Gå til innhold

«Millenial»-interiør. Fint eller harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, er det noe som heter Millenial interiør også, nå?
Er det noe mer jeg skal hate meg selv for at jeg liker, annet enn klærne, håret og sminken? Og nå også møblene mine?
 

Anonymkode: 399fb...181

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff, er det noe som heter Millenial interiør også, nå?
Er det noe mer jeg skal hate meg selv for at jeg liker, annet enn klærne, håret og sminken? Og nå også møblene mine?
 

Anonymkode: 399fb...181

Åh, så nærtagen 😂

Anonymkode: c9e9d...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2024 at 4:33 PM, AnonymBruker said:

Tenker da på teak og store grønne planter. Blanding av nye møbler, gjerne i ubehandlet tre eller malt mørk farge eller svart metall, blandet med gamle møbler f.eks fra 50- og 60-tallet. Teak, lampeskjermer osv. moderne plakater på veggene, men også malerier kjøpt på loppemarked. Gjerne også andre antikviteter på den billige enden av skalaen. 

Er denne interiøs-stilen fin, eller er den kitch og harry? 

Anonymkode: 288c5...b93

Det er grader av Harry. Og ulike folk syns ulike ting er Harry. Det som er harry for meg er når hjemmet ditt ser ut som en interiørkatalog fra Bohus, når alt er grått og uten sjel, eller hvis du elsker alt de selger på europris.

personlig stil og levende hjem er iallefall det; levende

Anonymkode: 4eee6...6fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig fint ut.  Men så er jeg en av dem som liker mange interiørstiler, forutsatt at den er gjennomtenkt og lagt tid/arbeid i.  
Liker ikke uttrykket "harry".  Høres ut som noe man ikke bør ha.  Men å være opptatt av å følge trender må vel kalles "harry"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle hvis man liker det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er hygge

Anonymkode: 11f1b...48f

Og det er tross alt det viktigste, å ha ett hjem man selv synes er hyggelig :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har noe teak og palisander, men resten av det nevnte kan jeg ikke påstå vi har. Vi er glad i design, og mye møbler fra teak- tiden har veldig stilig design. Gjennomtenkte fine møbler. Jeg vil også si nette, stilrene, tidløse og at mye av det passer utrolig godt inn i et moderne hjem. 

Om jeg skal kalle stilen vår noe blir det eklektisk- moderne stil. Vi passer ikke inn i en bestemt stil egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 19.17):

Jeg elsker den, og har ikke en gjennomført sånn stil, men har 60-talls-teak. Jeg ante ikke at det var millenial faktisk 😅

Anonymkode: bae91...5b0

Samme her haha. Ikke at jeg hadde valgt det kun fordi det var "kult" eller fordi jeg tenkte jeg kom til å se skikkelig kul ut med hipsterleilighet heller, jeg har min smak og holder meg til den.

Anonymkode: a4dc9...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (55 minutter siden):

Denne stilen var jo da millenialsene var barn... 

Nei, da var det furumøbler. 

Anonymkode: bae91...5b0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...