Gå til innhold

Kona reagerer på at jeg onanerer på jobb, i bilen osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/22/2024 at 5:12 PM, AnonymBruker said:

Og vasker hender. Tenk, mannen har runket, ikke vasket hender og gir det et dokument. Æsj. Det var liksom ikke nok at mange driter I å vaske hender etter å ha vært på dass, og nå dette ...

Anonymkode: 4d5d1...9bf

Det er vel egentlig bedre da...

Skulle jeg mottatt et dokument fra en dame som ikke hadde vasket hendene så ville jeg satt med pris på om hun nettop hadde fingret seg enn nettop vært på dass 😅

Anonymkode: 3b4eb...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men, ja, det hadde vært moro å vite mer om dette. Ikke på individnivå, men på gruppenivå. Men likevel, min mannlige fastlege? Hun i kassa på Kiwi? Helsesykepleier på helsestasjon? Hun i barnevernet? Gjør de som jeg? Ja, runker fastleger, kassadamer, helsesykepleiere, barnevernsansatt?? Noen som tør å si noe om det?

Jeg har hatt mine utfordringer med barnevernet, og lurer på deres kompetanse og vurderinger.

Anonymkode: 931ec...061

Tenker du at kompetansen de har i yrket sitt henger sammen med om de onanerer eller ikke?

Anonymkode: d91db...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen her er jo ikke at du onanerer, men at du gjør det på offentlige steder (altså; På jobb?!?? Tuller du med meg??? 🤢 Og i bilen??)

Så her forstår jeg 100% at kona di reagerer, men du kan selvsagt runke så mye du vil innenfor ditt eget hjem (altså et sted hvor det er null risiko for at noen intetanende kan se deg, og som ikke er på arbeidsplassen din…)

Anonymkode: 80a35...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at kona di reagerer på at du runker er nok bare fordi det er en påminnelse for henne at hun innerst inne har dårlig samvittighet, og vet med seg selv at dere burde ha et bedre sexliv. Men siden hun ikke vil, blir den dårlige samvittigheten til sinne fordi hun vil skyve det bort og det går utover deg. 

Du har rett på din egen seksualitet, og det kan ingen ta fra deg. Du kan runke så mange ganger du vil uten at hun har noe med det. Slutt og opplys hun om det hvis du gjør det. Ellers så vil jeg nok si at når dette er holdningene hennes, hun har mistet tenningen og at hun ikke akkurat virker villig til å jobbe med saken- så burde du gå. Mest sannsynlig er hun med deg nå bare fordi du er det trygge. Du er ikke lykkelig, hun er ikke lykkelig. Noen av dere må innrømme det først. 

Sender en varm klem. 

Anonymkode: 6dce3...3c5

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på at hun kjenner til runkevanene dine. Hun burde ikke spør, og du burde ikke svart. 
Noen ting er greit å ikke vite om hverandre, rett og slett.

Anonymkode: a28ad...068

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 15.24):

Vi er gift, har barn en helt normalt liv, men hun vil ikke ha / liker ikke sex. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det med hun er sliten, har ikke lyst, klokka er mange, må tidlig opp osv. Vi har sex max en gang i mnd, og da er er det ikke henne som spør, hun kjenner ingen lyst eller behov, men om alt klaffer så blir hun med på sex når jeg spør. Men, jeg kan jo ikke mase, så spør bare en gang i mellom, og får jo da som oftes avslag.

Jeg vil ikke bryte opp famiiien, men har jo sex drive så jeg runker. Jeg runker ikke i senga ved siden av henne for da blir hun sur osv. Jeg har derfor en «løsning» det jeg runker på jobb eller i bilen. Kona synes dette er helt sinnsykt og reagerer på at jeg ikke bare kan vente til hun er klar, men jeg kan ikke gå 1, 2 eller 3.4 uker å vente??? Jeg får «ballespreng» og blir mutt, ufokusert og sur. Hun sier jeg bare skal skjerpe meg. Hun bare forstår ikke hvorfor det er så viktig med sex. Jeg runker 1-3 ganger i uken og tenker det er ganske normalt. Hun har svært lav sexlyst og jeg klarer ikke å få henne til å forstå at det er vanskelig å være gift men en dame du elsker, og få så lite sex. Hun er råpen og sexy, og selv etter mange år sammen tenner jeg på henne.

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. Blir utrolig glad for innspill her siden jeg egentlig er forferdelig frustrert. Når jeg tar opp det med henne så er svaret at vi har vært så lenge sammen at om det faktisk var et problem så burde jeg gjort noe mer det for mange år siden og gått fra henne. Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

 

 

Anonymkode: a9a0b...f5a

Kona di er en dritt! Du er helt normal!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet med å runke på jobb et par ganger i uka? Én ting er om man blir tatt, selvfølgelig. Men på do, og om det ikke tar lang tid? Det store flertallet av arbeidstakere bruker tjue minutter i uka på noe som er unødvendig for jobben, det er jeg villig til å vedde på.

Anonymkode: d321a...9d6

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 16.37):

Men et spørsmål som er helt sentralt, er  om den sexen dere har gir henne orgasme? Veldig merkelig, men mennene som skriver om slike problemer forteller aldri det. Hvis det gir lange, mange orgasmer, tror jeg det er lettere å ha lyst til å gjøree det igjen.

Anonymkode: cbfb2...934

Veldig fascinerende at ingen svarer på denne. Men typisk. Jeg leste en gang et svar fra Frode Thuen i Aftenposten hvor en kvinne var lei seg for manglende sexlyst. Det kom frem i innlegget at hun i løpet av de ti årene hun hadde vært gift ALDRI hadde fått orgasme med mannen. Det ignorerte Thuen fullstendig og skrev side opp og ned om hva hun kunne gjøre for å få mer lyst og det var oj så viktig for den stakkars mannen hennes. 

