett

Anonymkode: fcc45...4bb

Så man kan ikke holde rundt partneren sin selv om man er trøtt? Selvsagt kan man det. Som noen sa over her, han er bare en dårlig kjæreste.

Anonymkode: ebb26...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

After care etter sex er utrolig viktig, men det er mange menn som ikke forstår det dessverre. For meg er det å få fysisk kontakt etter sex, det som gjør at jeg føler meg elsket. Eksen var sånn som din samboer, eneste gangen han tok på meg var når han ville ha sex. Det ble etterhvert ubehagelig, følte meg kun en knulledukke og sex ga meg en dårlig følelse. Selv om selve sexen var Okey, og han var ikke egoistisk i senga. Men det bare føltes skikkelig kjipt! 
Disse følelsene blir ikke borte med tiden, så anbefaler deg å prate med han om det. 

Anonymkode: 003bc...131

Kvinner vil ha aftercare, menn vil ikke. Hvem skal få viljen sin? Er det alltid kvinner? 

Anonymkode: fd081...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dårlig kjæreste eller fordi vi ikke klarer å kommunisere ? jeg er redd for å si noe til han for å såre han. 

Anonymkode: 272a2...6ee

Hvordan skulle han bli såret av at du ber han pjuske med deg?

Kanskje han i tidligere forhold har vært med noen som ikke liker det og er usikker feks?

Fortell hva du ønsker, det er jo veldig konkret og burde være enkelt for ham å forholde seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sex vil jeg helst være i fred og ikke ha noen hender, armer eller annen kropp inntil min.

Jeg er dame.

Mitt forslag, som det nesten alltid er når jeg gir sånne svar, er KOMMUNIKAJSON!!!

Anonymkode: 68306...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker?

Anonymkode: 272a2...6ee

Både jeg og samboer er sånn at etter sex trenger vi litt rom og avstand. 5 år og snart 2 barn sammen så det handler ikke om å føle lite, vi bare er sånn. 

Anonymkode: c62ce...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker?

Anonymkode: 272a2...6ee

Kjære deg! Dere høres litt unge ut? 

God kommunikasjon er kjempeviktig dersom forholdet deres skal vare.

Hva er det som gjør at du er redd for å såre ham dersom du tar opp dette?

Det er mange måter å gjøre det på. En av dem er å ta utgangspunkt i hva DU trenger og ønsker deg for å ha det godt sammen. Eks. "Jeg trenger at vi koser litt etter sex, det får meg til å følge meg trygg, verdsatt, etc.(sett inn det som passer for deg). 

Hvis han er en ordentlig mann og vil deg og dere vel så vil han lytte til deg og ta den praten med deg. Hvis ikke så er han ikke noe å spare på. I det lange løp vil du alltid savne noe fra ham og jeg vil råde deg til å ikke gå på akkord med egne behov når det gjelder sex.

Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så man kan ikke holde rundt partneren sin selv om man er trøtt? Selvsagt kan man det. Som noen sa over her, han er bare en dårlig kjæreste.

Anonymkode: ebb26...eff

Posteren skrev: «Det er jo åndssvakt. «Sånn, da har jeg tømt meg i deg, natta»…Har heldigvis ikke hatt sex med en sånn «mann».

Jeg prøvde å forklare hvorfor menn kan være trøtt etter samleie.

Personlig så er jeg veldig for kos og nærhet, men akkurat etter sex så er man ofte svett og klam. Da synes jeg at det er godt med litt avstand med mindre det er -20C på soverommet.

Anonymkode: fcc45...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange kjærester og sex med mange andre i tillegg, og jeg har ALDRI opplevd en mann som ikke holder rundt meg eller koser litt etter sexen. 

Jeg skjønner virkelig ikke dere som skriver at det er vanlig og at menn er sånn. Jeg hadde blitt utrolig lei meg om jeg møtte en sånn mann, så jeg skjønner deg godt, Ts. Fortell det til ham, forhåpentligvis prøver han å komme deg litt i møte.

