Gå til innhold

Hva er det fineste kjæresten/ektefellen din har gjort for deg i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i «tjenester» 😄 Det er vel mitt kjærlighetsspråk. 😁

Mannen skulle på jobbreise, og selvfølgelig var det noe som røk i huset da han skulle dra. Da sendte han meg en kjempelang beskrivelse på hvordan jeg skulle fikse den tingen, hvilket verktøy, hvilken størrelse på verktøyet osv.

Jeg vet at det sikkert stresset ham å skrive den lange beskrivelsen på melding når han var travel på reise. Så jeg satte enormt pris på at han var omtenksom og gjorde det, fordi han visste at det var kjipt for meg å måtte styre med det alene. Elsklingen min ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en særdeles hard uke i uke to av ny jobb, med 12-14 timers dager så jeg bilen hans parkert i nærheten av der jeg bor. Holdt på å begynne å grine da jeg så den, jeg var så sliten og trodde han var langt unna, hadde ikke snakket med ham hele dagen.
Kom hjem til ferdig middag 🥰

Han kommer ofte med blomster, komplimenter og er raus og spandabel. 
Han er borte hele uken og vi sees mest i helgene, derfor ble jeg så overrasket og glad da han dukket opp en torsdag 😃 

Vi har vært sammen i 1.5 år. 

Anonymkode: 9badb...a6d

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er det fineste han/hun har gjort som du satte skikkelig pris på?🥰

Anonymkode: 3d530...92c

Valgt meg og avslutta forholdet til elskerinna ❤️

Anonymkode: 1f5c2...d0c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig dårlig på å ordne meg mat. 2 knekkebrød med ost holder jo i massevis (eh nei)… så det fineste man kan gjøre er å lage mat til meg. Om det er frokost/lunsj/middag spiller ingen rolle…. Så ha en mann som passer på meg mtp mat er perfekt (å nå har jeg to, naboen og kjæresten)

Anonymkode: 137c3...350

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den trygge rolige når jeg ble alvorlig syk og vi ventet på ambulanse. Han var der hele veien, og ble hjemme fra jobb for at jeg skulle være trygg ❤️

Anonymkode: e3fc5...fb3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde skikkelig digg hjemmelaget stroganoff til meg etterfulgt av en utrolig avslappende massasje etter en tung uke på jobb <3 

 

Anonymkode: e3ead...563

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...