Gå til innhold

Kona reagerer på at jeg onanerer på jobb, i bilen osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok, om det er så vanlig å runke i ekteskap, hvor og når gjør man det? 

Anonymkode: a9a0b...f5a

Jeg er kvinne og min mann har mindre sexlyst enn meg, selv om han ikke vil innrømme det. Jeg er HELDIG om jeg får sex en gang i måneden. Sist var rundt jul. 
 

Jeg onanerer på badet eller i dusjen. Vi er også en familie på 5 og jeg dusjer da så lenge jeg vil. Ingen rasjonering på vann hos oss. Eller så later jeg som om jeg er på toalettet. Ingen står å hamrer på døren hvis jeg ber om fred for å gå på do. 

Anonymkode: 5b3e3...f98

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (14 minutter siden):

Har hun aldri hatt sexlyst? Hvis hun bruker hormonprevensjon, så be henne ta en pause og se om sexlysten kommer tilbake. Mange mister totalt sexlysten av hormoner.

Nettopp. Jeg har hørt flere menn klage på at kjerringa har null lyst, samtidig som de ikke ønsker å sterilisere seg eller bruke kondom. Fravær av sexlyst og dårlig humør er de vanligste bivirkningene av hormonell prevensjon. Vil du ha sex, TS, så sørg for prevensjon SELV.

Anonymkode: 4d5d1...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Jeg har hørt flere menn klage på at kjerringa har null lyst, samtidig som de ikke ønsker å sterilisere seg eller bruke kondom. Fravær av sexlyst og dårlig humør er de vanligste bivirkningene av hormonell prevensjon. Vil du ha sex, TS, så sørg for prevensjon SELV.

Anonymkode: 4d5d1...9bf

Jeg er sterilisert, og hun vil ikke hormoner pga kreftfaren. Hun går altså ikke på p piller eller hormoner for overgangsalder. Husker ikke hva det heter. Hun tar ingenting. Hun bare vil ikke, tenner ikke, orker iike osv.  Hun påstår hun elsker meg, men jeg er usikker på det egentlig. Mon tro om ikke det er mest praktisk med en som betaler huset, fikser unger og hus.

Anonymkode: a9a0b...f5a

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sterilisert, og hun vil ikke hormoner pga kreftfaren. Hun går altså ikke på p piller eller hormoner for overgangsalder. Husker ikke hva det heter. Hun tar ingenting. Hun bare vil ikke, tenner ikke, orker iike osv.  Hun påstår hun elsker meg, men jeg er usikker på det egentlig. Mon tro om ikke det er mest praktisk med en som betaler huset, fikser unger og hus.

Anonymkode: a9a0b...f5a

Det er nok mest praktisk. Hun er som min eksmann. Til og med der vi sto der med separasjonspapirene i hånden, han gråt og ønsket at vi prøvde en gang til, kunne han ikke love meg at han noen gang ville få lyst på meg igjen. Han var ikke aseksuell, for uka etterpå plukket han med seg ei dame fra byen for en ONS.

Anonymkode: 4d5d1...9bf

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Vi er gift, har barn en helt normalt liv, men hun vil ikke ha / liker ikke sex. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det med hun er sliten, har ikke lyst, klokka er mange, må tidlig opp osv. Vi har sex max en gang i mnd, og da er er det ikke henne som spør, hun kjenner ingen lyst eller behov, men om alt klaffer så blir hun med på sex når jeg spør. Men, jeg kan jo ikke mase, så spør bare en gang i mellom, og får jo da som oftes avslag.

Jeg vil ikke bryte opp famiiien, men har jo sex drive så jeg runker. Jeg runker ikke i senga ved siden av henne for da blir hun sur osv. Jeg har derfor en «løsning» det jeg runker på jobb eller i bilen. Kona synes dette er helt sinnsykt og reagerer på at jeg ikke bare kan vente til hun er klar, men jeg kan ikke gå 1, 2 eller 3.4 uker å vente??? Jeg får «ballespreng» og blir mutt, ufokusert og sur. Hun sier jeg bare skal skjerpe meg. Hun bare forstår ikke hvorfor det er så viktig med sex. Jeg runker 1-3 ganger i uken og tenker det er ganske normalt. Hun har svært lav sexlyst og jeg klarer ikke å få henne til å forstå at det er vanskelig å være gift men en dame du elsker, og få så lite sex. Hun er råpen og sexy, og selv etter mange år sammen tenner jeg på henne.

