Gå til innhold

Er det greit å ha sex med noen som ikke er singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis kona di har seks mnd igjen å leve og du tenker på sex med andre i stedet for hvordan støtte henne mest mulig frem til døden, er man galt skrudd sammen.

Hvis ikke kjærlighet og døden kan få deg til å beholde smekken lukket i seks måneder veit ikke jeg.

Spøker du?

Anonymkode: 33600...69a

Herlig hersketeknikk.!..nydelig satt opp med uviktig sex mot et stakkars menneske som ligger for døden..

For så å avslutte med kjærlighet og død i skjønn forening for virkelig å få frem hvor sosialt uakseptabelt min mening var. 👏👏👏..☺️

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

du tenker på sex med andre i stedet for hvordan støtte henne mest mulig frem til døde

I stedet for??

Du tror ikke jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig?

Du tror også at du som en totalt utenforstående vurderer bedre enn meg hva som er best for min partner de siste mnd av hennes liv? ...Ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomSawyer skrev (5 timer siden):

Herlig hersketeknikk.!..nydelig satt opp med uviktig sex mot et stakkars menneske som ligger for døden..

For så å avslutte med kjærlighet og død i skjønn forening for virkelig å få frem hvor sosialt uakseptabelt min mening var. 👏👏👏..☺️

I stedet for??

Du tror ikke jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig?

Du tror også at du som en totalt utenforstående vurderer bedre enn meg hva som er best for min partner de siste mnd av hennes liv? ...Ikke verst.

"Jeg liker pannekaker"

"Så du hater vafler?"

Sånn her tenker enkelte folk på forumet.

Anonymkode: 973ef...a2e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den som er gift og velger å ligge utenfor eget reir som er problemet her? Jeg kan ikke ta ansvar for andres valg. Som singel og ikke på jakt etter noe spesielt er jo gifte ganske greit, ikke noe mas i etterkant er jo deilig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Jeg dro hjem til en fyr etter byen en gang å det var hudpleie å hårprodukter der han umulig kunne ha kjøpt selv. Snakkes. Jeg la igjen et hårstrikk å en fliseklemme på badet sånn at hun forhåpentligvis kunne ferske han. Fristet å legge igjen en lapp egentlig. Enkelte er jo helt idioter når de er utro. Man kan aldri vite sikkert, men hvis man ser tydelige tegn så kvitter man seg med vedkommende. Utroskap er motbydelig. Hvorfor skal man på død å liv være monogam hvis man ikke klarer å holde seg på matta? Det fins jo folk som vil ha et åpent forhold?

Enkelte liker jo å rote med folk som har partner, fordi de tenner på å "stjele" en person fra et godt etablert forhold. Da er man greit ødelagt i topplokket. 

Uforpliktet sex er jo det enkleste som fins å ordne, det er ikke et holdbart argument for å ligge med noen som er i et forhold. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. Er ikke mitt problem om noen har partner. Har jo ikke tenkt å gjøre noe annet enn å knulle vedkommende uansett så det har jo absolutt ingen betydning. 

Anonymkode: e3e76...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 14.27):

Og det er den der jeg ikke skjønner. Venninnen sier det samme. Jeg synes det er arrogant og smakløst å tenke sånn. Det vil jo få konsekvenser når knullekompisen avslører seg på en eller annen måte. Da sitter det en såret ektefelle igjen, og det blir mye vondt før det kanskje blir bedre. Mest sannsynlig blir det ødelagt for alltid. Og det har du altså vært med å bidratt til. Fatter det virkelig ikke.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Så da mener du at det er din venninne som sårer kona hans?

Anonymkode: 3d255...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Så da mener du at det er din venninne som sårer kona hans?

