Gå til innhold

Hva er det fineste kjæresten/ektefellen din har gjort for deg i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det fineste han/hun har gjort som du satte skikkelig pris på?🥰

Anonymkode: 3d530...92c

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spanderte på oss kjærestetur til Nederland en langhelg ifm min 45-årsdag. Han har nok spart lenge til dette og det ligger mye omtanke bak turen.

Anonymkode: 30edb...b55

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare for meg, men hen har tatt tak i sitt liv, og kuttet ut alkoholen som gjorde vårt samliv vanskelig. Jeg er skikkelig takknemlig som den jobben som hen har gjort, og må fortsette å gjøre for at vårt forhold skal fortsette. 

Anonymkode: d5b94...eb6

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørte oppmerksomt på meg når jeg delte noe om hvordan jeg har det om dagen. Han bare var der for meg, tilstede i samtalen, og når jeg var ferdig å snakke sa han "jeg forstår deg godt, hva kan jeg gjøre for deg?"

Det traff meg virkelig i hjertet ❤️

Anonymkode: 26724...3ae

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fått fotmassasje.  Det trengte jeg,  og det skjønte han.  🩷

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese fra dere!

 

Kan jo si det siste min gjorde som virkelig traff meg. Jeg våknet opp syk. Han bare la seg inntil meg og trøstet meg, før han gikk og hentet medisin og drikke og lot meg sove. Våknet opp til vasket hus og ferdig middag. Er så takknemlig for at jeg har en så fin mann ❤️

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi det er MYE. Jeg står i tiden i mye. Er også blitt veldig syk av de belastningene. Min kjæreste setter meg foran jobb ,familien sin ALT med å støtte meg med å være med på møter, ta seg av barna mine samt gi meg klemmer og omsorg hver gang vi treffes. 

Anonymkode: 0b2d4...b3e

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi det er MYE. Jeg står i tiden i mye. Er også blitt veldig syk av de belastningene. Min kjæreste setter meg foran jobb ,familien sin ALT med å støtte meg med å være med på møter, ta seg av barna mine samt gi meg klemmer og omsorg hver gang vi treffes. 

Anonymkode: 0b2d4...b3e

Og vi bor ikke sammen en gang. Vært sammen 14mnd. Han er verdens beste.💖💖

Anonymkode: 0b2d4...b3e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese og så heldige dere er som har slike gode menn. Ta vare på de ❤️ 

Jeg elsker mannen min, men han er ikke i nærheten av slik dere beskriver.
Han er veldig handy  og flink hjemme, men følelsesmessig er han helt borte. Ser han at jeg ikke har det bra, så tar han seg en tur på trening eller noe istedenfor å spør hva som plager meg eller hvordan jeg  har det. Han later bare som ingenting, overser at jeg kanskje er stille etc. 

Anonymkode: 4d112...4db

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fint å lese og så heldige dere er som har slike gode menn. Ta vare på de ❤️ 

Jeg elsker mannen min, men han er ikke i nærheten av slik dere beskriver.
Han er veldig handy  og flink hjemme, men følelsesmessig er han helt borte. Ser han at jeg ikke har det bra, så tar han seg en tur på trening eller noe istedenfor å spør hva som plager meg eller hvordan jeg  har det. Han later bare som ingenting, overser at jeg kanskje er stille etc. 

Anonymkode: 4d112...4db

Det hadde jeg ikke orket. Det emosjonelle er viktig,mye viktigere enn at han snekrer og hjelper deg med praktiske ting. Du trenger å bli sett og hørt. 

Anonymkode: 0b2d4...b3e

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fint å lese og så heldige dere er som har slike gode menn. Ta vare på de ❤️ 

Jeg elsker mannen min, men han er ikke i nærheten av slik dere beskriver.
Han er veldig handy  og flink hjemme, men følelsesmessig er han helt borte. Ser han at jeg ikke har det bra, så tar han seg en tur på trening eller noe istedenfor å spør hva som plager meg eller hvordan jeg  har det. Han later bare som ingenting, overser at jeg kanskje er stille etc. 

Anonymkode: 4d112...4db

Så slitsomt det høres ut. Hva sier han når du tar det opp med han? Noen mennesker har ikke lært helt hvordan de viser omsorg, men det kan jo læres selv i voksen alder. 

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulpet meg med oppussing. Som var mitt insj. Men virkelig på tide. Han bare stiller opp og gjør det han ser må gjøres/hjelper meg der jeg er ubrukelig. Brukt ei hel helg på det begge to. Slitsomt. Men han klager ikke og jobber på. Det er godt. 

Anonymkode: 5137d...995

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fint å lese og så heldige dere er som har slike gode menn. Ta vare på de ❤️ 

Jeg elsker mannen min, men han er ikke i nærheten av slik dere beskriver.
Han er veldig handy  og flink hjemme, men følelsesmessig er han helt borte. Ser han at jeg ikke har det bra, så tar han seg en tur på trening eller noe istedenfor å spør hva som plager meg eller hvordan jeg  har det. Han later bare som ingenting, overser at jeg kanskje er stille etc. 

Anonymkode: 4d112...4db

Kanskje din mann viser sin kjærlighet ved å gjøre ting for deg. Når du da vil snakke, (og ønsker anerkjennende ord for det du står i) så har han ikke et språk for dette og velger å trekke seg unna i stedet, da han muligens føler han kommer til kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så slitsomt det høres ut. Hva sier han når du tar det opp med han? Noen mennesker har ikke lært helt hvordan de viser omsorg, men det kan jo læres selv i voksen alder. 

