Gå til innhold

Er det greit å ha sex med noen som ikke er singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosa Dartle skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig enig med deg. Jeg har også venninner som har vært elskerinnen til gifte og forlovede menn. Jeg synes det har vært skikkelig kjipt å vite om, fordi jeg mener så sterkt at det er noe man ikke skal gjøre. Jeg ser ned på handlingen, og synes det er umoralsk og bedritent å gjøre mot andre, men jeg slutter jo ikke å være venninne med dem uansett.

Jeg er ikke et perfekt menneske selv heller, og har gjort mye jeg skulle ønske var ugjort. Prøver å være et godt menneske, og forsøker å forandre meg når jeg ser at mine handlinger påvirker andre negativt. Jeg har også såret andre mennesker, selv om jeg ikke akkurat har vært utro eller har vært elskerinnen til noen. Jeg håper jo at venninnene mine vil fortsette å være venninnene mine likevel, på tross av at jeg har dårlige sider.

Og det er ikke sånn at jeg sitter og dømmer venninner i det skjulte. Jeg sier rett til dem at det er nedrig gjort. Og likevel er vi fortsatt venner. Håper de også sier fra til meg hvis jeg oppfører meg bedritent mot noen. 

Ikke sant! Jeg er langt fra perfekt selv, og jeg setter pris på ærlige venner som sier det til meg hvis jeg fucker up. Såpass bør man tåle i et vennskap. Men trenden her på KG er jo å kutte ut folk bare man er litt uenig med dem😅

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke ok. 
…jeg vil heller ikke være den som blir bedratt.
 

Folk som synest det er greit å ha sex med gifte mennesker, kan i alle fall lukke kjeften den dagen de evt. er den som blir bedratt av ei som synest det er helt ok å ha sex med ens kjæreste. 

Anonymkode: 854ec...fe1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 7.32):

Er det innafor å ha sex med folk som er gift og har barn? Noen i vennekretsen hevder det er mer lettvint å ha uforpliktende sex med menn som er gift, derfor går hun etter gifte menn. Jeg synes det grenser til ekkel tankegang. Det største ansvaret her ligger selvsagt hos han som har ansvar hjemme, men synes likevel det skal gå an å finne noen andre å ha uforpliktende sex med. Er det bare jeg som tenker sånn, eller er det vanlig å legge seg etter gifte menn? 

Anonymkode: 97c22...25c

Jeg synes ikke det er greit å ha sex med noen som er hverken gift eller er i et forhold...

Jeg hadde i aller høyeste grad følt meg medskyldig, og fått ekstremt dårlig samvittighet kjenner jeg....

Hva andre gjør får selvfølgelig være opp til dem....Dømmer ikke andre av den grunn.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (47 minutter siden):

Jeg synes ikke det er greit å ha sex med noen som er hverken gift eller er i et forhold...

Jeg hadde i aller høyeste grad følt meg medskyldig, og fått ekstremt dårlig samvittighet kjenner jeg....

Hva andre gjør får selvfølgelig være opp til dem....Dømmer ikke andre av den grunn.

Enig. Tror ikke jeg ville klart det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...