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. Blir utrolig glad for innspill her siden jeg egentlig er forferdelig frustrert. Når jeg tar opp det med henne så er svaret at vi har vært så lenge sammen at om det faktisk var et problem så burde jeg gjort noe mer det for mange år siden og gått fra henne. Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

 

 

Anonymkode: a9a0b...f5a

Du burde gå fra henne før du er helt ødelagt.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

 

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. 

 

 

Anonymkode: a9a0b...f5a

Altså... er du et dyr? Har du INGEN kontroll på dine egne lyster? 
Skjerpings!!

Anonymkode: 9e552...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså... er du et dyr? Har du INGEN kontroll på dine egne lyster? 
Skjerpings!!

Anonymkode: 9e552...aa8

Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intence skrev (4 minutter siden):

Hva mener du?

Vi mener at på jobb så jobber man. 

Anonymkode: 4d5d1...9bf

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder. Det er like mye din seng, runk der om du vil. Ellers kan du ikke runke i dusjen, på do, mens du er alene hjemme osv? Og må du informere henne når og hvor du runker?

Anonymkode: b1131...1d2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skill deg. Så får du et sexliv igjen.

Anonymkode: 036b9...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må si at dette hørtes utrolig trist ut, ts. Selv så hadde jeg ikke taklet å bo sammen med en partner som ikke ønsker å ha sex med meg. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Vi er gift, har barn en helt normalt liv, men hun vil ikke ha / liker ikke sex. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det med hun er sliten, har ikke lyst, klokka er mange, må tidlig opp osv. Vi har sex max en gang i mnd, og da er er det ikke henne som spør, hun kjenner ingen lyst eller behov, men om alt klaffer så blir hun med på sex når jeg spør. Men, jeg kan jo ikke mase, så spør bare en gang i mellom, og får jo da som oftes avslag.

Jeg vil ikke bryte opp famiiien, men har jo sex drive så jeg runker. Jeg runker ikke i senga ved siden av henne for da blir hun sur osv. Jeg har derfor en «løsning» det jeg runker på jobb eller i bilen. Kona synes dette er helt sinnsykt og reagerer på at jeg ikke bare kan vente til hun er klar, men jeg kan ikke gå 1, 2 eller 3.4 uker å vente??? Jeg får «ballespreng» og blir mutt, ufokusert og sur. Hun sier jeg bare skal skjerpe meg. Hun bare forstår ikke hvorfor det er så viktig med sex. Jeg runker 1-3 ganger i uken og tenker det er ganske normalt. Hun har svært lav sexlyst og jeg klarer ikke å få henne til å forstå at det er vanskelig å være gift men en dame du elsker, og få så lite sex. Hun er råpen og sexy, og selv etter mange år sammen tenner jeg på henne.

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. Blir utrolig glad for innspill her siden jeg egentlig er forferdelig frustrert. Når jeg tar opp det med henne så er svaret at vi har vært så lenge sammen at om det faktisk var et problem så burde jeg gjort noe mer det for mange år siden og gått fra henne. Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

 

 

Anonymkode: a9a0b...f5a

Hvorfor må du fortelle henne det? :paff:

Endret av Ditzy Doo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du onanerer på offentlige steder er faktisk ganske motbydelig. Hadde jeg fått vite at min partner onanerte «overalt» ville det vært ekstremt turn-off.

Så tre ting.

1. Onaner kun private steder der du helt sikkert ikke møter noen og kan opprettholde normal hygiene.

2. Ikke diskuter onaneringen din med kona. Hun trenger ikke vite, og hun bør ikke kontrollere..

3. Hvordan er arbeidsfordelingen i hjemmet? Gjør du din andel husarbeid, vasking, handling, planlegging og følger opp barn? Eller gjør du det du vil, og så må hun gjøre alt det andre?