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

Han klarer ikke sette ord på ting, oftest så ender det dessverre i krangel fordi han tar det jeg sier i verste mening hele tiden…. og da blir jeg egentlig bare provosert og lei meg, for jeg mener ikke noe vondt med det. 
Jeg orker ikke disse kranglene, så derfor så går jeg med det inni meg til det «går over» og han er lite tilstede hvis det går over et par dager. 

Anonymkode: 4d112...4db

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han klarer ikke sette ord på ting, oftest så ender det dessverre i krangel fordi han tar det jeg sier i verste mening hele tiden…. og da blir jeg egentlig bare provosert og lei meg, for jeg mener ikke noe vondt med det. 
Jeg orker ikke disse kranglene, så derfor så går jeg med det inni meg til det «går over» og han er lite tilstede hvis det går over et par dager. 

Anonymkode: 4d112...4db

Sier som noen over meg, kanskje hans kjærlighetsspråk er å gjøre ting for deg. Men hvis du trenger at han er mer omsorgsfull på det emosjonelle plan, burde dere prøve å fikse det. Det er slitsomt å trenge noe man aldri får. Jeg vet ikke hvor "ille" det er, men kan dere snakke med noen sammen, en tredjepart som kan veilede dere litt? Emosjonell omsorg er viktig for de fleste av oss, og synes du fortjener det. 

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han støtter meg veldig når det gjelder jobb. Jeg holder på å søke nye jobber pga årsvikariatet mitt går ut i sommer, og jeg bør helst søke på alt som legges ut nå. Mistet dessuten den faste deltidsstillingen jeg hadde permisjon fra, så det betyr mye at han tror på meg. 

Ellers er han på lengre reise nå, og tar mye kontakt og flørter med meg. Føler meg alene uten ham, jobbsøk, småsyk/sliten, så godt å høre fra ham så ofte,kjærlig og lidenskapelig. 

Anonymkode: d9c22...f5b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han gjør noe fint hele tiden. Tingene han sier og gjør. Hvordan han ser på meg som jeg er den eneste kvinnen som eksisterer.

Han løfter meg opp, støtter meg i alt og lytter til hva jeg føler og tenker. 
 

Om det går mer enn uke til vi sees hvordan han ringer og sender fine meldinger og når vi møtes den ekstreme varmen og kjærligheten han overøser meg med.

At han sier «tusen takk» for at jeg er så nydelige og omsorgsfull med han. 
 

Han er den vakreste og fineste sjelen jeg vet om og han er min❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sier som noen over meg, kanskje hans kjærlighetsspråk er å gjøre ting for deg. Men hvis du trenger at han er mer omsorgsfull på det emosjonelle plan, burde dere prøve å fikse det. Det er slitsomt å trenge noe man aldri får. Jeg vet ikke hvor "ille" det er, men kan dere snakke med noen sammen, en tredjepart som kan veilede dere litt? Emosjonell omsorg er viktig for de fleste av oss, og synes du fortjener det. 

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

Takk❤️ 

Vi har vært i terapi der vi snakket bl.a om disse tingene. Han skjønner det i teorien, men ikke i praksis dessverre. 
Han er veldig snill, men han kan ikke prate om ting som er vanskelig i forholdet eller ellers. Han tar opp alt i verste mening dessverre. 
 
Huff, ikke meningen å kuppe tråden her altså. Veldig koselig å lese om alt det finne. Dessverre består jo KG for det meste av det motsatte. 

Anonymkode: 4d112...4db

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk❤️ 

Vi har vært i terapi der vi snakket bl.a om disse tingene. Han skjønner det i teorien, men ikke i praksis dessverre. 
Han er veldig snill, men han kan ikke prate om ting som er vanskelig i forholdet eller ellers. Han tar opp alt i verste mening dessverre. 
 
Huff, ikke meningen å kuppe tråden her altså. Veldig koselig å lese om alt det finne. Dessverre består jo KG for det meste av det motsatte. 

Anonymkode: 4d112...4db

Er han villig til det, går det an å trene seg på å ikke ta ting i verste mening. Min mann var lik i starten, og jeg spurte hvorfor han tok alt som et angrep, for man må jo få lov å si ifra om ting som ikke er greit, man må få lov å ha en dårlig dag osv. Etter hvert ble han mer og mer obs på reaksjonsmønsteret sitt, og nå kan vi ha fine diskusjoner om ting som plager oss begge uten at det fører til krangling. Glad for å høre at han er veldig snill, det fortjener du ❤️

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er han villig til det, går det an å trene seg på å ikke ta ting i verste mening. Min mann var lik i starten, og jeg spurte hvorfor han tok alt som et angrep, for man må jo få lov å si ifra om ting som ikke er greit, man må få lov å ha en dårlig dag osv. Etter hvert ble han mer og mer obs på reaksjonsmønsteret sitt, og nå kan vi ha fine diskusjoner om ting som plager oss begge uten at det fører til krangling. Glad for å høre at han er veldig snill, det fortjener du ❤️

Ts

Anonymkode: 3d530...92c

Jeg har også sagt til han flere ganger at jeg mener ikke noe vondt med det jeg sier, men at jeg ønsker å snakke om det. Da hisser han seg gjerne opp med en gang og sier at han ikke har sagt det osv. så da er vi i gang. Så derfor er det lettest å bare holde litt avstand til hverandre en periode til det går over. Er jo heldigvis ikke så ofte det skjer. 

Anonymkode: 4d112...4db

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...