Jeg synes jeg ser det samme svaret til en mann som hadde vært sammen med en kvinne i TI ÅR uten å få en eneste orgasme. Hver gang han var i nærheten av å komme, stoppet sexen... Sannsynlig? Tror ikke det. 

Anonymkode: d848b...d35

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er problemet med å runke på jobb et par ganger i uka? Én ting er om man blir tatt, selvfølgelig. Men på do, og om det ikke tar lang tid? Det store flertallet av arbeidstakere bruker tjue minutter i uka på noe som er unødvendig for jobben, det er jeg villig til å vedde på.

Anonymkode: d321a...9d6

Helt enig. Så mange her som reagerer på at han runker på jobb, men det kan jo godt hende det kun foregår på toalettet. Hva er egentlig galt med det? Da det helt privat og man vasker hendene etterpå (forhåpentligvis).

Anonymkode: d97d4...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er problemet med å runke på jobb et par ganger i uka? Én ting er om man blir tatt, selvfølgelig. Men på do, og om det ikke tar lang tid? Det store flertallet av arbeidstakere bruker tjue minutter i uka på noe som er unødvendig for jobben, det er jeg villig til å vedde på.

Anonymkode: d321a...9d6

Gøy å skulle gå på do når lukta av sæd ligger i lufta i det vinduløse rommet. 

Anonymkode: 53638...1a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Gøy å skulle gå på do når lukta av sæd ligger i lufta i det vinduløse rommet. 

Anonymkode: 53638...1a8

Det er jo TS det er synd på her. Gøy å skulle gå på dass for å runke når lukta av bæsj ligger i lufta.

Anonymkode: 833f0...950

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gøy å skulle gå på do når lukta av sæd ligger i lufta i det vinduløse rommet. 

Anonymkode: 53638...1a8

Hvis sæden din lukter så sterkt, bør du ta en tur til legen.

Anonymkode: d91db...c4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som kona har så sterkt ønske om å ha sex. Kan aldri tenke meg at detaljer rundt runking øker lysten :ler:

Anonymkode: 56949...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Veldig fascinerende at ingen svarer på denne. Men typisk. Jeg leste en gang et svar fra Frode Thuen i Aftenposten hvor en kvinne var lei seg for manglende sexlyst. Det kom frem i innlegget at hun i løpet av de ti årene hun hadde vært gift ALDRI hadde fått orgasme med mannen. Det ignorerte Thuen fullstendig og skrev side opp og ned om hva hun kunne gjøre for å få mer lyst og det var oj så viktig for den stakkars mannen hennes. 

Jeg synes jeg ser det samme svaret til en mann som hadde vært sammen med en kvinne i TI ÅR uten å få en eneste orgasme. Hver gang han var i nærheten av å komme, stoppet sexen... Sannsynlig? Tror ikke det. 

Anonymkode: d848b...d35

Alle har ansvar for sin EGEN seksualitet, også kvinner!

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gøy å skulle gå på do når lukta av sæd ligger i lufta i det vinduløse rommet. 

Anonymkode: 53638...1a8

Betre enn lukt av bæsj. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo TS det er synd på her. Gøy å skulle gå på dass for å runke når lukta av bæsj ligger i lufta.

Anonymkode: 833f0...950

👍

Anonymkode: 52d79...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 17.22):

3. Hvordan er arbeidsfordelingen i hjemmet? Gjør du din andel husarbeid, vasking, handling, planlegging og følger opp barn? Eller gjør du det du vil, og så må hun gjøre alt det andre?

Selvfølgelig måtte dette fjaset komme. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne som sammen med kjæresten min har ett godt sexliv, vi har ofte sex og begge to nyter. Alikvel onanerer jeg innimellom, og regner med at han runker. Helt normalt og ikke noe den andre burde legge seg oppi, såfremt det ikke går utover sexlivet (at man velger "sex med seg selv" fremfor med partneren) tenker jeg. 

Anonymkode: f66c6...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at hun reagerer når du gjør det på jobben og i bilen. Det er ganske så offentlig.. 

Hadde vel vært bedre om du heller hadde gjort det hjemme i dusjen f.eks.? Eller gjort det når hun ikke er hjemme hvis hun ikke syns det er greit at du gjør det ved siden av henne.

Anonymkode: 8acea...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo du har valgt veldig spesielle steder og runke på, så skjønner godt om hun reagerer på det. Hvorfor gjør du det ikke hjemme? Dere er vel ikke i samme rom hele tiden? Hvis dette vedvarer, skal du da fortsette og ronke på jobb? Er du attraktiv nok til og finne deg en elskerinne du enten kan besøke eller ta inn på hotell med? Skjønner du tenner på kona di, men hun tenner ikke på  deg så den biten er kjørt for nå  , så er det mulig og finne noen andre som du tenner på og som tenner på deg? 

Anonymkode: 5081b...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske nasty egentlig, du kan gjøre det i dusjen som vanlige folk

Anonymkode: c2889...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis sæden din lukter så sterkt, bør du ta en tur til legen.

Anonymkode: d91db...c4f

Jeg har skikkelig dårlig luktesans men selv jeg klarer å lukte kjønssafter. Det er en veldig spesiell lukt.

Forskjellen er at vi damer vasker dassen hvis vi ikke klarer å holde oss fra å runke så det spruter på jobb.

Anonymkode: 53638...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...