AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #61 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du som er så uendelig mye klokere, fortell meg når tenåringen min drikker. De kveldene han sitter foran skjermen? Eller de andre kveldene han sitter foran skjermen? På skolen? Eller på deltidsjobben? Eller kanskje på bussen hjem fra skolen? Der har vi det. Han har sikkert en snerten liten lommelerke med konjakk på innerlomma, den lille røveren. Anonymkode: 070ee...f10 Selvsagt ka. Man drikke foran skjermen Anonymkode: 7d2e6...63e
AllahBallah Skrevet 22. april 2024 #62 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eller så tror foreldrene at ungdommen ikke drikker🤔for meg virker det som alle tror på ungdommen når di sier di ikke drikker, å ungdom lyver aldri🤭Har selv snakket med foreldre som sier at deres ungdom heldigvis ikke drikker, men har selv kjørt di hjem når jeg har hentet min ungdom som var beruset, å ja, deres ungdom var å beruset. mi begynte å drikke når hun var 16, hun er nå 18, ungdom er ikke som vi var, vi drakk i helgene, ungdommer i dag skaffer drikke til skidager på skolen, sitter på formiddagen å drikker i skogen, drar hjem på kvelden å er ædru, mi når hun var 16 måtte ha festene hjemme, jeg hadde kontroll på alle jenter, som uansett ville dratt en annen plass å bli full, jeg kunne passe på at di ikke drakk for mye, å kunne ha oppsyn med di gjennom natta. Di drakk seg fulle 1 gang, spydde hele kvelden, å etter det var det stopp, di hadde fester, drakk alkohol, men var med sine fulle fem. å vekket di alltid tidlig dagen etter🤭mi har i hvertfall sagt hun hadde drukket mye mer og oftere om jeg hadde vært strengere, har ei på 18 som ikke drikker ofte og hun stopper før hun blir beruset, jeg drikker sjeldent så har nok lært noe hjemmefra også. Kan noen gang ta et glass øl til maten, men aldri mer enn det Anonymkode: 3cc1f...643 Ja, det kan selvfølgelig være at foreldrene ikke vet om det. Men det gjør ingenting med det faktum at en del ungdom faktisk velger å ikke drikke.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #63 Skrevet 22. april 2024 Som mor til 3 tenåringer, så ser jeg at de drikker mye mindre en hva vi foreldre gjorde. Kan gå mange uker mellom hver gang han på 19 er ute. Jeg vet at 17-åringen har drukket. Anonymkode: 5b965...9da
Mt3 Skrevet 22. april 2024 #64 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvsagt ka. Man drikke foran skjermen Anonymkode: 7d2e6...63e Helt klart en av de som tjener penger på å streame at de drikker 🙃🤪
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #65 Skrevet 22. april 2024 Mt3 skrev (1 minutt siden): Helt klart en av de som tjener penger på å streame at de drikker 🙃🤪 Hvorfor må man streame? Anonymkode: 7d2e6...63e
Mt3 Skrevet 22. april 2024 #66 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor må man streame? Anonymkode: 7d2e6...63e Sorry, blogger eller legger ut YouTube videoer da Er ikke det det nye store på nett nå da
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #67 Skrevet 22. april 2024 Eldste begynte å smake litt og gå på fester da han var 17. Yngste er 16 og har ingen interesse for fest og alkohol- han har ikke drukket enda. Anonymkode: 270a4...780