Anonymkode: 17511...c1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir slutt mellom meg og min mann så er det synd på den dama som får han etter meg. For jeg HATER kos etter sex. Jeg snur meg rett etter sex. Ikke glad i klemmer. Så han er vant med at her er det ikke mye kosing. 

Anonymkode: cd6a4...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis det blir slutt mellom meg og min mann så er det synd på den dama som får han etter meg. For jeg HATER kos etter sex. Jeg snur meg rett etter sex. Ikke glad i klemmer. Så han er vant med at her er det ikke mye kosing. 

Anonymkode: cd6a4...4b3

Det er nok variasjon hos kvinner også på dette feltet. Som jo du er et eksempel på. Her i huset har vi sex hver kveld før leggetid. Hverdagssex, kaller jeg det. Det er opplagt at vi derfor ikke alltid kan legge lista så høyt når det gjelder romantikk og after care. Hadde lista vært høy på dette området hadde vi antakelig ikke giddet ha sex så ofte. Det hadde blitt for (tid)krevende i en ellers travel hverdag. Men jeg vil nok si at 1-2 ganger av den ukentlige sexen involverer den type omsorg som er beskrevet i TS. Nå vil jeg ikke gi råd om tilsvarende til TS, da hun er i startfasen av parforholdet. Da gjelder litt andre «regler» enn for oss etablerte, tenker jeg. 

Endret av Topper og daler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dårlig kjæreste eller fordi vi ikke klarer å kommunisere ? jeg er redd for å si noe til han for å såre han. 

Anonymkode: 272a2...6ee

Da er forholdet utrygt i tillegg. Dette kommer ikke til å vare. Det blir heller ikke bedre. 

Anonymkode: 86e46...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter et langt forspill og masse sex... Nei, da vil jeg ligge på rygg å tørke balla.. Det er godt å "evalurere" det vi nettopp gjorde, da blir vi bedre til neste gang. Så vi koseprater og nusser på hverandre.. men å ligge tett inntil hverandre, blir for klamt mellom to glovarme kropper☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte faktisk tenke meg om hva vi gjør 😅 

Det er iallefall ingen regler eller krav på den fronten. 

Vi kysser litt.. umiddelbart etter orgasme ligger vi på rygg en liten stund og bare lander, da tar han foten/beinet sitt bort på min og koser på meg med foten sin..

Han finner også hånden min.. stryker på meg, holder meg i hånden eller at vi bare ligger med lillefingeren krøllet inn i den andres lillefinger 😅 

Etter en liten stund drar han som regel frem mobilen om det er kveldstid 😅😅😅😅😅 

Da kan jeg ligge inntil han på siden, la brystene hvile på armen hans. Enten leser vi nyhetene sammen på mobilen hans eller bare scroller på noe.. 

Om det er sex midt på dag i lunsjen på jobb så ligger jeg i armene hans 10 minutter før vi må tilbake på jobb.

Anonymkode: 7cecc...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker?

Anonymkode: 272a2...6ee

Kanskje forrige han hadde sex med er som meg? Eller han er som meg?

Jeg fikser ikke «kos» «pjusking» osv. i hvert fall ikke om jeg er svett og sliten. Får generelt noia om en fyr skal drive å pjuske, kose, ligge i skje osv🥵

Etter sex vil jeg bare sove. Ikke skravle og kose. 

Anonymkode: 610f1...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke orket det. Ville følt meg avvist, som ett sexverktøy, og blitt usikker på om den andre hadde riktige følelser for meg på lengre sikt. Sikkert mange menn som er sånn,men det er fryktelig kald oppførsel da og ikke noe jeg ville ønsket i ett forhold..

Anonymkode: 8fd45...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger noe så må du si ifra. Kan hende dere har ulike behov, men kan møtes litt på midten :)

Anonymkode: 7edef...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sikkert mange menn som er sånn

Det er jo flere kvinner her inne som sier at de også er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner vil ha aftercare, menn vil ikke. Hvem skal få viljen sin? Er det alltid kvinner? 

Anonymkode: fd081...e2b

Dette er det ikke hold i. Her i huset er det hun som ikke bryr seg etterpå.

Anonymkode: 8e441...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...