Gå til innhold

Hva er de mest usjarmerende trekk hos folk?

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Å ville krangle..

Anonymkode: fa637...b30

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som absolutt skal skyte uhemmet av seg selv. For eksempel hvis de tilbyr kake (eller andre søtsaker) til enkelte familie-medlemmer. Men ikke til noen andre i familien, og så kan de godte seg over at de selv får noen godsaker - samtidig som andre ikke får noe som helst. Men likevel er de visstnok "ufattelig snille" fordi de tilbyr kake eller noe til andre. Selv om det til syvende og sist er noen andre som betaler for disse tingene. Eller hvis de spiser for eksempel peanøtter eller andre ting som noen andre ikke liker en gang, så kan de selvfølgelig spørre vil du ha? vil du ha? vil du ha? hele forbanna tiden. Dermed kan de jo fremstå som en helt fantastisk person ( i alle fall i deres egne øyne) samtidig som de aldri behøver å risikere å faktisk gi fra seg en forbanna dritt.    

Eller de kan gå over deler av gulvet med en kost, noe ingen andre ville lagt merke til en gang hvis det ikke hadde vært for at de skryter uhemmet av seg selv - og hva de har gjort. Alle andre ville jo selvfølgelig gjort dette ordentlig, med støvsuging og / eller faktisk vaske gulvet. En haug med andre situasjoner også. Men dersom noen andre nevner hvor forbanna idiotiske de faktisk fremstår som når de holder på sånn. så risikerer man vel å bli anklaget for å være "bortskjemt" eller noe. 

Anonymkode: 3db62...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogant, nekter å ta ansvar for egne handlinger, skylder alt på andre primært deg, latterliggjør og håner, og snur om til å være offeret når reaksjonen kommer så du føler deg som en drittsekk. Min eks. 

Anonymkode: 6d86d...4b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 21.12):

Folk som skal fortelle deg hva du egentlig mener. Veldig utbredt på kg.

Anonymkode: 59152...b97

"Så du mener"- innlegg.

Anonymkode: 0908b...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- de som " traumerdumper" folk rundt seg og i sosiale  medier. Aldri deres feil heller. Skylder på andre for sin egen elendighet. Alltid bitter . 

- medvindsfolk. De holder seg vekk når det skjer noe negativt  i livet ditt.(dødsfall/ brukken fot)Men når det er tid for fest og moro..da kommer de.

'

Anonymkode: 907d0...c6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/21/2024 at 9:33 PM, AnonymBruker said:

Å ville krangle..

Anonymkode: fa637...b30

Ja, igjen faller tankene merkelig nok til kg... 😅 i det siste har jeg vært borti noen som mener det bare er lov å sitere hvis man argumenterer mot. "Hvorfor siterer du meg", "det var jo akkurat det jeg sa", osv. Tenk å lage krangler selv av enighet. 😅

9 minutter siden, AnonymBruker said:

"Så du mener"- innlegg.

Anonymkode: 0908b...488

Som regel mer bastant enn det, "du lyver, for det viser forskning jeg fant på youtube om hva kvinner egentlig mener". 

Anonymkode: 59152...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende mange som svarer gjerrig her. Kan ikke huske å ha møtt så mange gjerrige mennesker i mitt liv, men kanskje det er fordi jeg ikke forventer at andre skal gi meg noe som er deres? 🤔

Kan noen gi meg et eksempel på hva en såkalt gjerrig person kan finne på? 

Anonymkode: 802c1...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 7 dødssyndene er ennå aktuelle i 2024 🙃

• hovmod (inanis gloria eller superbia)
  • grådighet (avaritia)
  • utukt (luxuria)
  • misunnelse (invidia)
  • fråtseri (ventris ingluvies eller gula)
  • vrede (ira)
  • latskap (tristitia eller acedia)

Anonymkode: 193cb...068

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Overraskende mange som svarer gjerrig her. Kan ikke huske å ha møtt så mange gjerrige mennesker i mitt liv, men kanskje det er fordi jeg ikke forventer at andre skal gi meg noe som er deres? 🤔

Kan noen gi meg et eksempel på hva en såkalt gjerrig person kan finne på? 

Anonymkode: 802c1...a8a

Gjerrighet handler ikke om at jeg ikke får noe av de, men det er på en måte et personlig trekk noen har, der alt handler om at de ikke skal bruke mer enn nødvendig - om det er penger, tid osv. Gniene på alt i livet, de er veldig rigide. Kommer ikke på noen eksempler atm.

Jeg syns sånne mennesker er usjarmerende.

Endret av Iðunn
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenseløst skryt og selvopptatthet.

Fravær av refleksjonsevne, mennesker som ikke lærer av konsekvenser.

Fiksering på jantelov og misunnelse, at man trekker de kortene så fort man møter motgang eller noen er uenige med en.  

Anonymkode: b7a8e...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som må trakke på andre for å føle seg bra selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å trekke frem en enkelt ting og mange personlighetstrekk som allerede er nevnt, irriterer også meg. Skal jeg nevne noe annet, som jeg tror ikke allerede er nevnt, er det oppmerksomhetssyke og sympatifiskende personer og disse er særlig synlige på Facebook.

Anonymkode: ce172...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid har snekret en agenda med lurespørsmål

Anonymkode: 8490d...bac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rødstrupa skrev (På 21.4.2024 den 16.51):

Det værste jeg vet er mennesker som er arrogante, nedlatende  og utviser  urettferdighet, lyver, bagateliserer  og er veldig snobbete…..c’’.) Får helt fnatt av det. Hva mener du?

Enig.

Jeg får også fnatt av folk som leker stakkarslige, går inn i offerrollen når de blir konfrontert med usannheter osv.

Anonymkode: 43e3c...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å legge ting bak seg.  Ser enkelte som fortsatt er bitre over ting som skjedde for 30 år siden.  Dette er mennesker som kunne levd et helt fint liv om de klarte å l legge ting bak seg. 

Anonymkode: 5e41c...e4f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogante, kalde, kompetative, politiske korekte slimåler er det verste jeg vet.

Anonymkode: a5464...c19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogante, løgnere, svikere, dobbeltmoralister, dårlig selvinnsikt og perspektiv, sarkasme i ondsindighet, selvhevdende, bedrevitere, kverulanter, iskalde, ghosts… 

…er det jeg kommer på nå, hvorav alt er så frastøtende på meg at jeg som regel aldri kjenner personer, eller iallfall har med å gjøre eller er venner med sånne. Og ja, jeg mener hver eneste jeg skrev, og kun en av disse er ekkelt nok. Mange har flere eller alle. Det må være fælt for disse personene, og jeg syns jo synd på dem da. Betyr ikke at de kommer innenfor mine grenser.

Anonymkode: c45c6...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...