Gå til innhold

Hva er de mest usjarmerende trekk hos folk?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Det værste jeg vet er mennesker som er arrogante, nedlatende  og utviser  urettferdighet, lyver, bagateliserer  og er veldig snobbete…..c’’.) Får helt fnatt av det. Hva mener du?

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjerrighet.

Anonymkode: e28c3...c68

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogant, snobbete og bedrevitere🤯🤯

Anonymkode: 94cfe...659

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogante bedrevitere,  smålige og de som går i offerrollen.  De som tror verden kretser rundt dem, de som tolker alt i verste mening,  de uten selvinnsikt. 

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjerrighet.

Anonymkode: e28c3...c68

Dette

Anonymkode: 109fe...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid tar æren når det går bra og alltid legger skylden på andre når det går dårlig. 

Folk som ikke klarer å se ting fra andres perspektiv enn sitt eget. 

Anonymkode: 5e41c...e4f

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Rødstrupa said:

 lyver

De som lyver er i hvert fall irriterende for man kan jo ikke forholde seg til dem. 

Anonymkode: 5e41c...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som går i offerrollen og tolker alt i verste mening. De tror ofte at andre er ute etter å ta de…

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid skal ha det verre enn alle andre, som vrir enhver samtale over på dem selv, selv helt random temaer. Offer-mentalitet og uvilje til å ta ansvar for egne handlinger, men skylde på alt annet rundt istedenfor. 

Anonymkode: c888d...cbf

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som alltid tar æren når det går bra og alltid legger skylden på andre når det går dårlig. 

Folk som ikke klarer å se ting fra andres perspektiv enn sitt eget. 

Anonymkode: 5e41c...e4f

Veldig enig i dette. Av alle kvaliteter et menneske kan ha syns jeg faktisk dette er den verste. Man er totalt blottet for selvinnsikt og ydmykhet, og det går ofte hånd i hanske med arroganse også. Man har et så sterkt behov for selvhevdelse at man er blind for alle rundt seg, samt sine egne handlinger. Det er veldig rart å høre og se på, og ikke så uvanlig som en hadde håpet på. Man vil også slite med å utvikle seg videre med disse kvalitetene. Så ja, det er ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoral, gjerrighet, kverulanter, besserwissere og mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: ba6f8...10e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende selvinnsikt er roten til mer vondt. 

Anonymkode: 85c3b...3b4

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetitive folk som du merker måler alt du sier opp mot en selv og skryter uhemmet.

Gjerrighet, både på penger, men også mangel på raushet ovenfor andre. Har null problem med å be andre om hjelp eller gjøre noe på andre sin bekostning, men ber noen de om det samme så blir de irritert.

Kalkulerende mennesker som du merker analyserer alt du sier.

Folk som alltid skal gå i offerrolle 

Anonymkode: c3537...1bd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manglende selvinnsikt, selvhøytidelige, trives i offerrollen, tar ikke ansvar for sitt eget liv. Gjerrige, fremmedfiendtlige, manglende evne til å ta inn (ny) informasjon. Innser ikke at de kan ta feil.

Anonymkode: 5f8ee...f4a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kompetitive folk som du merker måler alt du sier opp mot en selv og skryter uhemmet.

Gjerrighet, både på penger, men også mangel på raushet ovenfor andre. Har null problem med å be andre om hjelp eller gjøre noe på andre sin bekostning, men ber noen de om det samme så blir de irritert.

Kalkulerende mennesker som du merker analyserer alt du sier.

Folk som alltid skal gå i offerrolle 

Anonymkode: c3537...1bd

Hva plager deg med offerrollen? Er det ingen omstendigheter hvor det er forståelig å ha en sånn mentalitet?

Anonymkode: 697f0...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrighet og narsissisme

Anonymkode: 9e1e7...dc6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som bare prater om seg selv og aldri stiller spørsmål tilbake.

Folk som avbryter og aldri lar en snakke.

Folk som gjør deg "tjenester" du ikke har bedt om for så å kreve tjenester tilbake.

Anonymkode: fc303...b20

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal fortelle deg hva du egentlig mener. Veldig utbredt på kg.

Anonymkode: 59152...b97

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva plager deg med offerrollen? Er det ingen omstendigheter hvor det er forståelig å ha en sånn mentalitet?

Anonymkode: 697f0...af6

Ikke meg du siterer, men dette er hvertfall det som plager meg med en evig offerrolle.
Er sikker mange grunner at folk har det, men det gjør det ikke mindre slitsomt å forholde seg til fordet om... Er jo et evig energisug og jeg orker hvertfall ikke være rundt folk som bare skal stakkarsliggjøre seg selv til en hver tid.

Anonymkode: c888d...cbf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva plager deg med offerrollen? Er det ingen omstendigheter hvor det er forståelig å ha en sånn mentalitet?

Anonymkode: 697f0...af6

Jeg er et faktisk offer (vold og overgrep i barndommen), men livet mitt blir ikke bedre av at jeg velter meg i lidelsen. Man kan ha en bevissthet rundt at man har opplevd vanskelige ting uten at man hele tiden fremstår som et offer.

De få jeg kjenner som trives i offerrollen, hvor alt som går galt er alle andres skyld, oppleves som negative, slitsomme, og med lav evne til å ta tak i egen situasjon.

Anonymkode: 5f8ee...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...