Anonymkode: 1ac63...8f8

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok valgt et annet sted enn jobben, men det andre du skriver synes jeg virker greit. Hun kan ikke forvente av deg at du skal ignorere egen sexlyst i x-antall uker, og at det da kun skal stå på henne og når hun er klar. Jeg sliter selv med ekstrem lav sexlyst, kjenner sjelden på det, og samboer er jo den som lider som følge av det. Han ønsker egentlig ikke å ta seg en runk, synes det er kjedelig, men jeg oppfordrer han til det - han trenger jo å dekke sine behov også. Veldig rart at kona di reagerer på dette. 

Anonymkode: 8b756...b4a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er sterilisert, og hun vil ikke hormoner pga kreftfaren. Hun går altså ikke på p piller eller hormoner for overgangsalder. Husker ikke hva det heter. Hun tar ingenting. Hun bare vil ikke, tenner ikke, orker iike osv.  Hun påstår hun elsker meg, men jeg er usikker på det egentlig. Mon tro om ikke det er mest praktisk med en som betaler huset, fikser unger og hus.

Anonymkode: a9a0b...f5a

Men et spørsmål som er helt sentralt, er  om den sexen dere har gir henne orgasme? Veldig merkelig, men mennene som skriver om slike problemer forteller aldri det. Hvis det gir lange, mange orgasmer, tror jeg det er lettere å ha lyst til å gjøree det igjen.

Anonymkode: cbfb2...934

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke driver med blotting eller utroskap så er vel en runk i private omstendigheter helt ok. 
 

Om hun skal ha nerve til å si noe på det så får du foreslå sexolog eller parterapi. Enn om du skal leve i et tilnærmet sexfritt forhold resten av livet? 
 

 

Anonymkode: 25162...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du tørker opp etter deg

Anonymkode: 3d671...1d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. En ting er et sexløst ekteskap, men en partner som skal nekte med å tilfredsstille meg selv? Der går grensen. 

Anonymkode: c7b19...984

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kona di har rett til å diktere ditt private sexliv. Skal hun både nekte å ha sex, og i tillegg også nekte deg å runke? Det er absurd.

Å runke på jobb og i bil høres greit ut for meg, så lenge du er sikker på å ikke bli oppdaget eller avslørt. Regner ikke med at du fører timer for de 10 minuttene det tar, mwn gjør det i lunsjen eller utenom arbeidstid.

I tillegg må du jo være påpasselig med hygienen og at ikke blir noe flekker eller kliss.

Jeg er kvinne så jeg vet ikke hvor hyppig det er vanlig å runke for menn. Jeg vet at min mann gjør det, men ikke hvor eller hvor ofte. Der er rett og slett ikke min business, og jeg bryr meg ikke.

Det er ikke greit av kona di å oppføre seg sånn. Jeg er også plaget med lav sexlyst,  men jeg ønsker å ha oftere lyst, og det vet mannen min. Sammen gjør vi det vi kan for å legge tilrette for mer lyst. Jeg har blitt mye mer direkte når jeg forklarer hva jeg vil ha. Og han setter pris på at jeg prøver, og blir ikke furten hvis jeg ikke klarer å bli kåt. Det er uansett godt å bare ligge inntil hverandre naken.

Jeg lurer litt på hvordan dere prater om dette. Hva sier hun selv om hvorfor lysten er lav og hva dere kan gjøre for å endre på det?

Anonymkode: 20edb...b21

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det vanlig for en kvinne å ha lyst på sex og tenne på sin parter etter to barn og 15 år sammen? Dama mi ville ha sex frem til første barn, og etter det ble sex bare vanskelig for henne tror jeg. Flere grunner til det, men tror sex  for henne handler om å lage barn for når hun ville ha barn nr 2 få hadde vi sex flere ganger i måneden, men nå kan det jo går tre nåneder i mellom hver gang. Jeg kjenner at det er nedtur å skrive at sex flere ganger i måneden liksom er bra, men nå flere år etterpå så har jeg liksom gitt opp selv også. Vi er vel kanskje mest bare venner siden hun heller ikke vil andre ting

Anonymkode: a9a0b...f5a

Jeg hadde sexlyst og tente på min mann etter to barn og 15 år sammen. Det vedvarte til vi hadde vært sammen i 25 år. Da kom jeg i overgangsalderen, og all sexlyst (også onanering) forsvant. Nå har vi bare sex en gang i uken. Aldri på mitt initiativ.

Anonymkode: f8cba...13b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...