Anonymkode: 3d255...2a2

Nei. Jeg mener likevel at siden hun VET at han er gift, er hun en bidragsyter til kaoset et utroskap fører med seg. Og jeg mener det er dritdårlig moral å legge seg etter gifte menn.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg mener likevel at siden hun VET at han er gift, er hun en bidragsyter til kaoset et utroskap fører med seg. Og jeg mener det er dritdårlig moral å legge seg etter gifte menn.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Hvis forholdet avhenger av at alle kvinner i hele verden holder seg unna gifte menn, så er det vel ikke så mye å samle på uansett. En gift mann med tilbøyelighet til å være utro finner noen uansett, om det er meg eller venninnen din er egentlig ikke så viktig.

Anonymkode: e018a...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis forholdet avhenger av at alle kvinner i hele verden holder seg unna gifte menn, så er det vel ikke så mye å samle på uansett. En gift mann med tilbøyelighet til å være utro finner noen uansett, om det er meg eller venninnen din er egentlig ikke så viktig.

Anonymkode: e018a...2ae

Og moralen til både mannen og side-chick'en er rævva. 

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og moralen til både mannen og side-chick'en er rævva. 

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Hun har vel ikke noe ansvar her, hun er jo singel.

Anonymkode: e018a...2ae

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Jeg mener likevel at siden hun VET at han er gift, er hun en bidragsyter til kaoset et utroskap fører med seg. Og jeg mener det er dritdårlig moral å legge seg etter gifte menn.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Nå er det heller sjeldent at kvinner «legger seg etter» opptatte menn. Det er mennene som søker desperat etter noen på si. De er eksperter på lovebombing. Og de er ALLTID «på vei ut av forholdet»

Anonymkode: 3d255...2a2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med det bidragsyter pisset. En mann bestemmer selv hvem han stikker kuken sin inn i. Den random kvinna driter vel i hans kone og barn. Har du ingen livserfaring? 

Anonymkode: 3d255...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien AS er jo viktig for kvinner, da er det vel greit at mannen er tilfreds når han får seg sex utenom av og til. Trenger ikke være ofte, type 1 gang pr mnd eller enda mindre...ikke lag noen big deal ut av dette. 

Anonymkode: 552ff...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Slutt med det bidragsyter pisset. En mann bestemmer selv hvem han stikker kuken sin inn i. Den random kvinna driter vel i hans kone og barn. Har du ingen livserfaring? 

Anonymkode: 3d255...2a2

Har både livserfaring og respekt for kona som sitter hjemke og stoler på at mannen klarer å ikke være et svin.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har både livserfaring og respekt for kona som sitter hjemke og stoler på at mannen klarer å ikke være et svin.

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Fint for deg, men det gir deg altså ikke rett til å legge deg opp i andres valg.

Anonymkode: e018a...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 7.32):

Er det innafor å ha sex med folk som er gift og har barn? Noen i vennekretsen hevder det er mer lettvint å ha uforpliktende sex med menn som er gift, derfor går hun etter gifte menn. Jeg synes det grenser til ekkel tankegang. Det største ansvaret her ligger selvsagt hos han som har ansvar hjemme, men synes likevel det skal gå an å finne noen andre å ha uforpliktende sex med. Er det bare jeg som tenker sånn, eller er det vanlig å legge seg etter gifte menn? 

Anonymkode: 97c22...25c

Det er umoralsk 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grüner skrev (2 minutter siden):

Det er umoralsk 

Hva er dette, forente moralisters ekkokammer? 😅 Man lever bare en gang, la nå folk få bestemme selv hvem de vil ha sex med.

Anonymkode: e018a...2ae

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fint for deg, men det gir deg altså ikke rett til å legge deg opp i andres valg.

Anonymkode: e018a...2ae

Nei, man velger jo helt selv hvilken type person man vil være😅

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, man velger jo helt selv hvilken type person man vil være😅

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

Du får kutte ut venninna di da, viss «hun» er så forferdelig. 

Anonymkode: 3d255...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får kutte ut venninna di da, viss «hun» er så forferdelig. 

Anonymkode: 3d255...2a2

Ja, det er jo løsningen i ca alle diskusjoner på KG🤣 "Skill deg! Dump ham! Kutt henne ut!" Knallbra råd🙃

Ts

Anonymkode: 97c22...25c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...