Gå til innhold

Aktiviserer DU 16-18 åringene dine i helger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tulling🤣🤣 Når alenemamma meg skal på lekeland med de små så kan jeg ikke dele meg i to,da må 18 åring fint aktivisere seg selv. 

Anonymkode: f727c...785

Spørsmålet mitt var ikke om 18-åringen trenger barnevakt. Spørsmålet var om du hadde nektet 18-åringen å være med hvis han selv ønsket å være med.  Og eksempelet ditt over gjaldt svømmehall, ikke lekeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en på 15 og en på 18. Ser de knapt i helgene. De sover lenge og henger med venner. Innimellom vil de bli med på kino, ut og  spise eller shopping og det syns jeg er koselig😊

Anonymkode: 659a2...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (30 minutter siden):

Spørsmålet mitt var ikke om 18-åringen trenger barnevakt. Spørsmålet var om du hadde nektet 18-åringen å være med hvis han selv ønsket å være med.  Og eksempelet ditt over gjaldt svømmehall, ikke lekeland.

Svømmehall nei,andre ting JA om jeg visste h.n kjedet seg eller de minste har venner med å ikke plass i bilen. Viktigere aktivisere en 6 åring, 18 åringen har vært der selv. 

Anonymkode: f727c...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg at det skal være noe behov for å direkte aktivisere så gamle barn. Min er 13 og styrer stort sett selv. Jeg drar henne med meg på noe innimellom men på langt nær så mye som før.

Det er mer slik at hun vil ha mindre med meg å gjøre. Vil hun være så selvstendig så er løsningen at hun får aktivisere meg om det er et behov 😅

Anonymkode: affb5...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...