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #68 Skrevet 22. april 2024 Anonymus Notarius skrev (På 21.4.2024 den 18.51): Og hvordan kunne moren din unngå å få med seg det? Det var ikke spesielt vanskelig. Folk her inne er fryktelig naive, er det mulig. Er bare å holde lav profil, ikke si så mye, fjerne ånden og ta seg litt sammen. Dessuten flytta jeg ut tidlig. Da ble det enda enklere. Anonymkode: 00f98...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #69 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det var ikke spesielt vanskelig. Folk her inne er fryktelig naive, er det mulig. Er bare å holde lav profil, ikke si så mye, fjerne ånden og ta seg litt sammen. Dessuten flytta jeg ut tidlig. Da ble det enda enklere. Anonymkode: 00f98...dfd Det er så dumt å kalle andre naive fordi de sier de stoler på ungdommene sine.. Jeg kjenner barna mine, og stoler på de 200%. Anonymkode: 269a7...d3c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #70 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det var ikke spesielt vanskelig. Folk her inne er fryktelig naive, er det mulig. Er bare å holde lav profil, ikke si så mye, fjerne ånden og ta seg litt sammen. Dessuten flytta jeg ut tidlig. Da ble det enda enklere. Anonymkode: 00f98...dfd Noen av oss vet. Det handler ikke om å være naiv. Det er jeg slettes ikke. Jeg har en god dialog med ungdommen og han er av de guttene som bare sitter hjemme, uten om skole og jobb. Jeg ville heller hentet 17 åringen lett brisen på fest, fremfor å ha en som ikke har noen å være sammen med. Anonymkode: a7aeb...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #71 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det var ikke spesielt vanskelig. Folk her inne er fryktelig naive, er det mulig. Er bare å holde lav profil, ikke si så mye, fjerne ånden og ta seg litt sammen. Dessuten flytta jeg ut tidlig. Da ble det enda enklere. Anonymkode: 00f98...dfd Noen vet hvordan ting. Ingenting med å være naiv. Her så er ho på 17 ikke ute på noe etter skole eller i helger. Er ho på nor så er ho på verkstedet å skrur bil. Eller på jobb Han eldste jobber og dermed avhengig av bil. Han skjønner ikke vitsen med å drikke. Han syns det er mer gøy å jobbe,skru bil, dra å fiske eller jakte. Og som han sier alkohol når en kjører eller jakter eller er i båt hører sammen Anonymkode: 6fd94...1e9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #72 Skrevet 23. april 2024 Ut fra hva jeg vet, var han 17. Men kan jo ha skjedd før. Aldri mye fest i gjengen hans. De var opptatt av idrett og prestasjoner. Selv var jeg 15 da det startet for fullt, med hjemmefester og fest på lokalet. Nå drikker jeg ikke alkohol i det hele tatt pga helseproblemer. Anonymkode: cd092...329
DildoShwaggins Skrevet 23. april 2024 #73 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Noen vet hvordan ting. Ingenting med å være naiv. Her så er ho på 17 ikke ute på noe etter skole eller i helger. Er ho på nor så er ho på verkstedet å skrur bil. Eller på jobb Han eldste jobber og dermed avhengig av bil. Han skjønner ikke vitsen med å drikke. Han syns det er mer gøy å jobbe,skru bil, dra å fiske eller jakte. Og som han sier alkohol når en kjører eller jakter eller er i båt hører sammen Anonymkode: 6fd94...1e9 Fornuftig gutt ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #74 Skrevet 23. april 2024 Ja, men ikke så ofte som jeg gjorde 🙈 Er helt åpen om det også, så jeg vet alltid hvor hun er og hva hun drikker. Har ikke bedt om denne infoen selv, så det er helt frivillig. Kjæresten er viktigere enn fest der i gården. Anonymkode: 8cff1...543
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #75 Skrevet 23. april 2024 DildoShwaggins skrev (37 minutter siden): Fornuftig gutt ❤️ Skulle stå hører ikke sammen🙈 Husker da han skøyt første elg og de eldre kara kom med dramen. Gutten sa pent nei. Sa rett ut jakt og alkohol ska en ikke ha. Da helte de dramen over hodet på ham i stede. Anonymkode: 6fd94...1e9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #76 Skrevet 24. april 2024 Selvsagt, det er jo kult, kjøper cider til henne Anonymkode: 5269d...6f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå